Ca dotări, modelul break nu aduce nimic în plus sau deosebit decât celelalte modele Mégane din noul val. La partea estetică există mici deosebiri, blocurile optice spate având un design complet nou, iar o serie de ornamente din plastic de culoare închisă îşi fac apariţia pe portiere. Luneta în formă de trapez, pavilionul ce poate fi vitrat aproape în întregime şi o pereche de bare de amarare completează aspectul exterior al versiunii de familie.
Modelul francez are o lungime de 4,56 metri, oferind un spaţiu mai confortabil decât rivalii din clasa compactă. În schimb, capacitatea portbagajului de 524 de litri îl plasează printre primii trei din segment.
Mégane Sport Tourer surprinde prin paleta foarte variată de motorizări, atât diesel cât şi benzină. Astfel, nu mai puţin de 11 motorizări pot fi alese de viitorii clienţi din care cinci sunt diesel: 1.5 dCi de 85 CP şi 105 CP, 1.9 dCi de 130 CP, 2.0 dCi de 150 CP şi 160 CP. Unele dintre propulsoare beneficiază de filtru activ de particule şi cutii manuale cu şase trepte. O transmisie automată va fi introdusă pe motorizările de vârf începând cu a doua jumătate a acestui an. În privinţa unităţilor pe benzină, versiunea de deschidere este agregatul 1.4 TCE de 130 CP la care se adaugă unităţile 1.6 litri de 100 şi 110 cai putere. Două motoare de 2.0 litri de 140 şi respectiv 180 de cai putere încheie grupa benzinarelor. Unitatea de 140 de cai putere este cuplată la o cutie automată cu variaţie continuă.