Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 14 ian 2009 - Anul XIV, nr. 9 (3995)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Jaguar lansează noul XFR, torpila anti-AMG

Jaguar cunoaşte o perioadă înfloritoare, bucurându-se de fiecare moment care aduce o reuşită. Britanicii şi-au revenit din amorţeală şi, mai mult ca niciodată, lansează atacuri tot mai puternice adversarilor din segment.

Pentru salonul nord-american, cuvântul de ordine la standul Jaguar este performanţa. Aici a debutat în premieră mondială versiunea de top a sedanului XF, o versiune superdotată ce poartă indicativul XFR.

Destinată să şifoneze rău de tot reputaţia „monştrilor sacri” Audi RS6, BMW M5 sau Mercedes-Benz E63 AMG, noua maşină este cel mai puternic model fabricat vreodată de Jaguar. Disponibil din primăvara acestui an pe pieţele europene la un preţ de aproape 100.000 de euro, XFR este pus în mişcare de un agregat V8 de 5,0 litri ce produce 510 cai putere.

Avantajele sedanului supersport sunt două: preţul şi consumul. XFR este mai ieftin cu aproape 5.000 de euro decât un M5 şi cu aproximativ 20.000 de euro faţă de RS6.

În ceea ce priveşte consumul, Jaguar susţine că noua versiune are nevoie în medie de 12,5 litri pentru a putea parcurge 100 de kilometri, în timp ce RS6 consumă 13,9 litri /100 km iar BMW M5 14,8 l/100 km.

Motorul ce dispune de injecţie directă de combustibil furnizează un cuplu maxim de 625 Nm, trimis roţilor punţii spate prin intermediul unei cutii automate cu şase trepte.

Ca performanţe, XFR se situează foarte aproape de rivalii săi, însă nu-i depăşeşte.

Demarajul se efectuează în 4,9 secunde iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Diferenţialul spate este controlat electronic şi poate împărţi cuplul pe fiecare roată cu ajutorul unui sistem format dintr-un motor electric şi un cuplaj cu mai multe discuri. Suspensiile sunt controlate tot electronic, reglajul fiind făcut automat prin intermediul unui sistem care ajustează tăria suspensiei. Jaguar XFR este disponibil cu opt culori pentru caroserie, jante din aliaj de 20 de inch şi un sistem de frânare foarte performant.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Jaguar lansează noul XFR, torpila anti-AMG .
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 509 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Jaguar lansează noul XFR, torpila anti-AMG5.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei