Modelul pentru pieţele Bătrânului Continent este acelaşi care se livrează şi peste ocean. A doua generaţiei la ei, prima pentru noi europenii, nu aduce nimic deosebit atât din punct de vedere conceptual, tehnic sau estetic. Designul rămâne în canoanele stilistice binecunoscute fanilor Cadillac, suprafeţele plane şi unghiurile drepte fiind singura filozofie acceptată de americani.
Disponibil cu două motorizări V6 pe injecţie directă de combustibil, noul SRX este mai eficient şi puternic, consumul fiind îmbunătăţit cu aproape 15% iar emisiile cu 25%. Gama de motorizări este formată, deocamdată din două propulsoare pe benzină de 260 şi respectiv 300 de cai putere. Ambele motoare pot fi cuplate la o transmisie automată cu şase trepte ce beneficiază de funcţia „eco-mode" care ajută la economisirea de carburant facilitând schimbarea treptelor de viteză la un nivel mediu al turaţiilor. Pe viitor, Cadillac va introduce şi un propulsor diesel de 2,9 litri.
Interiorul dispune de cinci locuri şi este garnisit cu materiale calitative, preluate de la sedanul CTS.
Americanii vor comercializa două versiuni SRX: tracţiune spate şi AWD- integrală. Versiunea cu tracţiune integrală beneficiază de un diferenţial cu alunecare limitată care este gestionat electronic (eLSD) şi care distribuie cuplul motor în funcţie de necesităţi între roţile axei spate sau între roţile faţă şi cele din spate. Sistemul avansat de tracţiune conferă o stabilitate şi o ţinută de drum precisă pe suprafeţe cu aderenţă precară, SRX fiind un automobil cu un comportament decent şi în afara şoselei. Modelul al cărui şasiu prezintă numeroase ranforsări este echipat cu jante de 18 inch, centuri pretensionate şi şapte airbaguri.