marţi, 10 apr 2012 - Anul XVII, nr. 84 (4989)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9192 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6852 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

CSA a înfiinţat o linie telefonică gratuită pentru persoanele care vor să reclame asigurătorii

Marţi, 10 Aprilie 2012 (19:16:24)

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a înfiinţat o linia telefonică gratuită prin intermediul căreia asiguraţii pot solicita asistenţă în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu asigurătorii.

"Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate", se arată într-un comunicat al CSA.

Referitor la modalitatea de soluţionare a petiţiilor adresate CSA, petiţionarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare.

Informaţiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum şi stadiul de instrumentare a acestora pot fi obţinute de la liniile telefonice gratuite similare puse la dispoziţie de către asigurători.

Denumită Dialog CSA, linia telefonică este disponibilă la numărul 0.800.825.627, de la orice post telefonic conectat în reţelele de telefonie fixă sau mobilă, şi funcţionează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 - 16.30, iar vineri între orele 9.00 - 14.00.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului CSA a înfiinţat o linie telefonică gratuită pentru persoanele care vor să reclame asigurătorii.
 Vizualizări articol: 590 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CSA a înfiinţat o linie telefonică gratuită pentru persoanele care vor să reclame asigurătorii0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei