Va fi comercializată spre sfârşitul acestui an contra unei sume ce va depăşi lejer 313.000 de euro, preţ pentru care poţi achiziţiona versiunea „mai slabă” Murciélago LP 640. Noul model dispune de şapte culori pentru caroserie, discuri din carbon ceramic şi jante de 18 inch încălţate cu pneuri de performanţă Pirelli.
Racheta italienilor este propulsată de un motor V12 de 6,5 litri care dezvoltă 670 de cai putere. Versiunea aflată în discuţie este mai uşoară cu 100 de kilograme decât LP 640, şi mai rapidă cu 0,2 secunde la demaraj, mai precis are nevoie de 3,2 secunde pentru a atinge suta de kilometri pe bord. Senzaţiile tari pot fi încercate până la o viteză maximă de 342 km/h.
Transmisia "e.gear” care gestionează momentele de cuplu ale motorului este una secvenţial automată şi oferă posibilitatea de a conduce maşina în modul normal, sportiv sau pe suprafeţe cu aderenţă scăzut, astfel încât puterea imensă a motorului cât şi cuplul maxim să nu se manifeste ca reacţii adverse ale maşinii. Opţional este disponibilă şi o cutie manuală cu şase trepte. Interiorul este îmbrăcat cu piele fină şi numeroase inserţii din fibră de carbon. Emblema SV care vine de la SuperVeloce este prezentă pe scaune, plafon şi uşi toate tapiţate cu piele Alcantara.
Exteriorul nu diferă foarte mult de cel al versiunii LP 640, partea frontală fiind mai alungită, iar difuzorul spate are o structură uşor modificată. Schimbări destul de subtile au fost operate şi la prizele de ventilaţie, în timp ce spatele maşinii primeşte un eleron care asigură o aerodinamică impecabilă sportivei Lamborghini.
Prescurtarea LP vine de Longitundinal Post – poziţionare a longitudinală a motorului, 670 de la numărul cai putere şi 4 de la tracţiune integrală. Versiunea de top Murciélago dispune de un sistem care îi permite să ridice partea din faţă a maşinii cu 45 mm.