Skoda va prezenta la ediţia din acest an a Salonului Auto Internaţional de la Frankfurt, un concept de design denumit MissionL. Apropiat de versiunea finală de producţie, acest prototip dezvăluie imaginea celui de-al şaselea model din gama Skoda, care va deveni simbolic pentru ofensiva de modele planificată de producătorul ceh.
Noua limuzină compactă, cu cinci uşi, va fi lansată în Europa, Rusia şi China.
Conform principiilor de internaţionalizare a mărcii, acest ‘liftback’ compact va dispune de adaptări la specificul acestor regiuni. În plus, piaţa indiană va dispune de propria-i versiune, un sedan compact.
Aceste etape sunt conforme cu liniile directoare ale strategiei de dezvoltare Skoda pentru 2018, care au fost trasate anul trecut. Marca intenţionează să crească vânzările la 1,5 milioane de autovehicule până în 2018.
“Prin prezentarea imaginii noului model compact, MissionL arată direcţia exactă pe care marca noastră o abordează. Cea de-a şasea gamă, reprezintă un element central al ofensivei noastre de modele”, declară Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie Skoda.
“Premiera mondială de la Frankfurt este un semnal clar că ŠKODA înaintează acum cu viteză maximă. Vom prezenta câte un automobil nou la fiecare şase luni, pe parcursul următorilor doi sau trei ani.”
În conformitate cu strategia sa de creştere pentru 2018, marca se pregăteşte, investind masiv în noi modele, pieţe şi capacităţi de producţie. Începând de la jumătatea anului 2013, Yeti va fi lansat pe piaţa din China şi va fi produs local. Tot din 2013, cehii vor produce un nou model compact pentru această piaţă, crescând astfel la cinci numărul de modele produse în China.
Marca îşi va extinde producţia şi în Rusia, prin intermediul parteneriatului Grupului Volkswagen cu producătorul rus GAZ Group. Uzina GAZ din Nizhny Novgorod va începe să producă modelul Yeti în ultimul trimestru al anului 2012.