Peugeot va bifa una din cele mai importante premiere la apropiatul salon de la Shanghai. Chiar dacă este un concept, modelul denumit SxC va fi un punct de atracție la standul francezilor și prin prisma faptului că este dezvoltat la centrul de stil din China.
Modelul se remarcă atât la nivel estetic cât și tehnic, șansele de a vedea un vehicul de serie fiind foarte ridicate.
SxC dispune de un motor 1.6 THP pe benzină de 218 CP şi un motor electric de 95 CP care va livra în mod constant doar 54 CP. Împreună grupul propulsor va furniza 313 CP, livrați ambelor punți printr-o cutie manuală cu 6 viteze.
La fel ca și 3008 HYbrid4, noul concept SxC este echipat cu tracțiune integrală motorul termic punând în mișcare doar roţile din faţă, în timp ce motorul electric va pune la treabă doar puntea spate.
Unitatea hibridă pe benzină afișează un consum mediu de 5,8 l/100 km.
SXC Concept măsoară 4.87 metri lungime, 2.03 metri lățime și 1.61 metri înălțime. Este semnificativ mai lung și mai lat, dar în mod clar mai scund decât 4007.
SxC se distinge prin câteva componente care pe viitor și-ar putea găsi aplicare pe modelul de serie. Uşile din spate se deschid spre înapoi, întocmai ca la un Opel Meriva, acoperișul vitrat care se întinde de la parbriz până la geamul din spate sau oglinzile care pot capta imagini video sunt alte elemente care adaugă un plus de imagine acestui concept cu linii premium.
Barele de acoperiş şi ramele geamurilor sunt realizate din aluminiu polisat. Conceptul vine cu jante de 22 inch montate pe anvelope Michelin 255/40 R22.
Mașina de studiu adoptă trăsături de design similare cu cele mai recente prototipuri ale mărcii, precum SR1, HR1 sau 5 by Peugeot, modele care definesc noua orientare estetică a mărcii franceze.