Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 11 iun 2010 - Anul XV, nr. 135 (4426)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9757 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6253 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Românii au încredere în armată, biserică şi publicitate

Românii au încredere în pompieri, militari, biserică şi publicitate, conform unui studiu GfK România, înregistrând cel mai scăzut nivel de încredere pentru politicieni, bancheri şi managerii marilor companii.

Studiul internaţional GfK Trust Index 2010 prezintă nivelul de încredere al cetăţenilor din 19 ţări europene privind diferite categorii profesionale şi organizaţii, se arată într-un comunicat de presă al grupului.

În România, pompierii se bucură de cel mai înalt grad de încredere al cetăţenilor (91 la sută), însă cifra este mai mică decât în alte state europene. A doua profesie în topul încrederii este cea de poştaş (89 la sută), urmată de militari (88 la sută), profesori sau reprezentanţi ai bisericii (86 la sută).

La polul opus se află politicienii (11 la sută), în scădere cu trei procente faţă de acum doi ani, bancherii (28 la sută), de asemenea în scădere cu opt procente şi managerii marilor companii (39 la sută).

În comparaţie cu anul 2009, românilor le-a crescut încrederea în avocaţi (42 la sută faţă de 35 la sută), militari (88 la sută faţă de 82 la sută) sau de oamenii din domeniul publicităţii (50 la sută faţă de 46 la sută).

În ceea ce priveşte comparaţia cu alte ţări europene, domeniile profesionale în care românii au cea mai mare încredere sunt biserica, armata şi publicitatea, în vreme ce profesiile care se bucură de un succes mai mic sunt pompierii, doctorii şi poliţiştii.

Europenii, pe de altă parte, au cea mai mică încredere în politică, marketing, biserică sau ONG-urile de mediu.

Totodată, cetăţenii din alte state europene apreciază poliţiştii (75 la sută), doctorii (84 la sută faţă de 74 la sută în România) şi judecătorii (62 la sută faţă de 42 la sută).

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Românii au încredere în armată, biserică şi publicitate.
 Vizualizări articol: 530 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Românii au încredere în armată, biserică şi publicitate0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei