Peugeot a dominat ani la rând segmentul B prin modele ca 205 și 206, simboluri ale industriei franceze de automobile și două din cel mai bine vândute vehicule din istorie. Lansarea actualului 207 nu a mai asigurat supremația francezilor decât pentru un timp foarte scurt, aceasta fiind schimbată de la Ford Fiesta la Volkswagen Polo, lideri ai clasei subcompacte.
Lucrurile se vor schimba abia în 2012 când este prevăzută lansarea noului 208, înlocuitorul lui 207. Potrivit unor surse din interior, modelul va debuta în martie anul viitor la Geneva.
Modelul se va inspira și din ultimele concepte Peugeot HR1 și SXC. Dimensiunile nu vor crește spectaculos, însă în termeni de spațiu și confort 208 va încerca să-și surclaseze principalii rivali Fiesta, Corsa și Polo.
208 va fi echipat cu propulsoare mai compacte și eficiente, cu un caracter dinamic îmbunătățit.
Oferta motorizărilor va fi deschisă de un nou agregat de 1.0 litru, ce va dispune de 3 cilindri, capabil să producă în jur de 75 de cai putere. Unele unități vor fi cuplate cu sisteme start/stop care ajută la nu doar la economisirea carburantului, ci și la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon.