Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 1 apr 2008 - Anul XIII, nr. 77 (3758)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9756 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6134 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Apreciere

Salariu şi premii de mii de euro pentru directorul de la Termica

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Avariile frecvente, de cel puţin una pe săptămână, facturile ridicate la apă caldă şi căldură sunt elemente care vin automat în mintea oricărui locuitor din municipiul reşedinţă de judeţ când aude pronunţându-se numele societăţii de termoficare Termica SA.

Membrii AGA de la Termica au apreciat că managementul pe care îl promovează directorul general Constantin Plăcintă şi familiile grupate în jurul său la conducerea SC Termica SA trebuie răsplătit corespunzător, astfel încât la această oră cei menţionaţi au venituri salariale brute între 2.350 şi 1.000 de euro.

Cu excepţia directorului general, salariile tuturor celorlalţi salariaţi urmează a mai fi indexate, într-una, două luni, cu încă 30 la sută, urmare a unei decizii judecătoreşti referitoare la acordarea retroactivă a unor diferenţe salariale.

 

Plăcintă apreciază că salariile şefilor Termica nu sunt mari

În aceste condiţii, veniturile salariale impozabile ale şefilor de la Termica sunt: director general Constantin Plăcintă- 8.800 lei (88 milioane de lei vechi sau 2.340 euro), directorul de producţie Silviu Gemănar – 8.213 lei, director economic Elisabeta Vlagea- 7.310 lei, director termoficare Neculai Frunzaru- 6.950 lei, familia Oică- director marketing Doina Oică – 7.655 lei, Gicu Oică –aproximativ 3.500 lei, familia Gherman- şef serviciu tehnic Eugen Gherman -4.962 lei, şef birou Brînduşa Gherman –aproximativ 4.200 lei, familia Alupoaie- şef CFU Lucian Alupoaie -4.311 lei, soţia lui – 1.500 lei, şef serviciu juridic Radu Bandol- 4.117 lei, familia Mihai – şef centrală termică Nicu Mihai- 4.261 lei, şef birou resurse umane Monica Mihai -3.917 lei, familia Macovei- şef secţie Cazane Romică Macovei- 4.311 lei, Doina Macovei- aproximativ 2.500 lei, familia Prepeliuc – Costel Gabriel Prepeliuc – 3.500 lei, Geta Prepeliuc 2.600 lei, iar şeful SEPA, Paziuc, venituri salariale de 4.311 lei.

Directorul Constantin Plăcintă a declarat, luni, că salariile personalului de conducere de la Termica nu sunt mari, ci proporţionale cu munca şi răspunderea pe care le au cei în cauză. El a precizat că până în ianuarie 2008 a avut doar un salariu de 5.100 lei şi că abia atunci i-a fost majorat şi a ajuns la 60 de milioane de lei vechi, la care se adaugă 45 la sută sporul de conducere.

 

Premiile directorului au răsplătit „performanţele” Termica

Despre directorii săi, Plăcintă a spus că Gemănar are 6.230 lei, Vlagea 5.539 lei, Oică 6.117 lei, iar Frunzaru 5.780.

„În următoarele 3 luni acestea vor fi indexate cu 32,4 la sută şi probabil vor ajunge la sumele pe care le-aţi spus”, a afirmat Constantin Plăcintă.

În ceea ce priveşte premiile pe care le-a primit de la societatea pe care o conduce, 54.982 lei în 2005 pentru anul 2004, 61.712 lei în 2006 pentru 2005 şi 71.067 lei în anul 2007 pentru anul 2006, în condiţiile în care în 2004 şi 2005 Termica a încheiat bilanţul cu pierderi, Plăcintă ne-a declarat că acestea i-au fost acordate în baza contractului său de performanţă, unde printre indicatorii de performanţă nu se numără profitul.

„Pentru mine cel mai bun indicator este realizarea bugetului de venituri şi cheltuieli. Acesta este al doilea an când Termica merge pe profit şi, fără modestie, eu cu cei din echipa mea am adus întreprinderea aici. Am muncit, asta este munca tuturor, dar eu i-am condus. Am plecat în 2000 de la pierderi pe reţea de 40 la sută şi am ajuns acum la o zonă de echilibru, cu pierderi de 20, maxim 25 la sută. Eu cred că ar fi bine ca şi ceilalţi manageri din fostele întreprinderi să fi luat premii şi acele întreprinderi să mai existe încă în Suceava. Meritul meu este că am dus întreprinderea într-o zonă de echilibru şi am salvat-o, şi asta este important. Deci, important este să nu punem pe chituci ce a mai rămas”, a apreciat Constantin Plăcintă.

 

Obrazul subţire cu cheltuială se ţine

Directorul societăţii de termoficare din Suceava a mai ţinut să precizeze că de premiile obţinute nu s-a bucurat prea mult pentru că „cea mai mare parte din bani s-au dus pe protocol”.

„Un manager performant are nevoie de protocol, de la o cafea, de la o masă, până...”, a lăsat directorul în suspensie detaliile despre ceea ce înseamnă „protocolul” pentru el.

Mai trebuie spus că atât premiile, cât şi indexările salariale au fost aprobate de Adunarea Generală a Acţionarilor de la Termica, formată din consilieri locali. Aceştia au o indemnizaţie de 10 la sută din salariul directorului general.

Conform directorului Plăcintă, doar ultimele indexări, cele câştigate în instanţă, nu au fost încă aprobate de membrii AGA. Acestea privesc toţi salariaţii de la Termica SA Suceava.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Salariu şi premii de mii de euro pentru directorul de la Termica.
 Vizualizări articol: 1007 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.47/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.5 din 15 voturi
Salariu şi premii de mii de euro pentru directorul de la Termica4.5515

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Oare? trimis de
( 1 apr 2008, 11:22:04
oamenii acestia vegheaza zi si noapte la buna functionare a termicii suceava. De aceia nu am avut niciodata si nu voam avea probleme cu apa calda. Apa este "ffff calda" , nonstop, banii care vin sunt putini si deci trebuie cheltuiti ca sa nu ramina nimic in cont nui pacat? ca de EU ne da bani sa ne vindem ca sa avem conducte mai bune, ca noi saracii nu platim suficinte taxe etc si nu avem bani, eu zic ca e momentul de o majorare cu 80 % tinind cont ca e si perioada alegerilor
1.1  RE: Oare? trimis de
( 1 apr 2008, 13:51:34
Si prostimea din Iasi plateste facturi uriase la apa calda si caldura. Asa o fi la moldovenii patriotilaughing).
2.   Traim in Romania trimis de
( 1 apr 2008, 11:23:17
Se respecta omul ca doar are de unde!!!!!Ce fata de prost are.Ca doar prostimea din Suceava platesc facturi uriase. Sa aiba bani de protocol. Rusine!!!!
3.   Premii trimis de
( 1 apr 2008, 11:25:13
luati aminte - muncitorii nu au luat premii de cativa ani buni

cum au fost impartiti bani

nu se ia nimeni de placinta , ca la reabilitare au mancat toti din aceeasi oala si lungu si marza (toti sub acoperire)

nu va spun prea multe poate descoperiti cei din presa firmele si increngaturile
3.1  RE: Premii trimis de
( 1 apr 2008, 11:38:25
oare nu msai au nici un pic de bun ssimt?oamenii mor de foame,bietii pensionari tremura cand primesc facturile noi de frica ca nu vor reusi sa plateasca darile iar ei nu mai pot de bine!!!rusine sa le fie.nu........te fac astia sa vrei sa vina din nou unul ca ceasusescu care sa le confiste la toti averile astea castigate pe furt sa ne dea la toti de lucru si case ,.zau asa!
3.2  RE: Premii trimis de
( 1 apr 2008, 17:39:05
ce-ar fi sa ne spui mai multe tu, ca doar stii ca presa "lucreaza cu ei"...!!! daca tot ai inceput...!!!
4.   Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 11:34:43
sunt curios de unde ai informatiile astea mincinoase despre salarii. Cel sau cea care le-a furnizat o sa cam fie tarat prin tribunale . Stiu sigur ca aceste persone nu au aceste salarii, si dupa cum stiu eu salariile sunt confidentiale .
4.1  RE: Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 13:27:46
Salariile sunt confidentiale in institutiile private.

Dar din cate stiu eu Termica nu-i proprietatea privata a nimanui. Deci oricine are acces la aceste date!

4.2  RE: Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 17:43:50
daca salariile sunt confidentiale, de unde stii sigur care sunt salariile!! A! m-am prins!!
4.3  RE: Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 19:32:59
Informatiile despre salarii s-ar putea sa fie mincinoase, in sensul ca ele sint mai mari in realitate, ptr. ca se mai adauga diferite sporuri ,de conducere etc.Cit despre tribunal, n-ar fi o idee rea sa se ajunga acolo.Pun pariu ca s-ar afla inca multe chestii ...picante.
5.   Premiu trimis de
( 1 apr 2008, 11:40:47
domnul placinta a recunoscut la emisiunea Sara pe Deal de la Bucovina TV ca a luat premii
am auzit bine , se poate domnule X sa certiti sa se difuzeze caseta, iar domnul steiciuc a spus si d-lui ca si consilierii au 4.000 ron (4.000.000)
de ce v-ati suparat ?
5.1  RE: Premiu trimis de
( 1 apr 2008, 11:45:24
Consilierii au 10 milioane pe luna, 5 indemnizatia de sedinta si inca 5 de la consiliile de administratie din care fac parte. Nu mai vorbi aiurea ca nu a zis Steiciuc asa ceva. Mai bine vezi cum lungu a luat o parte din bugetul alocat salariatilor TERMICA pentru a da abonamente gratuite la TPL, sa-si mai faca oleaca de imagine!!!!SI cum i-a dat lui fratisu, subcontractare bineinteles, lucrari de 30 de miliarde!!!!
6.   FURATI FRATILOR CA MERGE!!! trimis de
( 1 apr 2008, 11:48:01
Fraierii rabda si platesc cu varf si indesat.!!!!
7.   X trimis de
( 1 apr 2008, 12:02:52
NU FACETI ANGAJARI?
8.   Mafia de la cet trimis de
( 1 apr 2008, 12:07:06
toata conducerea de la cet an frunte cu cei de la primarie sunt niste mafioti,cu asa salarii ce sa mai spun de aia au bani de palate ,pensiuni ,concedii si masini iar pe saracii muncitori i tin cu salarii cat se poate de mici si sunt amenintati daca cer mariri de salarii sa se duca an spania la cules de capsuni.rusine sa va fie.......CONDUCEREA DE LA TERMICA SA.
9.   Pamflet trimis de
( 1 apr 2008, 12:08:05
Il cheama dorutzu.el a furnizat datele. copil mingiiat de razele norocului cu studii 8+3 ajunge dupa terminarea scolii sa lucreze la fostul iups. de tinar isi "demonstreaza" calitatile" si "sperie" salariile colegilor de vestiar, fapta care-l ajuta sa-si completeze studiile la "conservatorul" din botosani. trec anii, vine 89 si il gasim angajat la termica. instinctul si tupeul ii spun ca se poate minca o piine alba activind la sindicat. cistiga increderea managerilor si avanseaza pe un post tesa la administrativ(cu studii de lacatus), desi daca-l intrebi ce-i gramatica iti zice ca-i fo gagica de-a lui florin salam.fiind f "ocupat" are timp si i se acorda facilitati sa-si dezvolte o afacere asa zisa a sindicatului desi nu reprezinta decit 30-40 de oameni. si asa vinzind fraierilor rachiu botezat , tigari de contrabanda si mincare cu preturi de athene palace si in conditii de bufetul garii, se ajunge. devine membru la "delfinul". continuare mai incolo.
9.1  RE: Pamflet trimis de
( 1 apr 2008, 12:15:55
gasind fraieri printre colegi ii"face " urgent de citeva mii de euroi. nu-si iarta nici rudele de la partesti. dupa modelul jiji umbla cu costum in dungi si pantofi ci sputz si scirtz..grobianul personaj isi permite sa strige dup A CEI CARE SI-AU LASAT SANATATEA PRIN SCOLI SI CARE DUC FABRICA IN SPINARE "BAAAA TU AI SAAlariu prea mare". simtind aproape funia de par blocheaza conturile termica, spune din casa si se da cavalerul dreptatii. asta e :tziganul cind ajunge imparat il omoara pe tac-su.
9.2  RE: Pamflet trimis de
( 1 apr 2008, 19:54:18
La care "alt sindicat "te referi ? La ala care are chiosc in cladirea birourilor si unde-si fac veacul papuseii de la birouri ? Poate ei ,bietii, n-ar sta acolo 7 ore din 8, dar nu au loc toti odata pe scaune si fac cu rindul. Si s-avem pardon, la chioscul de care spui putea si omul de rind sa manince o ciorba calda , la amiaza. Acum a ramas doar chioscul ALTUI SINDICAT.Cit despre "copilul mingiiat de razele norocului", daca spui ca are 8+3, deci este un neica nimeni, cum a putut sa blocheze conturile Termica ? Totusi ai dreptate cu funia : se apropie de UN par . Al cui, se va vedea. Si sa ma ierti ca te intreb : mataluta cite clase ai, sau mai bine zis ce nota ai avut la lb.romana, ca-i dezastru cu gramatica?
10.   CAINII LATRA ...URSUL TRECE trimis de
( 1 apr 2008, 12:13:06
Nu exista nici-o legatura intre raspundere,efort,uzura fizica,program prelungit,stres si salariile incasate de acest manager !!! Ni se spune ca nu e insa problema noastra a cetatenilor, desi lucram la fel ,dar in sisteme publice si controlate .Problema este a salariatilor TERMICA,muncitori ,tehnicieni,specialisti,care,f nu cunosc veniturile{salarii si premii} pe care si le platesc familiile din conducerea societatii,reciproc ,fie incaseaza si ei dupa aceleasi reguli .... de performanta ! Pana acum d-l primar LUNGU nu s-a atins de acest subiect ,desi s-a dat preocupat ,ingrijorat, specialist in problemele sociale ale personalului si ale societatii in general . Acum se vede ca ne-a mintit , imbracand pentru spectacol haina ursului. Nu va fi mult timp liniste in barlog , pentru ca vin ursii tineri.Am uitat complet de caini .....
10.1  RE: CAINII LATRA ...URSUL TRECE trimis de
( 1 apr 2008, 12:44:15
AIUREA !
11.   Termica trimis de
( 1 apr 2008, 12:39:44
SE APROPIE SFINTELE SARBATORI SI PENTRU INSPECTORI.ACUM TOTI PLEACA IN CONTROL,DUPA CAS,MIEL,VIN.ETC......SINT PENIBILI DOMNILOR.....INSPECTORII TINERI STAU LA BIROU LI S-A DAT DE LUCRU....OARE DE CE?
11.1  RE: Termica trimis de
( 1 apr 2008, 16:09:09
Ai dreptate. Nu mi se pare corect nici mie ca inspectorii tineri sa stea si sa munceasca. Este o aberatie! Ei s-au angajat acolo ca sa invete de la cei batrani cum se face rost de miel si vin inainte de Sfintele Paste, si de porc si acelasi vin inainte de Craciun! Eu zic sa va revoltati (eventual sa iesiti in strada), toti acesti inspectori tineri, care sunteti pusi la munca!

JOS CU MUNCA!!!!
12.   Premii trimis de
( 1 apr 2008, 12:44:50
Daca este intr-adevar asa, nu am ce comenta decit : RUSINE !!! Rusine!!! RUSINE!!!! pensionarii mor de foame, string leu cu leu sa-si plateasca chelt. la intretinere si ei isi bat joc de toti Sucevenii. Unde sunt organele de control? pe ei nu-i controleaza nimeni?
12.1  RE: Premii trimis de
( 1 apr 2008, 13:17:48
ai facut un comentariu ca sa te afli in treaba sau mai bine zis sa te bagi in seama . Esti neinformata . Acuma cu majorarea pensiilor au depasit foarte mult unele salarii.Dar asa sunt majoritatea oamenilor, sa moara si capra vecinilor , doar suntem toti intr-o oala ca pe vremea comunistilor. Nu muncim la fel si n-avem nici aceleasi studii ce sa mai vorbim de inteligenta, responsabilitati, dar vreti aceleasi salarii. Confundati chestia asta cu democratia.
12.2  RE: Premii trimis de
( 2 apr 2008, 04:42:40
Ilona draga, las deoparte miezul comentariului tau, dar vreau sa-ti atrag totusi atentia ca a scrie "suceveni" cu S nu este nicidecum o inovatie adusa gramaticii ci agramatism �n toata regula...
13.   Yess trimis de
( 1 apr 2008, 12:52:24
incurca-i drace !
14.   Salarii si premii pentru directorii de la termica trimis de
( 1 apr 2008, 13:02:49
de ce mai scrieti atatea in presa daca tot nu se sesizeaza nimeni, nu ia nimeni nici o masura, lumea stie in buzunarele cui se duc banutii lor, sau vreti sa ne amarati si mai tare, nu cred ca are vreun rost.
14.1  RE: Salarii si premii pentru directorii de la termica trimis de
( 1 apr 2008, 14:24:32
Ce mai conteaza unul cu sapa >>>>>. si trei cu mapa>>>>>>>>>>> traim in ROMANIA si asta spune totul.
14.2  RE: Salarii si premii pentru directorii de la termica trimis de
( 1 apr 2008, 20:26:03
pai daca tu, romanul de rand nu spui nimic !!!!! cine vrei sa zica? cei care fura cot la cot cu astia??????

15.   Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 13:07:30
D-le intitulat X de ce sa fie salariile confidentiale, ce ascund aceste salarii care, nu uita sint de pe spinarea prostimii care platesc niste facturi la asociatii (alti hoti) uriase. Situatiea este clara, traim intr-o tara de hoti condusa de hoti, cu legi speciale pentru hoti. Asta am vrut asta am gasit. Capitalism, conducere de dreapta liberala, cu milioane de oameni care traiesc de pe o zi pe alta, asta ne-am dorit la REVOLUTIE. In legatura cu salarul directorului, consilieri din AGA si ceilalti membri au interesul ca salarul directorului sa fie cit mai mare deoarece si indemnizatia lor de 10%din salarul directorului sa fie cit mai mult. Solutia de a scapa tara de hotii care ne_au condus si inca ne mai conduc, este, coasa cit nu este prea tirziu.
15.1  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 13:25:04
mataluta esti neinformat. Facturile care le platiti sunt pentru ceea ce consumati. daca nu-ti convine du-te la tara de unde ai venit si te spala in lighean, parvenitule. Sa vedem daca iti convine sa-ti scrie cineva veniturile familiei cu nume si tot felul de date. Comunistule, nu avem aceleasi studii si aceiasi munca ca sa iei acelasi salar ca un director care munceste cel putin 12 ore/zi , ca sa nu mai spun de responsabilitate si suturi pe care tu banuiesc ca un nimenea ce esti nu le iei.
15.2  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 14:14:30
Domnu TEPES, mai bine taci.

Electrica este o SOCIETATE COMERCIALA, si un furnizor de servicii, la fel ca ORANGE, VODAFONE, DISTRIGAZ si altii !!!! Salariile lor sunt CONFIDENTIALE!!!!! Nu este primarie, nu este sector public, bugetar, sa va frece pe voi grija cat castiga.

La fel de mult, ba chiar mai mult, castiga si un director de la ORANGE sau de la o banca, da de ei nu va arde grija !! Dar de TERMICA, ziceti ca e firma tatilor vostrii asa va aprindeti. ELECTRICA E FIRMA PARTICULARA !

multi tzarani in tara astahappy
15.3  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 14:35:43
Bai nesimtitule. TERMICA ESTE A CONSILIULUI LOCAL SUCEAVA. NU e firma privata, sa va puteti voi prevala de "confidentialitatea salariilor".
15.4  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 14:56:53
d-na ziarista a aratat numai unele aspecte.in realitate salariul mediu este de 1500. sefii au de 3 ori salariul mediu ceea ce e normal.inginerii au in jur de 2100, adica 550 euro, mai putin decit o menajera in italia. vi se pare normal? cei care accepta salarii de mizerie si comenteaza salariile altora n-au decit. salariile la termica sunt 20% din pretul giga, deci nu este principalul factor de crestere.ziarista poate fi data in judecata pt incalcarea confidealitatii salariilor.
15.5  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 15:01:16
Mai Vasile, destept pana la buric, ia zi bre unde gasim legea aia cu confidentialitatea salariilor la firme AFLATE IN PROPRIETATEA Consiliilor Locale. Da-o in judecata daca te tine basca.
15.6  RE: Pentru X trimis de
( 1 apr 2008, 21:14:03
Bre , nea Vasilica, te-ai intrebat citi muncitori au salariu mediu ? Iti spun eu :nici unul. Iar un sef are de 5 ori salariul unui muncitor. Nici asta n-ar fi o problema, daca n-ar fi vreo 200 si ceva de muncitori , iar restul pina la 1000 si ceva .....Crezi ca e normal ca un muncitor sa tina din munca lui atitia ?
16.   Suntem prostii lor trimis de
( 1 apr 2008, 13:21:13
avem cele mai mici venituri din Europa si cele mai mari cheltuieli de intretinere din lume,mai mari ca americanii,nemtii,bucovineni sunteti ultimii fraieri si pacalici
17.   Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 13:27:55
Salariile ca salariile, daca sunt capabili, le pot avea chiar mai mari, bineanteles daca sunt si rezultate. Dar cum poate cineva capabil sa ajunga pe un post de conducere, daca sunt selectionati numai pe grade de rudenie si nu pe criterii de performanta. Acelasi lucru e in toate institutiile de stat. Patron nu-si permite.
18.   Infarct trimis de
( 1 apr 2008, 13:46:01
nu-mi vine sa cred, citesc articolul asta si ma zgarii pe fata, apa calcada curge dimineata rece vreo 3 ore, avarii apar zilnic, sambata in obcine este apa calda pana la ora 2 apoi curge foarte putina si rece, salariile lor sunt fenomenale si urmeaza sa mai creasca, iti vine sa ii strangi de gat si apoi sa te declari nebun. sa va fie rusine porcilor din rahatul asta numit termica.
18.1  RE: Infarct trimis de
( 1 apr 2008, 19:33:25
tu esti si prost...
19.   Vai de capul lor trimis de
( 1 apr 2008, 14:10:20
daca au salarii asa de mari de ce au restante la asociatie ? pt diversiune? am intrat eu in scara blocului azi si din cei enumerati in articol au restante.RUSINEEEEEEEEEEEEEE!!
20.   Jos cu hotii de la termica si de la repartitoare trimis de
( 1 apr 2008, 14:35:19
Si au mai facut oi magarie cu repartitoarele astea,unii fac fel de fel de hotiile scoate sau eu stiu ce fac sicand merg la ei stau in maneca scurta si cand te uiti la factura nu au nimic de platit si altii care sunt corecti si stau si in frig platesc cat nu face ,ar trebuie sa se ia o masura si cu repartitoarele astea.Nu este nicio lege ptr ele ,nu-i ia nimeni la raspundere pe acestihoti de la repartitoare si de la termica,si acum in obcine e oprita apa calda,si cand te uiti la factura platesti cat nu face.Jos cu hotii si banditii.
21.   Nermica trimis de
( 1 apr 2008, 14:37:05
toti au case in constructie,afaceri,masini.toa facute din banii cui?oare numai directorii muncesc acolo?pe spatele cui iau ei salarii?sper sa se termine odata cu rahatu' asta.sa se dea totul in vileag.sa se spuna de casa de la burdujeni pe care doamna director o are in constructie de cum si-a achizitionat unele bunuri si cum a devenit peste noapte director.
22.   Pacat ca sunteti cu totii lasi,fricosi! trimis de
( 1 apr 2008, 15:09:22
Degeaba ,nimeni nu se uita la voi, chiar daca sunteti suparati, vorbiti in van!....

Trebuie de iesit in fata inteprinderii daca nu va este frica..Pacat ca sunteti cu totii lasi, fricosi!...

Pa!
23.   Salariile ca salariile.... trimis de
( 1 apr 2008, 15:14:16
...nu-s atit de mari pentru un capitalism adevarat,dar sint nesimtit de mari raportate la ce produc pina la urma acesti indivizi.Pierderile de retea sint mai departe in jur de 50%(mint ca s-au redus,dar erau mult mai mari),avariile se tin lant,programul apei calde e la cheremul lor si isi bat joc de noi in ultimul hal si pentru asta incaseaza ,cu complicitatea conducerii primariei,salarii ce nu se justifica.Mai mult,orice nereguli ar trebui penalizate spre a -si pune mintea la contributie si subalternii la treaba pentru a intra in normalitate iar banii cheltuiti sa fie justificati in fata sucevenilor.Singura lor scuza e ca din banii luati,mare parte ajung in alte buzunare sub forma de mita,campanii electorale si.....cum le spune acest malai mare,ce s-a insurubat pe viata la caldura mismasurilor.Nenorocirea e ca banii acestia sint ai nostri,cei cel putin nepasatori,sa nu spun prosti,vizavi de unde se duc banii nostrii.Pina cind nu punem piciorul in prag,asa va fi....
24.   Flamanziiiiiii trimis de
( 1 apr 2008, 16:19:15
bine ma . la prosti sa nu dati premii.ca ei nu muncesc ei freaca p..a ?dar o sa va vina si voua randul cand o sa va stranga de c...e cineva .rusine sa va fie hotilor.
25.   Lll trimis de
( 1 apr 2008, 16:36:55
rusune
26.   Nesimtire curata trimis de
( 1 apr 2008, 16:44:38
LATRATI TOTI DEGEABA.IN CURIND CIND SALARIILE LOR VOR FI DE SUTE DE MILIOANE EVIDENT CA TTOT VOI O SA LE PLATITI. SI O SA PLATITI ASA PINA CIND O SA FACETI CERERE DE EMIGRARE INTR-O TARA LA TROPIOCE UNDE APA SI CALDURA O S-O AVETI GRATIS DE LA DUMNEZEU FARA POLITICIENII LUI PESTE.
27.   E nesimtire trimis de
( 1 apr 2008, 16:49:20
Pentru un manager cu 30 angajati, este o nesimtire sa primesti asa un salar, la nivelul Romaniei. Dar ...daca prostimea plateste si nimeni nu protesteaza, de ce nu ?
28.   Hapsinii trimis de
( 1 apr 2008, 17:03:23
ce-icare duc greul nu-s vazuti de nimeni dar sefii trebuie sa-si rotunjeasca veniturile caci muncesc din greu la furat omul de rind,care isi plateste din salariul de mijerie pe care il primeste.O firma care are pierderi de unde are bani pentru primele sefilor iar la muncitori sa le mareasca salariile nu au.
29.   "Disperatul" trimis de
( 1 apr 2008, 17:31:21
UN individ de teapa celui care intoxica "ziarul" Monitorul,poate fi e adevarat ,"schizofren".Disperarea ptr el poate fi o scuza.Dar de la disperare la intoxicare,este tampenie.Ca individ spune prostii,ca "salariat" este un neica nimeni.Daca este vorba de acel Dorutzu,individul care "conduce" 40 de salariati nevinovati la sindicat,isi merita soarta.Dupa 17 ani de sefie sindicala,cel care se crede urmasul lui Miron Cozma si care face jocurile politice ale unui partid,a tampit.Lacatusul mediocru,cauta sa imbine sinapsele rupte la cei 2 neuroni rataciti,salariatii societatii il "sorcovesc" cu salate de injuraturi,cetatenii Sucevei raman intoxicati,Summitul OTAN se apropie,Decebal Traian Remes este vegetarian.Dorutzu,poti fi din nou lacatus,de lucrari medii findca ai ramas in urma cu modernizarea societatii.QI 30 de PAPUA N GUINEE te v-a ajuta!
29.1  RE: "Disperatul" trimis de
( 1 apr 2008, 18:18:21
Dupa cum scrii, probabil esti unul dintre salariatii cu "jumatate de scoala" de la Termica (ma refer la subingineri). Poate chiar unul dintre sefuleti. Ai ceva vocabular, dar uitat de tot ortografia. Ca tine sunt foarte multi la Termica. Pacat ca nu li se da o sansa si celor mai tineri. De ani de zile aceleasi personaje in functie de conducere, fara sa fie evaluate de cineva. Unde mai pui ca in functii de sefuleti au fost promovate numai rudele. Cea mai mare ascensiune a avut-o madam Oica, care din sef de birou, in doi ani, pentru "merite deosebite" pur si simplu i s-a infiintat un post de director.
29.2  RE: "Disperatul" trimis de
( 1 apr 2008, 19:16:42
La un moment dat,"super Qrantz" era inconjurat de 10 cumetri la sindicat.Asadar,chiolhanurile din Obcini,Cordos si Nistru se tineau intre cumetri.Va amintiti?

Din cate cunosc aceasta societate, in primul rand acolo se produce ENERGIE ELECTRICA si mai apoi TERMICA.Ptr unii(ul) se poate "produce" si comercializa rachiu la pahar,tigari din Duty-Free,gogosi,etc.Acum la supermarcket este "INVENTAR".Se calc. profitul si se plateste TVA.Nu-i asa "Qrantz"?
29.3  RE: "Disperatul" trimis de
( 1 apr 2008, 19:40:32
da, sunt subinginer nu am putut sa invat mai mult, dar decat cu 8 clase ca tine...
29.4  RE: "Disperatul" trimis de
( 1 apr 2008, 20:11:10
Din cite cunosc EU se produce intii energie termica iar energie electrica doar 6 luni pe an, asta datorita bunului management de care are parte biata societate. Poate ca asta este criteriul de premiere pe-acolo : incompetenta , ptr. ca nu-mi inchipui ca o intreprindere care functioneaza citeva luni pe an are miliarde la dispozitie ptr. premierea sefilor.
30.   Moarte nesimtirii trimis de
( 1 apr 2008, 17:31:24
La Termica muncitorii mor pe capete !!! Cei din conducere si o parte din sefii de sectie si-au ingropat bunul simt sub greutatea salariilor .
30.1  RE: Moarte nesimtirii trimis de
( 1 apr 2008, 20:05:44
Asa e frate!! Cancerul e in floare!!

Si mai grav e ca jumatate din cei cu salarii de 'jde milioane habar nu au pe ce iau banii aia. Stiu eu cativa pt. care serviciul inseamna cititul presei pe net (apropo : cat plateste termice pt net pe luna?) sau solitaire (ca asta e max. ce poate face un sef pe calc.) ca de problemele ce apar se ocupa oricum muncitorii si maistrii (cei cu salarii de 3-4 ori mai mici). La multi dintre ei daca mergi cu o problema tehnica... te iau la p_ _a ca de ce nu stii /ca iei bani degeaba.
31.   7 trimis de
( 1 apr 2008, 17:41:14
Domnilor cu facultate ... ar trebui sa stiti ca cel mai mult conteaza sa ai cei 7 an ide acasa . Daca o persoana cu 8+3 clase a reusit sa va puna pe jar , acea persoana este mult mai inteligenta decat voi . Cei 30 sau 40 sunt de fapt 300 sau 400 . Toti se bucura de o marire de salariu chiar daca au stat ascunsi sub birouri barfind .Hai facultate , IQ 0 pentru voi !!!
32.   Intrebare trimis de
( 1 apr 2008, 17:45:34
Suceveni, dar oare nu vi se pare ciudat, chiar mai mult decit ciudat, ca mai toti sefii sunt sot+sotie? Cel putin asa reiese din articol. Daca se mai si imbirliga intre ei cu botezuri, cumatrii, nunti, etc, e o mare familie MAFIOATA acolo.
32.1  RE: Intrebare trimis de
( 1 apr 2008, 18:46:02
S-au imbirligat gata.Relatiile de incumetrire,botezare si .....altele exista deja.Probleme sint mult mai multe si mai grave.De ce nu spune nimeni citi oameni sint la exploatare, ce salarii au fata de personalul auxiliar, ca la fiecare 2-3 muncitori sint citiva sefi, ca in fiecare an la Termica mor oameni in accidente de munca sau bolnavi de diferite feluri de cancer, ca desi se lucreaza in conditii mizere pe instalatii cirpacite, cu aparatura de pe vremea lui Pazvante, cu atmosfera imbicsita de carbune si substante toxice, muncitorilor li s-a luat grupa, ca la fiecare restructurare au fost dati afara doar muncitori si multe altele.Faptul ca cineva are curajul sa spuna public toate astea in ciuda amenintarilor si persecutiilor, este spre lauda lui. Iar acei "30-40" pe care-i reprezinta sint cam jumatate din personalul de exploatare.Ginditi-va ca Termica are cam ~1000 de angajati si puneti-va intrebarea: astia cu ce se ocupa?
33.   Centrala termica trimis de
( 1 apr 2008, 18:16:16
Eu am centrala termica, am facut mari eforturi financiare pentru o avea si a scapa de hotii astia de la termica si acum, desi mi-am izolat tevile comune si nu mai am nicio treaba cu ei, mereu ma pun la plata ca nu stiu ce pierderi au pe la subsolul blocului, ca cica alea ar fi tevi comune. Ce treaba am eu cu tevile lor odata ce m-am debransat de la ei? Niste nesimtiti ordinari, mana-n mana cu asociatiile de locatari, care nu stiu cum sa ne mai fure. Umbla pe la usile oamenilor cu fel si fel de amenintari si pur si simplu iti "baga" mana in buzunar. Daca sunt capabili sa aiba salarii mari, nu am nimic cu ei. Dar nu cu manareli si amenintari de tot felul. RUSINE SA VA FIE, sunteti falimentari, tebuie sa se termine odata cu voi. De ce nu sunteti civilizati si sa intelegeti ca fiecare este liber sa aleaga si o alta sursa de incalzire ?
34.   Peste 20 de ani se vor rezolva aceste probleme trimis de
( 1 apr 2008, 18:50:32
daca termica e societate privata sa se comporte ca o societate privata!

Urasc aceste companii gen termica care refuza sa invete legile economiei de piata si bunul simt. Nu ma intereseaza salariile lor. Ma intereseaza sa fie lasati oamenii sa alega. Numai concurenta adevarata poate duce la un rezultat. Pana atunci nu se va rezolva numic. Si acest articol... campanie electorala!
35.   Abur trimis de
( 1 apr 2008, 18:50:42
Bai Placinta ,mai acum cateva saptamani in urma votai pentru privatizarea Termica deoarece merge in pierdere iar acum de unde dracu obtii de 2 ani profit? Peste alte doua saptamani vei fi iar de acord cu privatizarea si ai sa te plangi ca mergeti in pierdere. Cine naiba va mai intelege ? Cretini si idioti ce sunteti!!!! Vindeti tot si trageti-va spagile si bagativa .... in locuitorii Sucevei. Golani Ordinari!!!!
36.   Aviz amatorilor trimis de
( 1 apr 2008, 19:01:28
Toti cei care au fost enumerati de la placinta pana la ultimul sunt neamuri intre ei nasi,fini,cumatri,e omafie in toata regula acolo.Nu au curaj oamenii sa spuna dar stiu ca totul e ca un labirint au fost promovati in functii doar neamurile si pupincuristii lu placinta.Ceilalti nu trebuie sa miste in front ca e vai si amar de capul lor.DOMNULE PRIMAR CE AVETI DE SPUS? Nu uitati ca vine campania electorala iar asemenea lucruri vor da de gandit sucevenilor.Oameni buni stiti ce e mai curios ca acest placinta a fost si pe timpul PSD-ului si dupa director.O fi doar o coincidenta sau au muls toti?Va las pe d-vs sa analizati.Idiotul asta spune ca au salarii ca muncesc,dar oare ceilalti nu muncesc,unul dintre ei castiga in medie cat 8 muncitori oare nu le e rusine sa spuna ca ei muncesc.SPER CA CINE ARE URECHI DE AUZIT SA AUDA SI SA IA MASURILE CE SE IMPUN PENTRU CA ALTFEL VA PIERDE PE MINA ACESTOR NETREBNICI LA ALEGERI.

Pupincuristilor de mai sus va vine si voua randul aveti rabdare
37.   Rusineeee sa va fie trimis de
( 1 apr 2008, 19:10:03
sa fie trasi in teapa acest placinta cu tati acolitii sai , ssau imbogatit pe spinarea salariatilor.....
38.   Ridicati-va nasu' din carbuni trimis de
( 1 apr 2008, 19:13:23
DATI CU EI DE PAMINT...
39.   Alegeri trimis de
( 1 apr 2008, 19:13:58
Nu sunt din interior dar ca si locuitor ma intreb daca e normal asa ceva?

Am inteles ca desi e in profit prime a luat doar acest Placinta.De ce ?

La acest profit n-au contribuit toti?

A muncit doar Placinta cu directorii si neamurle sale?

D-le PRIMAR daca nu ii demiteti veti avea de suferit poate chiar veti pierde alegerile pe mina unor asemenea indivizi pt. ca oamenii vad ,iar daca d-vs nu aveti nici o reactie vom intelege ca tolerati asemenea lucruri.

Nu sunt consilierul d-vs dar trebuie sa fiti hotarat asa cum va stim si in aceasta privinta sa va asumati raspunderea in fata cetatenilor,parerea mea .

Va doresc succes.
39.1  RE: Alegeri trimis de
( 1 apr 2008, 19:36:29
In iarna speram ca vor fi luate masuri drastice si cu conducerea Termica si cu cei care aveau lucrarile in executie si cu anteprenorul. Acum am inteles de ce nu ati reactionat d-nule lungu, erati din CLOACA.....
39.2  RE: Alegeri trimis de
( 1 apr 2008, 19:43:34
Pupincuristule te-ai trezit , ai stat cu nasul in carbuni pana acuma si cand ai vazut ca tatucii tai vor da cu socoteala pentru hotiile pe care le-au facut , ai scos bostanul din carbune si ai inceput sa iti dai cu presupusul , pupincuristule tine-o tot asa
40.   PACALEALA trimis de
( 1 apr 2008, 19:24:34
UNDE AU FOST ACESTI LIDERI DE SINDICAT IN ULTIMII 5 ANI ? UNDE AU FOST CIND NE-AU LUAT TOATE SPORURILE ? BINEINTELES ''LUPTAU'' PENTRU BUNASTAREA LOR....NU CREDETI???
41.   Jos cu Mafiotii trimis de
( 1 apr 2008, 19:26:22
Ce mai are de spus primarul Lungu de aceste hotii , sper ca organele statului (Politia ,Parchetul , DNA , Curtea de conturi ,Finantele Publice si altele sa se sesizeze din oficiu si sa faca curatenie la Termica , acest placinta cu toti nasii , finii , cumatrii , prietenii de familie care conduc astazi Termica sa dea socoteala in fata legii pentru ca Termica nu este mosia lor sa faca ce vor cu ea .Rusineee sa le fie
42.   CONTINUARE trimis de
( 1 apr 2008, 19:27:34
NU VI SE PARE SUSPECT CA DINTR-O DATA SI-AU ADUS ADUS AMINTE SI DE NOI ?

43.   CURATENIA DE PRIMAVARA trimis de
( 1 apr 2008, 19:30:55
VINO D-LE PRIGOANA SI LA TERMICA SA FACI ''CURAT'' CA NOI NU PUTEM !!!!
44.   Placinta sa fie mancata trimis de
( 1 apr 2008, 19:37:10
Primarul Ioan Lungu are toate motivele sa demita pe acest placinta si toata gasca lui care se cred vatafi pe mosia statului . Alegerile indata vin asa ca demonstrati domnule Primar ca va pasa de cetatenii Sucevei si de problemele lor zilnice
45.   FAST-FOOD trimis de
( 1 apr 2008, 19:41:31
RUSINE D-LE PLACINTA !!! CUM VA PUTETI AROGA DREPTUL DE A INCASA ASEMENEA SALARII SI ASEMENEA PREMII ? [DV.+ECHIPA DV. FANTASTICA] VA PROPUNEM LA POSTUL DE PRIM MINISTRU POATE SALVATI SI ECONOMIA TARII...
46.   JIGNIRE trimis de
( 1 apr 2008, 19:47:36
D-LE PLACINTA,NU CREDETI CA AM MERITA SI NOI MACAR 1% DIN CIT ATI ''LUAT'' DV.?ASTA CHIAR DACA NU AVEM NICI UN MERIT....PUR SI SIMPLU PENTRU CA PLECAM DE-ACASA....
47.   Pentru placinta din Postul mare trimis de
( 1 apr 2008, 19:59:43
In ceas de taina la sfanta spovedanie marturiseste-ti Placinta tot , i-ati gasca si pleaca ca prea v-ati inrudit si pe spatele nostru v-ati imbogatit , ar sa va ierte DUMNEZEU daca va vrea ca noi nu va vom ierta !!!
48.   Termica trimis de
( 1 apr 2008, 20:06:07
d-le placinta unde este fierul vechi care s-a scos de la punctele termice modernizate si o portiune din magistrala 1
48.1  RE: Termica trimis de
( 1 apr 2008, 20:55:14
Dle Placinta, ati taiat un cazan si l-ati vindut. Ce-ati facut cu banii ? Ptr. drepturile lor, oamenii sint purtati prin tribunale de citeva luni, dar nu se pune problema cind e vorba de primele voastre grase.Birourile gem de personal, iar pe instalatii gasesti o mina de oameni, fiecare pe 2-3 posturi.Cum sa nu fie atitea accidente de munca ? Macar atita bun simt sa aiba turma aia de birocrati si sa invete ce produce intreprinderea aia, ca multi din ei habar nu au. Sa le spui sa le fie rusine ? Da' ce , ei stiu ce e aia ?
48.2  RE: Termica trimis de
( 1 apr 2008, 21:37:21
Singurul iad real e pe pamant ,noi suntem rezidenti , datine ploaie datine vant ,suntem ai draqu de rezistenti......POLITICa e frumoasa degustati sampanie ,dc ati ajuns in Primarie si nu ati murit in campanie ,oamenii intreaba cand , voi spuneti nu asa curand si vi se scoala "Brelogu" doar cand aveti scaunu`l sub fund, respiram cordam doar cand vreti sa va votam si suntem foarte prosti cand spunem ehh,mai incercam... POATE O sa se VERIFICE si AFACERIILE SI SALARIILE ALEA DE 100 DE MIL P LUNA PE CAND OAMENII TRAG DIN GREU PT UN 12 MIL ...
48.3  RE: Termica trimis de
( 1 apr 2008, 22:11:56
cazanul taiat si vandut ,fierul vechi scos de la punctele termice modernizate cat si parte din magistrala 1, are cunostinta dl Placinta si sefi care roiesc in jurul lui de toate cele intamplate ,de aceea trebuie sa dea socoteala.....
49.   SA MAI AFLAM trimis de
( 1 apr 2008, 20:25:58
DACA TOT ATI SCIS DESPRE SALARIILE DE LA TERMICA ,SA AFLAM SI CE SALARII SUNT SI LA CELELALTE DOUA REGII ALE PRIMARIEI-ACET SI TRANSPORTUL IN COMUN.
50.   Brb trimis de
( 1 apr 2008, 20:29:26
NU STIU CUM SA ZIC CA SA MA FAC AUZIT !!!!!!!!!!!!! NOI OAMENII DE RAND AVEM PUTEREA AN MANA !!!!!!!!!!!UNITATE TREBUE SI NU BARFA PE LA COLTURI !!!!!!!!!!!!!!!!!!DACA NOI NE UNIM SI NU LE DAM , NU POT SA FACA BURTILE MARI. SI PE PARTEA CEALALTA PROPUN CA TOATA LUMEA SA IA CENTRALA PROPRIE CA SA SCAPAM O DATA DE EI

51.   Vax trimis de
( 1 apr 2008, 20:32:22
Nu se intreaba nimeni de ce cel mai mare gospodar al urbei a abandonat ideea de a face centrale de cartier pe gaz si sa inchida Termica pentru ca este nerentabila? Nu se intreaba nimeni de ce, centrala termica construita pe strada Privighetorii pentru blocurile ANL care functioneaza pe gaz a fost trecuta pe linie moarta iar blocurile de acolo folosesc caldura de la Termica. Cat plateau facturile la gaz cei de acolo inainte?

Termica e proprietatea statului si nu a primariei. Consiliul local este doar Administrator.

Cui nu-i convine sa-si izoleze blocul si sa-si puna centrala pe gaz si sa plateasca cat consuma. E o tara libera si fiecare are de ales. Nu e nimeni obligat sa foloseasca caldura de la Termica.
51.1  RE: Vax trimis de
( 1 apr 2008, 21:01:23
Centrala de pe Privighetorii a fost o afacere a d-lui Lungu si a d-lui Placinta, dar ce conteaza , cel mai mic e cel mai prost.
51.2  RE: Vax trimis de
( 1 apr 2008, 21:21:26
oamenii care au o gandire pozitiva nu pot privi problema dintr-un punct mort precum acest monstru al Societati TRALALA ,nu avem totii baii pt cont propriu mai BASTANULE .... iti va veni si tie vremea sa te incalzesti la CEAUNwinking
52.   Placinta trimis de
( 1 apr 2008, 20:32:29
casa de vacanta de la poeana marului-MALINI tot din premiu ai facuto d-le PLACINTA?
53.   PENTRU SPATARU trimis de
( 1 apr 2008, 20:35:20
CREDE CINEVA, CA SE VA SCHIMBA CEVA IN ACEST SISTEM? PESTE DOUA ZILE TOTUL VA FI O PAGINA DE ZIAR DIN ARHIVA ,SALARIILE VOR MAI CRESTE CU 30%,SUCEVENI VOR PLATI ACELEASI FACTURI CARE AJUNG LA SALARIUL MEDIU SI DEA DOMNUL LA ANUL SA FIE O IARNA BLINDA ,ATUNCI CIND PRIMARIA NU VA MAI SUPORTA SUBVENTIILE LA PRETUL GIGACALORIEI!
54.   Kytik trimis de
( 1 apr 2008, 21:01:36
kytko8p'op liyo9[-] p98p-[ mp098p987 [[ INTELEGETI CEVA ????? ---NICI EU !!!!!

55.   Si Victimile cine le ajuta oare ? trimis de
( 1 apr 2008, 21:15:24
Cam cum e cand altii iau cate 90 mil si nu fac nimic pt ei , stand numa la birou si exploatand p omu de jos , p care ulterior il plateste cu 6,7,8...14 mil max , vedeti de asta traiam asa cum traiam si pleaca majoritatea populatiei din tara , deoarece vazand ca in aceste conditii nu ai cum sa creezi ceva pt familie , mai ales sa ai timp de tine ..>.iar ei si copii sai se scalda in banii , masini de lux , banii de spart ,, p cand un copil al omului de "jos" pune un covrig in geanta ,merge la scoala , trage de acel covrig toata ziua , doar pt simplu fapt ca sa-u nascut saraci,tot din cauza acceasta sunt obstructionati de la studii superioare , neavand de unde sa impinga pt a ramane in picioare ...... Aceste probleme ar trebui te apese p umeri Tinere Crestine... ca esti cu sau impotriva unei persoane un lucru este clarconfusedufletul tau este ravarsit de problemele de zi cu zi ...
56.   Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 21:38:19
Daca performantele financiare va permit comentarile asupra veniturilor salariale sant

de barfa romaneasca ,daca nu,trebuie salati sa faca ordine alti caci din articol se cam

intelege ca persoanele amintite ar fi favorizate sau sunt grupate pe familii care au un fel de monopol in unitate.

.Probabil ca un salariu de 2000-2500lei este frecvent la TERMICA iar serviciile cate populatie nu de putine ori lasa de dorit deocamdata calitativ si speram ca, costul

gigakaloriei sa fie unul suportabil pentru omul de rand.

56.1  RE: Salarii trimis de
( 1 apr 2008, 22:32:52
atat Placinta cat si persoanele apropiate lui , care coduc societatea au pus monopol pe tot si se cred ca sunt stapani de neinlocuit ,cred ca totul le apartine si mai cred ca lege pentru ei nu exista in aceasta tara, dar va venii ziua ,daca nu chiar a venit sa raspunda ptr. toate magariile si hotiile facute .ATENTIE CEI CARE POARTA RESPONSABILITATEA RESPECTARII LEGII SA ISI FACA TREABA CU PROFESIONALISM.
57.   Interesati va ca participa la jocul ilegal delfinu trimis de
( 2 apr 2008, 00:17:00
ca doar voi sclavilor platiti enorm la cheltuieli atat cat nu face si aproape toti sefii de la termica joaca ,,delfinul" care e interzis,HHHHHUUUUUUUUU
58.   Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 07:55:58
Fara managementul d-lui Placinta care se ingrijeste de procurarea combustibilului si asigurarea pietei de vanzare a marfii produse , precum si priceperii echipei acestuia (de ce credeti ca sotul si sotia nu pot fi amandoi buni manageri? ), firma ar fi fost de mult pe chituci. Nu puteti avea toti salarii de director si la urma-urmei 2350 de euro castiga si un muncitor in constructii intr-o tara dezvoltata.
58.1  RE: Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 09:44:58
ma da hiena mare mai....esti !!

ai auzit poate tu ca o firma de genul termica poate....falimenta ???

ai auzit tu ca vre-o firma de genul termica sa nu aiba piata de...vanzare ??

ai auzit tu poate de....MONOPOL ??

esti sau ...hiena , care traeiste din pomana directorului , sau unul cu ...minte scurta.
58.2  RE: Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 10:44:23
ai auzit ca nu se scrie "vre-o" , ci "vreo " ?
58.3  RE: Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 18:46:23
multa uniune i europeana bai jigodie ordinara...sugaci de madulare ce esti...! [a se intelege ORGANE ].LUATI-VA DE MINA SI SPINZURATI-VA,.. AMIN-2 SAU AMIN-3 sau AMIN-CITI HOTI FI...!!!E CLAR CA DACA PICA BOSSU TE DUCI SI TU DRACULUI... DACA AI CUNOASTE CIT DE CIT O MESERIE NU TI-AR FI FRICA DE ZIUA DE MIINE,DAR ASA ESTI NEVOIT SA TRAGI LA TITA-N CONTINUARE.POFTA BUNA!!!!!!!!@!!!!!!!!!!!
58.4  RE: Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 18:51:21
BAGATI-VA COMBUSTIBILUL IN CUR...ORDINARILOR.

E SUFICIENT CA NE-A PUS PE NOI PE CHITUCI...!!!
58.5  RE: Comunistilor trimis de
( 2 apr 2008, 18:56:54
IAR O TARA NU AJUNGE DEZVOLTATA CU GUNOIE CA TINE...
59.   Lasa gramatica bai scolitule trimis de
( 2 apr 2008, 14:04:13
CERCETATI-JUDECATI-C O D A M N A T I CE ATITA BLLLLLLM BLLLLLLLLLLM NU SUNTETI H O T A R I T I
60.   ANARHISTILOR trimis de
( 2 apr 2008, 20:25:49
Dupa frumoasa autobiografie pe care ti-ai tras-o toti ne-am cam dat seama cine esti. Asa ca trebuia sa-ti dai tot numele si nu doar primele 4 litere, domnule...GHER-asim. Nu cred ca are cineva ceva cu familia-manager daca sint cu adevarat buni si de folos, ceea ce nu e cazul la Termica. Si daca tot stiti asa de multe despre "tarile dezvoltate", luminati-ne si pe noi : Pe-acolo citi birocrati sint pe cap de muncitor ? Cum poti d-ta sustine ca Placinta e bun manager cind stii foarte bine cite contracte aveti pe an, in ce conditii uneori inumane se lucreaza, cum reparatiile si reviziile se fac cu personalul de exploatare si toata vara sute de persoane se plimba dintr-un birou in altul si asteapta sa se faca ora de plecare.Dle.... GHER-asim , sinteti doar o turma de paraziti , iar Termica , o stiti foarte bine, este deja pe chituci.De-asta va este frica de venirea unui patron.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei