Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 29 iul 2010 - Anul XV, nr. 176 (4467)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Udrea: Litoralul nu este un produs competitiv pe plan internaţional

Joi, 29 Iulie 2010 (14:22:23)

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, joi, la Shanghai, că România nu poate practica turism de masă, pentru că litoralul este afectat de starea infrastructurii şi de lipsa de interes a investitorilor şi autorităţilor locale.

"Litoralul nu este un produs competitiv pe plan internaţional", a spus Udrea într-o conferinţă de presă după lansarea brandului turistic.

Ea a adăugat că această concluzie a reieşit din studiile de cercetare realizate la crearea brandului, rezultatul a aproape un an de muncă şi a peste 10.000 de interviuri.

"Este primul brand profesionist pe care ţara noastră îl are. După aproape un an, brandul turistic al României, logo şi slogan, a putut fi arătat. De acum, va reprezenta România în campaniile de promovare pe care le vom finanţa din fonduri europene. 75 de milioane de euro sunt acordaţi României pentru crearea şi promovarea brandului", a spus Udrea.

Ea a reamintit că brandul a fost realizat ca urmare a unei liciţatii internaţionale.

"Produsul acesta este unul profesionist, realizat ca urmare a unor cercetări, după peste 10.000 de interviuri în care au fost chestionaţi turişti români şi străini. Rezultatul reprezintă chintesenţa acestor studii", a spus Udrea.

Ea a precizat că licitaţia pentru crearea brandului a fost iniţiată în guvernarea PNL, de către fostul secretar de stat pentru turism Lucia Morariu.

"Dacă aş fi lansat eu licitaţia, brandul nu ar fi fost gata nici acum. E bine că a fost lansată mai devreme pentru că banii sunt disponibili până în 2013, altfel îi pierdem", a afirmat ministrul.

Potrivit Elenei Udrea, brandul va arăta că România are o natură neatinsă şi că va atrage străinii cu turism activ, de city break şi de circuite.

"De aceea culorile brandului sunt proaspete, verdele reprezintă prospeţimea, albastrul - sănătatea apei prin spa, iar galbenul reprezintă ospitalitatea", a adăugat ea.

Potrivit Elenei Udrea, crearea brandului a fost adjudecată pentru suma de 800.000 de euro.

Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialului turistic al României, pentru care sunt alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.

Udrea a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden".

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Udrea: Litoralul nu este un produs competitiv pe plan internaţional.
 Vizualizări articol: 466 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udrea: Litoralul nu este un produs competitiv pe plan internaţional0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei