Citroën căută să impresioneze prin imaginație și varietate. Apariția DS4, al doilea exponet al gamei premium DS, consfințește în mod oficial intrarea inovativului brand în segmentul mult disputat al derivatelor crossover. Noul model este un produs atipic pentru că nu poate fi încadrat într-o clasă anume.
DS4 vine cu elemente individuale dar și cu o serie preluată de la noua generație C4 și nu poate fi încadrat în nici o clasă, fiind mai degrabă un model de nișă, care poate atrage atenția prin particularitățile sale. Este o mașină spațioasă, cu alură de crossover, lucrată atent la interior, echilibrată stilistic la exterior și cu dimensiuni care sugerează agilitate.
Este un autentic crossover-hatchback derivat din conceptul DS High Rider, care păstrează aspectul și linia modernă a ultimelor creații Citroën.
Cu o lungime de 4,27 metri, DS4 este mai mic cu 5 cm decât noul C4. Înălțimea, neobișnuit de mare, de 1,53 metri și lățimea de 1,81 metri asigură spațiul și confortul necesar pentru cinci pasageri.
Din punct de vedere mecanic, DS4 folosește aceleași componente ca noul Citroën C4, puntea față fiind dotată cu suspensie independentă Mc Pherson şi o suspensie cu brațe trase și traversă deformabilă pentru puntea spate.
Portbagajul oferă standard 370 de litri, cu 38 de litri mai puțin decât un C4.
Subiectul motorizare nu surprinde decât prin numărul mare de versiuni oferite pentru început. Gama de motorizări cuprinde unități diesel HDi de 110 şi 160 cai putere şi trei pe benzină, dintre care unul aspirat normal (VTi) de 120 cai putere, iar două supraalimentate THP de 150 cai putere şi THP de 207 cai putere.
Motoarele pot fi cuplate fie la o cutie automată, fie la o transmisie manuală, ambele cu şase trepte.