Hyundai aspiră la un loc mai bun în inima civilizaţiei europene. Din acest motiv a prefaţat la Geneva un vehicul din segmentul monovolumelor, special pregătit pentru a testa reacţia amatorilor de modele de familie.
Botezat HED-5, automobilul este un studiu unde designerul s-a jucat prea mult cu imaginaţia dar mai ales cu liniile futuriste, care au imprimat anumitor părţi exterioare o tentă de straniu, în ciuda faptului că interiorul denotă un concept de eleganţă.
Aparte de faptul că unii nu au perceput la intensitate maximă intenţia creatorului, modelul Hyundai pare mai degrabă o maşină pentru familii de afacerişti decât a unei familii obişnuite.
Spunem asta pentru că interiorul abundă în soluţii şi tehnologii la care ne trimit cu gândul la conferinţe, întâlniri de afaceri sau chiar şedinţe de afaceri în familie. HED-5 dispune de scaune rotative, pe primul rând, ce pot fi întoarse la 180 de grade, iar rândul al doilea culisează, oferind pasagerilor posibilitatea de a susţine diverse conversaţii faţă în faţă.
Atmosfera de lucru este susţinută de un sistem infotainmet echipat cu ecrane, tastaturi portabile, căşti wireless, telecomenzi, conexiune la internet capabile să ofere mobilitate maximă în timpul discuţiilor de afaceri, dar şi motive de recreere, dacă ne gândim că acelaşi sistem are şi rol multimedia.
Nu ştim dacă este vorba de un business-van, vehicul recreaţional sau un monovolum cu veleităţi premium.
Plafonul din sticlă, materialele super-uşoare, tapiseria din piele fină contribuie la imaginea calitativă a monovolumului.
Propulsia este asigurată de un diesel de 2.2 litri de 212 CP şi 461 Nm. Modelul este aşteptat pe piaţă în 2009.