Nissan a fost la înălţime şi la Geneva. O dată, pentru că a avut loc premiera europeană a emblematicului GT-R, şi apoi, pentru că a lansat brandul său de lux, Infiniti, pe bătrânul continent.
În primul caz, japonezii au fost asaltaţi de blitzurile aparatelor foto care nu au contenit să imortalizeze unicul exemplar GT-R existent la standul mărcii nipone.
Cu ocazia acestui eveniment, Nissan a comunicat şi detaliile care încă nu ne erau cunoscute. Supersportivul model va debarca în Europa în martie 2009, la un preţ de pornire de aproape 75.000 de euro.
GT-R este răspunsul Nissan la adresa potentului Porsche 911. Disponibil momentan doar pe piaţa japoneză, GT-R este modelul după care freamătă o lume întreagă.
Isteria creată în jurul acestui demolator de recorduri s-a iscat după ce au fost publicate mai multe rezultate din timpul testărilor acestui bolid pe diferite circuite de viteză. Rezultatul a fost unul şi acelaşi peste tot. GT-R este nr.1 în clasa sa la demaraj, ţinută de drum şi ascensiune spre viteza de top. Sprintează în mai puţin de 4 secunde şi poate atinge lejer 300 de kilometri pe oră.
Toate sunt rezultatul colaborării eficiente dintre motorul de 480 de cai putere, transmisia cu variaţie continuă şi sistemul de tracţiune integrală. Peste un an, fanii bolidului GT-R vor putea să dea peste cap acele tahometrului şi să testeze după pricepere lor cât de reale sunt meritele acestui bolid aproape supersonic.