Skoda a făcut din clasa compactă o afacere de succes. Încă de la început, modelul Octavia a fost un produs atractiv, fiind apreciat de publicul european. Astăzi, cel mai popular automobil al mărcii cehe are peste 4 milioane de clienți în întreaga lume.
Ajunsă la cea de a treia generaţie, Octavia este produsă în versiunile berlină, combi, 4×4 şi sport (RS).
Acum 17 ani se lansa în producţia de serie, devenit astăzi cel mai bine vândut produs al Škoda şi unul din cele mai apreciate în segmentul compact.
Lansat în octombrie 1996, modelul Octavia şi a fost primul automobil complet nou de la Škoda, care a marcat un nou început pentru compania cehă intrată sub umbrela fabricantului german Volkswagen.
Succesul său se explică prin combinaţia reuşită dintre detaliile inteligente, tehnologia modernă, calitatea, precizia şi raportul preţ-calitate.
Statistic vorbind, de atunci şi până astăzi, fiecare al treilea vehicul vândut de Škoda a fost un exemplar Octavia care a atras 38% din vânzările totale ale mărcii din ultimii 17 ani.
În acelaşi timp, Octavia este cel mai bine vândut model din istoria mărcii cehe şi principalul motor de creştere al brandului Škoda la nivel global.
Ţinta de vânzări este fixată la 1,5 milioane de unităţi în anul 2018.