Škoda a stabilit încă un record de vânzări în 2012, livrările către clienți, la nivel mondial, crescând cu 6,8 procente, la un total de 939.200 de unități. În cea mai performantă lună decembrie din istoria companiei, marca a livrat către clienții săi aproape 66.200 de automobile. Acest rezultat reprezintă o creștere a vânzărilor cu 6,1 procente în comparație cu recordul anterior, înregistrat în decembrie 2011.
Ofensiva modelelor mărcii va intra în 2013 într-o nouă etapă, odată cu lansarea noii Octavia.
În Europa de Vest, Škoda a depășit semnificativ tendinţele unei piețe care per ansamblu s-a micșorat, marca livrând peste 358.400 de unități către clienții săi. Cota de piață a crescut la peste trei procente, de la 2,8 procente acum un an. În Germania, cea mai mare piață europeană a mărcii și cea de-a doua piață, la nivel mondial, după China, Škoda și-a crescut vânzările cu 3,6 procente, la circa 132.600 de unități, confirmându-și statutul de cel mai puternic importator din această țară. Recorduri de vânzări au mai fost înregistrate în Marea Britanie, Austria, Elveția și în Danemarca.
În Europa de Est, livrările ŠKODA din 2012 au crescut cu 26,4 procente, la aproape 137.100. Marca a crescut astfel de trei ori mai repede în comparație cu restul pieței, cota sa de piață ajungând la 4,2 procente. Piața din Rusia s-a dovedit din nou a fi cea mai energică, livrările mărcii fiind de 99.100 de unități, ceea ce reprezintă o creștere de 33,7 procente.
Marca cehă a înregistrat din nou creștere în Europa Centrală, unde a livrat în total 124.000 de mașini în 2012, cu 0,7% mai mult faţă de anul anterior.
Ín România, livrările în 2012 au însumat 6.303 unităţi, dintre care 53,14% pentru modelul Octavia.
O altă ţară în care creșterile Škoda s-au repetat și anul trecut a fost China, unde livrările mărcii, care au fost de aproape 235.700 de unități, au crescut cu 7,1 procente, în comparație cu 220.100 unități livrate în 2011. Škoda a continuat pe o traiectorie ascendentă și în India unde, cele circa 34.300 de unități livrate se traduc printr-o creștere de 14,2 procente, în comparație cu cele 30.000 de unități comercializate în 2011.
Mai mult, producătorul ceh a raportat în 2012 noi recorduri de livrări către clienții din piețe precum: Israel, Turcia, Algeria, Australia, Irak, Taiwan, Kazahstan sau Maroc.