Prototipul este denumit simplu Lagonda şi, potrivit directorului executiv Ulrich Bez, va intra în producţia de serie din anul 2012.
Aston Martin susţine că designul conceptului este inspirat din versiunile Lagonda fabricate în anii 30, în special de modelul LG6. Designul foarte masculin al maşinii, plafonul care plonjează lin spre portbagaj, geamurile laterale de dimensiuni reduse, masivitatea părţii frontale, nervurile prezente pe capotă şi profil redau în linii mari formele viitorului model de serie care va păstra aproape în totalitate caracteristicile de natură estetică ale conceptului.
Cu excepţia grilei şi a fantelor de aer de pe aripi, elemente caracteristice oricărui automobil Aston Martin, în rest Lagonda debordează de originalitate. Blocurile optice, spatele bombat, luneta scurtă, hayonul pătrăţos, jantele de 22 de inch sunt tot atâtea componente care proiectează imaginea unui model de lux, puternic şi sofisticat.
Interiorul, conceput să găzduiască în condiţii foarte confortabile doar patru persoane, este dominat de tehnologii avansate. Astfel se explică prezenţa unor ecrane LCD care înlocuiesc butoanele pentru diferite funcţii, totul fiind comandat prin simpla apăsare a unor ecrane digitale.
Lagonda Concept utilizează un motor V12 şi tracţiune integrală. Spre deosebire de propulsoarele tradiţionale realizate de Aston Martin, unitatea V12 de pe Lagonda este capabilă să funcţioneze cu diferite tipuri de carburanţi, benzină, diesel sau bioetanol - E85. De asemenea, propulsorul poate fi adaptat foarte uşor la sistemele hibride convenţionale. Iată o premieră foarte interesantă care pe viitor o vom regăsi şi pe automobilele altor constructori. Tehnologia şi modul constructiv al acestui motor sunt încă necunoscute, însă este evident că nici britanicii nu au finalizat dezvoltarea acestuia, de vreme ce au refuzat să dea detalii de orice natură.