TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 6 dec 2011 - Anul XVI, nr. 288 (4886)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9243 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0623 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Firmele româneşti cheltuiesc de 5 ori mai puţin pe încălţămintea de protecţie decât cele europene

Marţi, 6 Decembrie 2011 (15:08:41)

Firmele româneşti alocă, în medie, 12 euro pentru o pereche de încălţăminte de protecţie, iar cele occidentale cheltuiesc aproximativ 60 de euro, potrivit distribuitorului de echipamente din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă Renania.

"Există un decalaj considerabil al României în ceea ce priveşte calitatea, cantitatea şi preţul achiziţiilor de încălţăminte. Condiţiile economice actuale oferă perspective ca acest decalaj să se păstreze", a declarat într-un comunicat directorul general al Renania, Orlando Szasz.

Renania estimează că România absoarbe anual circa 1,2 milioane de perechi de încălţăminte de protecţie, în valoare totală de circa 15 milioane de euro, nivel care se va menţine şi în 2012.

Firma a anunţat totodată că vizează vânzări de 6 milioane de euro din încălţămintea de protecţie în 2012, în creştere cu 8%, după ce a semnat un acord de distribuţie cu Jal Group, liderul european în domeniu. Astfel, Renania ţinteşte în 2012 o cotă de 38% piaţa locală a încălţămintei de protecţie.

Încălţămintea de protecţie are un spectru larg de utilizare, în construcţii, industria auto, exploatarea şi prelucrarea petrolului şi a gazelor naturale, domeniul farmaceutic, alimentar, energetic şi electronic.

Firma Renania, înfiinţată în urmă cu 15 ani, este furnizor de soluţii integrate şi complete de tip "one stop shop", care acoperă evaluarea necesităţilor de protecţie şi a riscurilor, furnizarea de echipamente, programe de eficientizare a costurilor şi a proceselor interne.

Portofoliul Renania include peste 1.000 de articole aparţinând unui număr de peste 60 de mărci internaţionale şi proprii. Firma are 91 de angajaţi şi peste 4.000 de clienţi.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Firmele româneşti cheltuiesc de 5 ori mai puţin pe încălţămintea de protecţie decât cele europene.
 Vizualizări articol: 399 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Firmele româneşti cheltuiesc de 5 ori mai puţin pe încălţămintea de protecţie decât cele europene0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei