Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 4 iun 2009 - Anul XIV, nr. 128 (4114)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Timpul petrecut pe reţele de socializare s-a dublat în ultimul an, comparativ cu perioada precedentă

Timpul petrecut de internauţii americani pe reţelele de socializare şi bloguri s-a dublat în ultimul an, comparativ cu perioada precedentă, cea mai populară reţea fiind Facebook, potrivit unui studiu al Nielsen Online, informează Reuters.
Potrivit Nielsen Online, care monitorizează traficul pe internet, numărul de minute petrecute în reţelele de socializare a crescut cu 83% în aprilie 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, deşi utilizatorii acestor tipuri de platforme nu sunt loiali, motiv pentru care ierarhia site-urilor se poate modifica.
Jon Gibs, reprezentantul Nielsen Online, a identificat o tendinţă în popularitatea în creştere a Facebook, care are în prezent mai mult de 200 de milioane de membri activi şi a fost atât de bine asimilat de pop culture, încât chiar şi papa Benedict al XVI-lea are propria sa pagină în reţea.
Numărul total de minute petrecute pe Facebook a crescut semnificativ, ajungând 13,9 miliarde în luna aprilie a acestui an, de la 1,7 miliarde în aprilie anul trecut.
A doua reţea ca popularitate este MySpace de la News Corp, care a înregistrat o scădere a numărului total de minute, de 31%, ajungând la 4,97 miliarde, de la 7,3 miliarde înregistrate anul trecut.
"Am observat o creştere a popularităţii Facebook în cursul anului trecut şi un declin proporţional pentru MySpace", a spus reprezentantul Nielsen.
Site-ul de microblogging Twitter a avut, în aprilie, o creştere spectaculoasă, de 3.712%, a numărului de minute, comparativ cu anul trecut.
"Un lucru este evident în ceea ce priveşte reţelele de socializare: indiferent cât de repede cresc ca popularitate, pot oricând să decadă din graţiile utilizatorilor. Nici Facebook sau Twitter nu sunt imune la acest fenomen. Consumatorii au arătat că sunt gata să încerce aceste reţele, dar să le şi schimbe la fel de repede, când ceva nou apare", a spus Gibs.
Conform datelor furnizate de Nielsen în luna aprile, 60% dintre utilizatorii Twitter au încetat să folosească site-ul la o lună după ce s-au înscris.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Timpul petrecut pe reţele de socializare s-a dublat în ultimul an, comparativ cu perioada precedentă.
 Vizualizări articol: 338 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Timpul petrecut pe reţele de socializare s-a dublat în ultimul an, comparativ cu perioada precedentă0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei