Citroën nu avut parte de un succes la fel de răsunător în clasa compactă precum Opel, Ford sau Renault. Din acest motiv noul C4 avea nevoie de elemente care să-i confere mai multă valoare nu doar pe hârtie, ci și în ochii clientului. Considerat un model avansat tehnologic, cu linii seducătoare și un interior stilat, noul C4 aruncă în joc noile sale arme în segmentul dominat de VW Golf.
Compacta franceză este disponibilă în țara noastră la prețul de la 15.099 euro cu TVA.
Are dimensiuni ceva mai mari decât vechiul C4, dar un aspect exterior mai convențional, cu linii împrumutate de la cele mai recente concepte prezentate de Citroën și sisteme avansate de confort și siguranță. În plus, compacta franceză dispune de un propulsor cu o gestiune inteligentă a consumului de combustibil şi a emisiilor de CO2 cu tehnologia micro-hybrida e-HDi si utilizarea de materiale reciclabile în construcţia vehiculului în proporţie de 15%, un record în grupul PSA Peugeot-Citroën.
Noul C4 dispune de faruri bi-xenon, asistent la pornirea în rampă, frână de parcare electrică, sistem de avertizare la schimbarea involuntară a benzii de rulare, sistem de control al vitezei, lămpi de ceaţă cu lămpi viraje și sistem de asistare la parcarea laterală aparatului. La exterior, Citroën C4 se remarcă prin linii ferme şi agresive. Prezenţa celor două spoilere, detaliile cromate, noul design al farurilor şi jantele aliaj cu aspect de diamant, imprimă un caracter elegant şi deopotrivă sportiv.
Interiorul este foarte diferit de modelul precedent. Citroën a preferat să preia unele soluții și idei de la fratele mai mare C5, pentru a lăsa impresia unei mașini superioare. Saltul calitativ este clar, cel puțin la nivelul finisajelor acesta este cel mai evident. Scaunele din față au reglare lombară electrică şi funcţia de masaj, iar consola centrală este echipată un nou sistem de sunet – surround, şi o priză electrică de 230 V.
În ceea ce privește gama de propulsoare, Citroën pune la dispoziție șase propulsoare care pot fi cuplate la cutii manuale cu 5 sau 6 trepte și automate cu 6 trepte. Amatorii de motoare pe benzină pot opta între unitatea de 95 CP, sau cele de 120 și 155 cai putere. Pentru familia de motoare diesel, sunt disponibile trei unități ce dezvoltă 90, 110 și 150 de cai putere.
Noul Citroën C4 se impune din start la un capitol atent studiat de familiști: spațiul pentru bagaje. Compartimentul portbagajului măsoară 408 litri, cea mai mare valoare standard din segmentul compactelor europene. Pachetul de dotări aduce pe lângă echipamente absolut normale (volan reglabil pe înălțime și adâncime, aer condiționat, geamuri electrice) și dotări în premieră pe segmentul C. Scaunele cu funcţie de masaj pentru șofer sau priza de 230 V, sunt două exemple în acest sens.