Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 1 feb 2011 - Anul XVI, nr. 25 (4623)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9751 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5879 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Range Rover TDV8, comercializat în România de la 94.488 de euro

Range Rover este gata să impresioneze cu noile sale performanțe dinamice și de consum. Imediat după apariția versiunii restilizate, britanicii au făcut o schimbare majoră la partea de motorizare, oferind un turbodiesel mai harnic dar și mai prietenos cu mediul. Noul TDV8 primește și o transmisie modernă, o cutie automată cu 8 trepte, un sistem twin-turbo dar și padele care facilitează schimbarea comodă a treptelor de viteză.

Pe piața românească, versiunea diesel Range Rover este disponibilă cu patru nivele de echipare: HSE, Vogue, Vogue SE, și Autobiography.

Prețurile de bază pornesc de la 94.488 euro cu TVA în cazul modelului de intrare TDV8 HSE cu TVA și pot ajunge la 120.280 euro cu TVA pentru linia de echipare Autobiography.

Noul motor de 4,4 litri dezvoltă 313 cai putere și înlocuiește unitatea V8 de 272 de cai putere. Cu toate că are o cilindree mai mare, putere crescută și un cuplu motor mai ridicat, acest motor se remarcă printr-un consum mai mic. Practic, acesta este cu 10% mai scăzut decât al unității de 3,6 litri.

Unitatea diesel TDV8, este cel mai puternic agregat diesel montat vreodată pe un Range Rover, dar totodată și cel mai economic de până acum. Consumul mediu de carburant pentru noul Range Rover TDV8 se cifrează la 9,4 litri la 100 kilometri, în timp ce emisiile de dioxid de carbon sunt de 253 g/km, cu 18% mai mici decât la precedenta versiune diesel.

Scăderea se datorează optimizării injecției și prezenței la partea de transmisie a unei noi cutii automate cu 8 trepte. Aceasta poate fi acționată de pe volan cu ajutorul unor padele. 

Noul propulsor TDV8  generează cu 15% mai multă putere, oferind 313 cai putere, și un cuplu motor maxim de 700 Nm, disponibil în plaja 1.500 – 3.350 rpm.

În mod evident, resursele de care dispune unitatea de 4,4 litri generează un răspuns dinamic, mult mai adecvat pentru un SUV:  accelerație de la 0 la 100 km/h în 7,8 secunde şi viteză maximă de 210 km/h.

Noua versiune Range Rover TDV8 aduce cu sine și o paletă de culori mai vii pentru exterior, două nuanțe, Albastru Baltic și Alb Alaska, urmând să îmbrace formele spartane ale caroseriei.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Range Rover TDV8, comercializat în România de la 94.488 de euro.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 564 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Range Rover TDV8, comercializat în România de la 94.488 de euro0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei