Ford vine la Geneva cu o noutate majoră. Aici va dezveli modelul de serie B-MAX, din care se va naște cel mai mic MPV de familie. Este un monovolum de talie mică, destinat unui segment de clienți foarte clar, cu cinci locuri la interior și un design modern. Versiunea de serie va fi asamblată în România la uzina din Craiova în cel de-al doilea semestru al anului.
B-MAX va înlocui modelul Fusion și va fi al cincilea minivan Ford după C-MAX, Grand C-MAX, S-MAX si Galaxy.
Minivanul este construit pe aceeași platformă cu Fiesta, având dimensiuni ceva mai generoase decât modelul de oraș: 4,06 metri lungime și 1,59 metri înălţime, oferind spațiu suficient pentru cinci pasageri.
B-MAX va rivaliza cu Opel Meriva și Hyundai ix20, și propune câteva soluții practice cum ar fi ușile spate glisante ce permit un acces facil al pasagerilor. Când se deschid uşile din faţă şi din spate, se formează un spațiu de acces în cabină de peste 1,5 metri lăţime.
Scaunele din spate poate fi pliate pentru a creşte capacitatea de încărcare. În cazul în care se renunță la locurile de pe rândul al doilea, capacitatea de stocare crește semnificativ, B-MAX fiind capabil să transporte obiecte de până la 2,35 metri lungime.
Monovolum poate fi echipat cu jante de până la 18 inch roţi şi frână de parcare electrică.
Designul interior amintește de noul Focus, însă vine și cu elemente personale. Partea exterioară este tributară stilului kinetic, cu un accent deosebit pus nu doar pe latura dinamică, ci și pe versatilitate.
Pentru propulsie, Ford va opta pentru noua generație de motoare pe benzină "EcoBoost", oferind unități foarte eficiente precum unitatea de trei cilindri de 1.0 litru cu sistem stop-start. Modelul de familie va primi și motorizări diesel TDCI.