Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 12 mar 2011 - Anul XVI, nr. 59 (4657)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Opt ani la cumpărături

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Se poate spune că femeile sunt făcute să meargă la cumpărături, dacă ţinem cont de rezultatele unui studiu recent, care arată că femeile îşi petrec mai mult de opt ani din viaţă la shopping.

Fetiţelor le place să cumpere haine şi rechizite pentru şcoală şi să meargă la cumpărături pentru casă cu părinţii lor, în timp ce adolescentele organizează sesiuni de shopping împreună cu prietenele şi cheltuiesc sume impresionante pe produse cosmetice, parfumuri, haine şi accesorii.

Numărul „excursiilor” făcute la magazin de o persoană de sex feminin creşte semnificativ când ea devine adult independent şi responsabil, care are propriii bani de cheltuit. Firma de marketing OnePoll.com a realizat un sondaj pe un eşantion de 2.000 de femei, pentru a afla de câte ori merg doamnele şi domnişoarele la cumpărături şi cât timp alocă acestei activităţi.

Potrivit sondajului, o femeie merge în medie de 301 ori la cumpărături, petrecând aici în jur de 400 de ore.

Realizatorii studiului au raportat aceste rezultate la o perioadă activă corespunzătoare unei medii de vârstă de 63 de ani şi au concluzionat că, în medie, femeile petrec la cumpărături opt ani şi jumătate din viaţă, mai precis 3.148 de zile. Iată cum se împarte, potrivit sondajului, timpul petrecut de femei la cumpărături: 100 de ore şi 48 de minute pentru achiziţionarea de haine; 40 de ore şi 30 de minute pentru a cumpăra pantofi; 29 de ore şi 31 de minute pentru achiziţionarea de accesorii; 94 de ore şi 55 de minute sunt dedicate shoppingului de alimente; 31 de ore şi 21 de minute sunt petrecute cumpărând cărţi; 17 ore şi 33 de minute sunt alocate achiziţionării de produse de îngrijire, în timp ce pentru cumpărarea de cadouri sunt necesare 36 de ore şi 17 minute.

Sondajul a arătat totodată că femeile petrec 48 de ore şi 51 de minute din viaţă admirând produsele din vitrine, fără a cumpăra ceva.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opt ani la cumpărături.
 Vizualizări articol: 629 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Opt ani la cumpărături5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei