Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 30 mai 2008 - Anul XIII, nr. 125 (3806)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6438 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Cele mai celebre mărci de cosmetice pentru plajă nu oferă protecţia înscrisă pe etichetă

Cele mai celebre mărci de produse cosmetice pentru plajă nu oferă nivelul de protecţie înscris pe etichetă, potrivit unui studiu realizat de o organizaţie de protejare a drepturilor consumatorilor din Marea Britanie, informează dailymail.co.uk.

Un studiu realizat de organizaţia Which? a scos la iveală faptul că trei produse de top în domeniu nu reuşesc să ofere factorul de protecţie împotriva arsurilor solare promis pe etichetă.

Rezultatele, contestate de comercianţi, pot însemna că oamenii se expun la soare mai mult decât este indicat.

Descoperirea a fost publicată într-o perioadă în care cazurile de cancer al pielii provocate de arsurile solare sunt în creştere semnificativă în Marea Britanie.

Experţii de la Which? au testat 14 dintre cele mai populare produse de pe piaţă, care indicau pe etichetă un factor de protecţie solară (SPF) 15.

 

Cremele ieftine, mai bune.

Trei dintre acestea nu au atins standardul minim de 12,5 - Marks & Spencer Sun Formula Lotion (7,1), Malibu High Protection Lotion (10,2) şi Tesco Sun Protection Medium (12).

Factorul de protecţie solară (SPF) indică nivelul de protecţie împotriva razelor UVB, care provoacă arsuri ale pielii.

Două alte produse oferă o relativ proastă protecţie împotriva razelor UVA, asociate cu cancerul şi îmbătrânirea pielii.

Avon Bronze Sensitive Sun Lotion Spray şi Piz Buin In-Sun 15 şi-au schimbat între timp formula de la acest test.

Marks & Spencer a declarat pentru ediţia de joi a publicaţiei Which? că produsul său a fost testat la cele mai înalte standarde internaţionale şi că testele au indicat factorul de protecţie 15.

Malibu a indicat că o nouă versiune a produsului său, cu un SPF superior, va fi lansată pe piaţă în timpul verii, adăugând că şi loţiunea aflată în prezent în magazine a îndeplinit standardele internaţionale.

Which? a mai descoperit că unele dintre cele mai ieftine creme de protecţie solară de pe piaţă sunt mai eficace de până la şase ori decât mărcile celebre şi scumpe.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cele mai celebre mărci de cosmetice pentru plajă nu oferă protecţia înscrisă pe etichetă.
 Vizualizări articol: 471 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cele mai celebre mărci de cosmetice pentru plajă nu oferă protecţia înscrisă pe etichetă0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Sanatate

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei