Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 30 aug 2012 - Anul XVII, nr. 202 (5107)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Toyota ocupă prima poziție în topul celor mai ”verzi” mărci

Toyota este din nou numărul 1. Compania japoneză păstrează prima poziție pentru al doilea an consecutiv în topul ”Cele mai verzi mărci la nivel mondial”, publicat de compania de consultanță Interbrand. Studiul ia în considerare informațiile publice despre perfomanțele unei mărci în raport cu mediul și percepţia opiniei publice despre marca respectivă, așa zisa ”imagine verde” pe care marca o are în societate.

Pe baza acestor informații se realizează scorul de ”performanță verde”.

Conform Interbrand, succesul Toyota în raportul de anul acesta se datorează  continuității în preocuparea față de mediu arătată de managementul companiei. Interbrand  ia de asemenea în considerare expansiunea mondială a primului vehicul hibrid produs în masă, Toyota Prius.

Vânzările de vehicule integral hibride ale companiei nipone au depășit 4 milioane de unități la sfârșitul lunii aprilie 2012. În Europa, numărul acestora a ajuns la 439.000 de unități vândute.

Planul diviziei Toyota Europa este de a crește cota de piață a modelelor cu propulsie hibridă a mărcilor Toyota și Lexus până la 14% la sfârșitul acestui an, față de 10% cât este în momentul de față.

Începând cu acest an, Toyota și-a extins gama Prius cu modelele Prius + și Prius Plug-in Hybrid , iar în segmentul B a fost pornită o adevărată revoluție, odată cu lansarea modelului Yaris Hybrid.

Fiind o companie ce își propune să creeze mașina ecologică perfectă, Toyota are o strategie pe termen lung în ceea ce privește abordarea sustenabilă a tuturor operațiunilor sale, având ca obiectiv reducerea emisiilor de dioxid de carbon pe parcursul întregului proces de producție și vânzare.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Toyota ocupă prima poziție în topul celor mai ”verzi” mărci.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 713 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota ocupă prima poziție în topul celor mai ”verzi” mărci0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei