Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 26 mar 2008 - Anul XIII, nr. 72 (3753)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Dacia lucrează la noul Logan

Dacia Logan nu scade deloc în sondaje şi nici nu simte o slăbire a ritmului de vânzări. Din contră, clientela devine tot mai numeroasă iar opiniile cumpărătorilor demonstrează negru pe alb că modelul românesc este un produs popular sosit în momentul cel mai prielnic maşinilor ieftine.

Perspectivele pozitive la adresa Loganului nu au descurajat planurile de dezvoltare a viitorului model, planuri care au intrat acum în linie dreaptă.

Deşi ne lovim mereu de aceleaşi răspunsuri din partea colegilor de la departamentul de relaţii cu presa al constructorului Dacia, suntem în măsură să afirmăm că la Mioveni se lucrează intens la noul Logan, care, după toate probabilităţile, va fi lansat în a doua jumătate a acestui an.

La mijloc nu se află o viitoare generaţie, ci versiunea cosmetizată a actualului model. Cunoscută în termeni de specialitate ca „facelift”, îmbunătăţirea estetică este aplicată deoarece Logan a ajuns deja în cel de-al doilea stagiu de viaţă, modelul lansat în vara lui 2004 având nevoie de o împrospătare a aspectului exterior ridiculizat pentru linia sa monotonă.

Schimbările vor viza, ca la orice versiune facelift, blocurile optice faţă, stopurile, capota şi, foarte probabil, grila motor şi câteva elemente ale interiorului.

Profilul caroseriei va fi îndulcit de linii mai rotunde şi plăcute, iar interiorul vine cu câteva mici modificări care vor fi aduse în special calităţii plasticului.

Se zvoneşte că Logan Facelift ar putea dispune de o nouă transmisie, o cutie automată, climatizare automată şi un set de jante din aliaj.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Dacia lucrează la noul Logan.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1126 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 3 voturi
Dacia lucrează la noul Logan4.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Facelift la romani trimis de
(26 mar 2008, 15:11:04
La Dacia cat si la Renault "facelift" seamana cu vorba d-ului Caragiale: "Schimbati totul dar aveti grija sa ramana la fel" !

Asa si aici! Renault a facut facelift la Megane si Laguna si ce ? Arata ele altfel ? Si sa nu uitam ca Dacia a tot facut facelifturi la unicul ei model timp de 30 de ani. Asa si ?
2.   Despre peugeot 107 trimis de
(26 mar 2008, 15:16:13
Intr-o editie anterioara vorbeam despre un peugeot 307 care a intrat in autobuz, din Bucuresti, airgbagurile nu s-au deschis si pasagera a iesit efectiv cu capul prin parbriz.

D-voastra mi-ati spus atunci, ca airbagurile nu se deschid decat cu centura de siguranta pusa!

Corect dar m-am interesat si am aflat ca doar la masinile cu SRS deschiderea airbagului este conditionata de centura de siguranta.

Dar Peugeot 107 nu are SRS, nici chiar modele mult mai evoluate!
2.1  RE: Despre peugeot 107 trimis de
(26 mar 2008, 23:06:09
Crezi ca pentru ca e peugeot se deschid obligatoriu airbagurile. Stai linistit si strainii fac masini unde senzorii nu functioneaza...
3.   Optiuni trimis de
(27 mar 2008, 02:46:26
o sa-i puna motor cu 1 cilindru in V, servocapota, piele din scaun de autobuz, eleron de f-22,etc etc. Sa fim seriosi. Sa ne uitam numai la motor.Mult laudatul dCI e defapt ramasita pe stocul Renault-hai sa-l terminam pe Logan (e in panoplia renault de f mult timp).Asta sa nu mai vorbim de MPI-uri.In general o masina robusta dar cam gurmanda. Calitatea, pe masura banilor platiti.Personal mi-as lua un SH din Germania decat asa ceva..
4.   PHASE 2 trimis de
(27 mar 2008, 05:21:44
Salutare. In primul rand va multumesc pentru ca ne urmariti, constant, cu atentie. Incep cu Logan. Aveti rabdare si veti vedea ca noul Logan este o evolutie (reusita). Sigur, un facelift nu va aduce cine stie ce schimbari grozave, e doar o restilizare la urma urmei. Daca ai cunostinta de un facelift fie el si major care sa te fi impresionat, spune-l si noua! Iti dau cateva, exemple, contraargumente. Vechea generatie Ford Mondeo a trecut si ea printr-un facelift inainte de a fi inlocuita de actuala serie. Facelift-ul exterior a fost unul foarte discret! Chrysler 300C, Mazda5, Opel Zafira, Alfa Romeo 147 si multe altele au venit in 2007-2008, dupa caz, cu versiuni facelift foarte subtile la care a trebuit sa facem ochii cat cepele ca sa distingem partile modificate. Sigur am dorit sa le descoperim noi, placerea oricarui jurnalist auto, inainte de a citi comunicatul de presa. Bine de stiut. Constructorul decide cum e mai bine pentru el cat si pt consumator, iar piata da verdictul final!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei