Google
 
vineri, 20 ian 2012 - Anul XVII, nr. 15 (4920)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7216 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2706 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Zona Cacica

O avarie la reţeaua electrică a lăsat mii de consumatori fără energie

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

O avarie la reţeaua de distribuţie a energiei electrice, produsă ieri, în jurul orei 12:00, a afectat alimentarea cu energie electrică a mii de consumatori din zonele Cacica, Cajvana, Botoşana şi Pârteştii de Jos. Avaria s-a produs în zona localităţii Botoşana, fiind cauzată de căderea unui arbore peste o linie electrică aeriană de medie tensiune.
La faţa locului s-au deplasat mai multe echipe ale E.ON Moldova Distribuţie. Alimentarea cu energie electrică a fost reluată treptat, în aproximativ două ore, în toate zonele afectate de incident, excepţie făcând localitatea Cajvana şi o parte a consumatorilor din localitatea Botoşana. Purtătorul de cuvânt al E.ON România, Sorin Munteanu, ne-a spus că pentru reluarea alimentării cu energie şi la aceşti consumatori sunt necesare lucrări de reparaţii ale liniei electrice avariate, lucrări ce necesită ceva mai mult timp.
„Regretăm disconfortul produs de această întrerupere”, a completat Sorin Munteanu, „şi asigurăm consumatorii că echipele E.ON Moldova Distribuţie intervin cu promptitudine ori de câte ori există astfel de situaţii, astfel încât alimentarea cu energie electrică să fie reluată în cel mai scurt timp posibil”.

 

Număr unic pentru deranjamente

Deranjamentele în alimentarea cu energie electrică pot fi sesizate, de la începutul acestui an, non-stop, la serviciul Telverde E.ON Moldova Distribuţie - număr unic de telefon 0800 800 929.
Consumatorii de energie electrică pot apela acest număr din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client. Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ.
Numărul de telefon 0800 800 929 va funcţiona până la sfârşitul lunii aprilie a acestui an în paralel cu vechile numere de tipul - prefixul judeţului şi 929, după care acestea din urmă vor fi dezactivate.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului O avarie la reţeaua electrică a lăsat mii de consumatori fără energie.
 Vizualizări articol: 890 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O avarie la reţeaua electrică a lăsat mii de consumatori fără energie0.05

Shopping City Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei