Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 10 nov 2010 - Anul XV, nr. 265 (4556)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011

Televiziunea de divertisment pentru femei TLC va fi lansată în România pe 20 ianuarie 2011, postul urmând să fie iniţial disponibil în pachetul de bază analogic şi digital al companiei UPC, au anunţat reprezentanţii Discovery Networks, marţi, într-o conferinţă de presă.

Lansarea în România a televiziunii TLC, un post din portofoliul Discovery Communications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de către Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şi Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este o televiziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, iar programele acesteia sunt bazate pe realităţile cu care ele se confruntă în fiecare zi. În urma cercetărilor desfăşurate de Discovery Networks în mai multe ţări din Europa, printre care şi România, a reieşit faptul că femeile moderne îndeplinesc roluri diverse şi nu vor să fie încadrate în stereotipuri.

Astfel, potrivit reprezentanţilor Discovery, TLC oferă divertisment de calitate pentru orice ocazie şi programe pe subiecte diverse, de la provocări în carieră la transformări de imagine spectaculoase, de la viaţa de familie la sfaturi practice pentru problemele întâlnite zi de zi. Totodată, TLC prezintă personaje cu experienţe extraordinare şi cu poveşti autentice. Postul oferă telespectatorilor programe de divertisment, care le permit acestora să descopere lucruri noi, emisiunile fiind destinate întregii familii.

Postul TLC va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începând cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în concordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.

Lansarea televiziunii TLC în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şase pieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.

"Studiul a încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria feminintate şi problemele cu care se confuntă şi, în funcţie de aşteptările lor şi de programele pe care le putem oferi pe acest canal, am realizat întreaga poziţionare a canalului", a explicat Ada Roseti.

Ea a mai spus că din studiu a reieşit faptul că femeile din România sunt "calculate şi foarte planificate". "Îşi planifică bugetul, se duc la cumpărături cu liste, sunt cu picioarele pe pământ şi nu au ieşiri din realitate, nu-şi doresc lucruri imposibile. În acelaşi timp, sunt deschise către lucruri noi. Privesc televiziunea ca pe o fereastră deschisă către o lume nouă". Totodată, Ada Roseti a spus că femeile din România, spre deosebire de femeile din alte regiuni din Europa, nu-şi doresc o televiziune pe care să o savureze singure, ci împreună cu familia.

Potrivit acesteia, iniţial, pe TLC vor fi difuzate exclusiv programe internaţionale de non-ficţiune. "Vom introduce treptat şi unu sau două programe de ficţiune, pentru că studiul ne-a arătat foarte clar că femeile ca public ţintă preferă poveştile (...) Avem planuri şi pentru producţii locale", a explicat Ada Roseti.

"Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin", a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

Din oferta de programe cu care se va lansa postul TLC fac parte câteva serii cunoscute la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, precum: "Poliţistele din Broward County" - povestea unor femei poliţist şi a realităţilor cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii, "Ghid pentru părinţi - Situaţii extreme" - cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost, "PR şi modă la New York" - povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de modă pentru nume celebre din această industrie.

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria, la 1 octombrie 2010. În prezent, postul este disponibil în 29 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications, care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent şapte posturi TV: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Discovery Communications este una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul producţiei de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 180 de ţări. Discovery însumează peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum şi servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui număr cumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbi diferite.

Anunţul lansării televiziunii pentru femei TLC în România a fost făcut într-o conferinţă de presă, care a precedat deschiderea ediţiei din 2010 a Convenţiei de Comunicaţii prin Cablu - singurul târg românesc de televiziune şi echipamente destinate comunicaţiilor prin cablu -, care se desfăşoară marţi şi miercuri, la Hotelul Marriott din Bucureşti.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 2011.
 Vizualizări articol: 518 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Televiziunea pentru femei TLC va fi lansată în România, în ianuarie 20110.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei