Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 6 iul 2019 - Anul XXIV, nr. 155 (7156)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Economic

La Suceava va fi organizat un curs gratuit pentru specializarea „customer care” susţinut de Cristina Schmidt

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Unul dintre cei mai experimentaţi traineri din România, Cristina Schmidt, va susţine, la Suceava, un curs gratuit pentru specializarea „customer care”. Cursul se va desfăşura în perioada 15-19 iulie, între orele 10:00 şi 16:00, la hotelul Zamca din Suceava. Cristina Schmidt este un trainer şi psihoterapeut cu o activitate de 25 de ani, ea având şi 16 ani de experienţă managerială şi antreprenorială în România, Europa şi Asia. Potrivit organizatorilor, cursul, cazarea, masa şi materialele consumabile şi didactice sunt oferite gratuit celor care vor participa la curs.

Obiectivele acestui curs sunt creşterea gradului de profesionalism al operatorilor implicaţi în relaţia cu clienţii, transmiterea unui mesaj eficient în convorbirile avute cu clienţii, astfel încât experienţa acestora să fie una cât mai plăcută şi benefică pentru companie, dar şi dezvoltarea abilităţilor de comunicare eficientă.

Organizatorii cursului au mai transmis că o echipă de “customer care” bine pregătită generează pentru clienţii unei companii o experienţă atât de plăcută încât reîntoarcerea acestora este garantată. „Rezolvarea problemelor, anticiparea eventualelor situaţii neplăcute ce pot apărea pe fluxul furnizor – client, capacitatea uimitoare de a gestiona cu succes situaţii de criză sunt variabile ce determină succesul unei companii sau dispariţia ei de pe piaţă. Competitivitatea nu ţine doar de calitatea produselor şi a serviciilor furnizate, ci şi de experienţa pe care utilizatorul o are cu personalul de asistenţă”, se arată într-un comunicat de presă. Potrivit aceleiaşi surse, serviciul clienţi este esenţial pentru a concura eficient pe piaţă. De precizat că acţiunile de „customer care” au ca principală finalitate recomandarea, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în activitatea întreprinderii.

Mai multe detalii şi înscrieri la acest curs pe site-ul http://pocusectoarecompetitive.asociatiaosansa.ro/cursuri-manageri-customer-care/.

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului La Suceava va fi organizat un curs gratuit pentru specializarea „customer care” susţinut de Cristina Schmidt.
 Vizualizări articol: 1779 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
La Suceava va fi organizat un curs gratuit pentru specializarea „customer care” susţinut de Cristina Schmidt0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei