Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 25 oct 2008 - Anul XIII, nr. 252 (3933)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Opinii

Băişanu consideră că Ardeleanu nu are experienţă pentru a ajunge parlamentar

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Candidatul PNL pentru un mandat de deputat în colegiul Suceava, Alexandru Băişanu, consideră că adversarul său politic din partea PD-L, Sanda-Maria Ardeleanu, nu are pregătirea necesară pentru a ocupa un loc în Parlamentul României.

El a precizat că deşi are tot respectul şi admiraţia faţă de Sanda-Maria Ardeleanu, care candidează pentru Camera Deputaţilor în acelaşi colegiu cu el, consideră că aceasta nu are suficientă experienţă politică, administrativă şi legislativă pentru a accede în Parlament.

„Am tot respectul pentru colega mea din cadrul universităţii sucevene, doamna Sanda-Maria Ardeleanu. Respectul meu vine atât din profilul moral al ei, dar şi datorită activităţii sale profesionale la nivelul catedrei de limbi străine, ea fiind un bun profesor de limbă franceză. Însă dumneaei nu are suficientă experienţă politică sau administrativă pentru un mandat de deputat, indiferent cine o sprijină. Şi poate să o sprijine şi Sarkozy, Flutur, Lungu sau Bush”, a declarat Alexandru Băişanu.

El consideră că PD-L „a aruncat-o la disperare” pe Sanda-Maria Ardeleanu în cursa electorală, doar pentru a se folosi de imaginea acesteia, de cadru universitar şi de „om serios”.

 

Einstein şi căţeluşa Laika

Pe de altă parte, Băişanu a precizat că după ce a urmărit o emisiune TV în care Sanda-Maria Ardeleanu apărea alături de primarul Sucevei, Ion Lungu, a avut impresia că cei doi semănau cu omul de ştiinţă Einstein şi respectiv căţeluşa Laika, prima fiinţă trimisă în spaţiu. El a precizat că prezenţa celor doi în respectiva emisiune, pentru ca Sanda-Maria Ardeleanu să preia o parte din imaginea de om politic a lui Ion Lungu, a fost o nereuşită.

„Era ca şi cum l-aş fi văzut pe Einstein şi pe căţeaua Laika, care a fost plecată în spaţiu. Einstein, adică doamna Sanda-Maria Ardeleanu, încerca să-i explice căţelei Laika, adică domnului Lungu, teoria relativităţii. Iar domnul Lungu, adică Laika, încerca să-i transmită doamnei Ardeleanu, care era Einstein, ce trebuie să facă pentru a deveni un bun poliţist comunitar. Ori peste noapte aceste lucruri nu se vor putea întâmpla”, a spus Alexandru Băişanu.

El a mai spus că prezenţa Sandei-Maria Ardeleanu în politică, în calitate de candidat pentru un mandat de deputat, e ca şi cum un campion la şah ar urma să concureze într-o cursă de alergări pe distanţă de 100 de metri, alături de alţi sportivi de performanţă.

„Sunt convins că doamna Ardeleanu va face o figură bună, dar sunt convins că nu va câştiga aceste alegeri. Mai mult, sunt convins că marea majoritate a votanţilor PD-L din municipiul Suceava îşi vor îndrepta votul spre alţi oameni cu experienţă”, a încheiat liderul PNL Suceava.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Băişanu consideră că Ardeleanu nu are experienţă pentru a ajunge parlamentar.
 Vizualizări articol: 2276 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.73/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.7 din 11 voturi
Băişanu consideră că Ardeleanu nu are experienţă pentru a ajunge parlamentar2.7511

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Dar el? trimis de
(25 oct 2008, 12:03:48
Dar Baisanu ce mare experienta are?
2.   CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 12:09:36
Baisanu ar face orice pentru a iesi parlamentar. Din pacate nu se poate. Avem nevoie de oameni cu credibilitate cum este D-na Ardeleanu si nu de papagali mincinosi. Interesant este ca nici macar liberalii nu il vor vota pe Baisanu care a intrat in acest partid ca musca in lapte, la spartul tirgului. Felicitari doamna Ardeleanu a-ti INVINS!
2.1  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 14:24:41
Subscriu si eu la ceea ce ati relatat.Asa este,veti invinge doamna prorector Ardeleanu!
2.2  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 19:20:15
�ncercati sa pareti discreti vi se vede putin lenjeria de culoare portocalie. Dupa ce am citit mai multe comentarii ale Gabrielei concluzionez ca este succesoarea d-lui Briceag, care s-a temut sa-si expuna identitatea prin crearea unui cont.

Am vazut emisiunea cu pricina si sunt de acord ca d-na Ardeleanu este o mare doamna, dar �n politica este 0 (zero). Sansele ei de a accede �n parlament, chiar de ar c�stiga acest colegiu, sunt nule. Singurul candidat cu "bile" in colegiul Suceava 1 este Baisanu si va castiga detasat. Din punctul meu de vedere este singurul candidat din acest colegiu.

Sunt colegii unde candideaza "nimeni", cum mai sunt colegii �n care este doar un om de valoare.

PS: Sa nu �ntelegeti ca toti sunt si colegi de partid. Nu, fiecare partid are c�tiva oameni care merita. �n Suceava e Baisanu.
2.3  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 19:56:43
O.K.Niciodata nu mi-am ascuns identitatea....Nici macar atunci cand Marza era pe cai mari.Culoarea politica pe care o am este stiuta de toata lumea.Intamplator sau nu il cunosc pe domnul Baisanu.Ii stiu preocuparile lui vis-a-vis de politica.

Cunosc si grija pe care o are pentru semenii sai etc.....Cunosc si grija lui pentru sine si familia sa.....

Pot sa afirm,in cunostinta de cauza ca Baisanu este un 0 politic!!!!

P.S.Convingerea mea este ca doamna prorector va castiga detasat!!!!!Dupa cum ati observat,daca mi-ati citit postarile,m-am abtinut sa fac asemenea comentarii la alti candidati....
2.4  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 19:58:57
Nu cred ca este fair- play si nici normal sa ma comparati cu domnul Briceag.
2.5  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 20:35:45
As vrea sa mi-o imaginez pe d-na Ardeleanu bat�nd cu pumnul �n masa pentru a aduce fonduri �n judet sau macar �n municipiu (colegiul ei), dar nu pot. Candidatul PSD ne-a lamurit la alegerile locale si nu cred ca se vor schimba prea mult lucrurile. Baisanu are alt stil, are clasa, e sarmant si amuzant (comparatia facuta la aceasta conferinta de presa mi s-a parut cel putin dementiala... am r�s cu lacrimi). I-am urmarit la tv pe fiecare dintre greii acestui colegiu si va �ndemn sa faceti la fel, dar sa uitati de partidele care-i sustin. Ascultati ce au de spus, ce transmit, ce promit si votati-i pe cei care va vor convinge. Avem alegeri UNINOMINALE.

Eu am deja o parere si nu cred ca vor exista motive pentru a mi-o schimba p�na la alegeri.
2.6  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 20:42:14
Banii nu se aduc batand cu pumnul in masa si nici folosind sarmul sau clasa.....Pentru fiecare natura de cheltuieli,bugetul trebuie fundamentat foarte bine.Trebuie sa ai argumente puternice ca sa convingi guvernul de utilitatea fondurilor.Din pacate,actualui guvern a repartizat creditele bugetare dupa bunul lui plac,in functie de coloratura politica a primarilor si presedintilor consiliilor judetene.RUSINE!!!!!
2.7  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 20:45:02
.....actualul....
2.8  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 21:14:44
http://monitorulsv.ro/Editoria

Citeste articolul de mai sus si ai sa vezi ca nu doar fundamentarea conteaza, cum nu a contat pentru niciun guvern de p�na acum si cum, sunt convins, tot nu va conta si pentru cele ce vor urma. Gasesti lamuriri �n articolul indicat.

Pumnul �n masa a contat atunci c�nd s-a hotar�t ca e mai bine sa se reabiliteze drumul de la Bucuresti la Iasi �n loc sa ram�na cum se stabilise initial Bucuresti - Siret (ti-ar fi placut acum un drum cu 4 benzi care sa treaca prin Suceava asa cum trece prin Bacau? probabil si cu o sosea de centura?). Cei de la Iasi au batut cu pumnul �n masa si au obtinut ce si-au propus. Suceava a avut parlamentari slabi, impusi de la centru, oameni interesati doar de functie si beneficiile acesteia, nicidecum de prostii care au pus stampila �n patratica lor.

Si cei din CJ, majoritari PDL tot asa au impartit banii... dupa portocaliu.
2.9  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 21:16:13
http://monitorulsv.ro/Editoria

Acesta este link-ul.
2.10  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 21:17:33
Porcii sarati cu care ne vom lupta

Editorial - Cristian GHINEA

Nu vrea sa puna linkul. Il poti gasi dupa autor.
2.11  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 21:29:06
Din pacate nu pot vizualiza acel articol.Daca sunteti atat de pesimist va intreb de ce mai mergeti la vot.....

Nu este vorba de batut cu pumnul in masa.Eu cred ca ne trebuie adevarati tehnocrati.Nu ar trebui sa primeze banii ci competenta oamenilor.Aceasta idee ar trebui sa o preia toate partidele.Pentru ca,de multe ori s-au promovat nonvalori,avem aceste rezultate.Daca ar fi fost doar nonvalori,poate altul era efectul,dar s-au promovat nonvalori ahtiate dupa innavutire rapida....

Nu cunosc cum s-au impartit banii de la CJ asa ca nu pot face afirmatii gratuite.Cunosc insa cum s-au impartit banii de la guvern.UN GUVERN CU ADEVARAT IRESPONSABIL.

Acest guvern nu are bani pentru majorarea salariilor profesorilor,dar a avut bani pentru cei din agentii,pentru pensionarii din parlament,pentru cheltuieli curente,multe din ele inutile,etc,etc.

2.12  RE: CIOLANARUL trimis de
(26 oct 2008, 22:08:27
Am mers si am sa merg la vot pentru ca �mi pasa de viitorul meu.

Traim �ntr-o lume reala si nu �ntr-una utopica. Un parlament ideal format din oameni ideali gasiti doar �n cartile de fictiune, nu exista �n lumea reala si nu va exista niciunde si nicic�nd.

Cu c�ta finete �mi catalogati drept "gratuite" afirmatiile legate de �mpartirea banilor din CJ. Mi-ati smuls o lacrima. Ori nu sunteti suficient de informata si atunci ma �ntreb cum de puteti avea pareri at�t de bine conturate (gasiti articolul �n arhiva Monitorul), ori trebuie cu orice pret sa aruncati un pumn de praf �n ochii celor care citesc aceste comentarii.

Acest guvern nu a fost cine stie ce, dar ca rezultate a fost cu mult mai bun dec�t celelalte. O simt eu �n buzunar si �n puterea de cumparare. Nu e mult, dar e mai bine dec�t putea sa fie.

Dati, va rog, exemple de tehnocrati, oameni bl�nzi si altruisti din partidul dvs.

Astept cu interes.

3.   Doamne Mare esti! trimis de
(26 oct 2008, 20:18:57
Se intampla in trecutul apropiat.....

http://www.youtube.com/watch?v
4.   Am citit.... trimis de
(26 oct 2008, 21:41:19
Din pacate,multa demagogie a fost,este si daca vom continua asa va fi...Pana cand politicul nu se va baga in ELABORAREA BUGETULUI,rezultatele vor fi acestea pe care le avem.Eu cred ca fiecare primarie isi elaboreaza bugetul.Cred ca,consiliul judetean elaboreaza bugetul propriu la care se adauga bugetele primariilor.Acest proiect de buget este inaintat la ordonatorul principal de credite,acesta din urma centralizand toate aceste proiecte.....Bine...vorbesc doar de primarii si consilii judetene.In toate domeniile bugetare presupun ca se face asa.

4.1  RE: Am citit.... trimis de
(26 oct 2008, 21:46:59
Proiectul de buget(bugetul de venituri si cheltuieli)este dezbatut in parlament,in comisiile de specialitate,apoi in plen si aprobat.Daca fundamentarea bugetului se face corect,veniturile si cheltuielile sunt fundamentate corect,nu ar trebui sa mai avem asemenea discutii acum.CJ,ordonatori secundari de credite(cred)intocmesc cererea de credite lunara,in limita bugetului existent defalcat pe trimestre.Guvernul ar fi trebuit sa tina cont de aceste cereri...dar...s-au gandit doar la oamenii lor...etc,etc.....
4.2  RE: Am citit.... trimis de
(27 oct 2008, 07:41:15
Chiar nu stiu cum s-au repartizat creditele catre primarii.Voi cauta artilolul in monitorul privitor la acest aspect.

Traim �ntr-o lume reala si nu �ntr-una utopica. Un parlament ideal format din oameni ideali gasiti doar �n cartile de fictiune, nu exista �n lumea reala si nu va exista niciunde si nicic�nd.

Aceasta relatare a dumneavoastra, sincer,n-o inteleg.Daca veti reciti ceea ce ati scris,probabil,nici dumneavoastra nu veti intelege.

Pot sa va spun ca exista foarte multi tehnocrati in PD-L,oameni de bine.Cred ca sunteti convins ca nu-i pot enumera deoarece cu siguranta nu-i voi enumera pe toti.Dar,ca-n orice comunitate exista si cate o uscatura,doua....Acestea se elimina singure.Ceea ce pot sa va spun ,cu certitudine,este faptul ca avem numai intentii bune si dorim ca despre Romania sa se auda lucruri bune.Cu incrancenare si ura nu facem absolut nimic.Contradictiile constructive genereaza progresul.
4.3  RE: Am citit.... trimis de
(27 oct 2008, 10:41:48
Utopia = 1. Ideal, conceptie politica sau sociala generoasa, dar irealizabila (din cauza conditiilor obiective date). 2. Proiect imaginar, fantezist, irealizabil. (cf. DEX)

Fara idealuri am fi pierduti si nu e gresit sa tindem spre perfectiune (perfectiunea nu o vom atinge niciodata), dar subiectivismul si patima nu fac casa buna cu aceste aspiratii. Chiar democratia e departe de perfectiune si functioneaza cum ar trebui doar atunci c�nd exista un echilibru �ntre fortele politice.

�ncr�ncenarea si ura sunt atributele definitorii ale unor reprezentanti de marca ai partidului din care faceti parte si consider ca Rom�nia are nevoie de o guvernare prudenta, echitabila (am alunecat si eu pe panta idealizarii) si nu de una virulenta.

Nu e suficient sa ai bune intentii... conteaza ce sacrifici pentru a le pune �n aplicare si de multe ori se face mai mult rau pentru un bine mic.

Am facut un mic pas �nainte: votam OMUL nu partidul.
4.4  RE: Am citit.... trimis de
(27 oct 2008, 10:58:35
Bune intentii are si Tariceanu.Este foarte precaut si echilibrat,am zice,la prima vedere.Nu sunt bani pentru invatamant dar sunt pentru angajatii din agentiile din subordinea guvernului,etc....

Consiliul judetean,la fel ca multe alte consilii,a cerut bani dar nu i-au fost repartizati.....

Am gasit articolul privitor la repartizarea fondurilor catre primarii.Sper ca ati citit acest articol integral.Se specifica faptul ca acesti bani au fost repartizati in conformitate cu cererile facute de primarii-desigur acestea trebuind a se fi incadrat in limita bugetului defalcat pe trimestre respectiv luni.

Privitor la ura si incrancenare,observ ca absolut toate partidele isi scot ,la un moment dat,lancea razboiului.

Parerea mea,chiar daca nu conteaza,este ca trebuie sa lasam deoparte orgoliile si sa ne apucam de treaba,indiferent de partidele din care facem parte.
4.5  RE: Am citit.... trimis de
(27 oct 2008, 11:58:54
Vi se pare ca �l idolatrizez pe Tariceanu? Gresit! Doar faceam o comparatie �ntre acest guvern (obstructionat constant de niste domni care acum se erijeaza �n salvatorii natiei, care cer sa "lasam orgoliile" desi ei sunt cei orgoliosi, care au facut orice a fost necesar, indiferent de consecinte, pentru ca gruparea din care fac parte sa isi atinga scopurile) si cele ce au fost. Actualul guvern a fost departe de ce ar fi putut sa fie dar cu mult mai bine dec�t a fost. Se descurca si mai bine daca cele 3 componente ale puterii �si dadeau m�na si �ncercau sa faca ce trebuia pentru tara, nu doar sa se lupte pentru suprematie.

Imi doresc o guvernare responsabila, sprijinita de un parlament si un presedinte responsabili. De unde? Nu stiu. Cert este ca nu exista nici macar o formatiune politica care sa corespunda acestui deziderat.
4.6  RE: Am citit.... trimis de
(27 oct 2008, 12:02:53
Pentru a pre�nt�mpina repetarea unei �ntrebari:

Merg la vot pentru ca am posibilitatea sa votez un om, nu o lista a unei formatiuni. Consider (spre norocul meu) ca �n colegiul din care fac parte exista un om care merita acest vot. �i compatimesc pe cei care sunt in colegii unde nu ai pe cine sa alegi.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei