Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 29 mai 2008 - Anul XIII, nr. 124 (3805)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Opel are o dilemă: Omega sau Kapitän?

Opel se numără printre primii promotori din Europa ai berlinelor de mari dimensiuni. Ca o ironie a sorţii marca germană este astăzi una din puţinele de pe bătrânul continent în gama cărora nu se regăsesc astfel de vehicule.

Opel este decisă să păşească din nou în segmentul amintit, având în vedere muşcările de pe piaţă. După ce Volkswagen a anunţat că vor lansa în următorii un model nou, poziţionate poziţionat între Passat şi Phaeton, replica „prietenilor” din Russelsheim nu a întârziat să apară. „Vom fi acolo pentru a recâştiga un segment unde nu am avut practic rival timp de 65 de ani” susţine un purtător de cuvânt al companiei Opel. Anunţul a fost făcut în cadrul unui eveniment jubiliar, împlinirea a 50 de ani de la naşterea primei limuzine Opel.

Primul sedan de clasă mare lansat de Opel în 1938 se numea Kapitän, model produs până în 1970. Tradiţia a fost continuată de modele foarte populare care şi astăzi mai pot fi zărite pe şosele, Senator (1978 - 1994) şi Omega (1986 - 2003). Rămas complet descoperit, Opel doreşte să revină în forţă înainte ca Ford şi Peugeot să-şi reconsidere poziţia vizavi de acest segment. Subsidiara General Motors intenţionează să readucă pe piaţă un model de calibru, dar nu mai devreme de 2011. Viitorul vehicul va fi dezvoltat pe o platformă extinsă a conceptului Insignia ce va fi folosită ca platformă globală şi de alţi producători din interiorul grupului auto GM. Designul se va inspira abundent din linia aceluiaşi prototip însă Opel dă asigurări că va fi diferit de maşina de clasă medie Insignia ce va debuta de 22 iulie. Primul exemplar, versiunea concept, va fi realizată împreună cu australienii de la Holde, şi urmează a fi gata până în vara lui 2010.

Conform declaraţiilor mai multor oficiali,  Opel, intenţionează să construiască pe lângă versiunea sedan şi o variantă break. Pentru propulsie, soluţiile agreate în prezent sunt unităţi diesel şi benzină cu şase şi opt cilindri.

În privinţa numelui, părerile sunt împărţite: fie Omega, fie Kapitän. Denumirea finală va fi cunoscută peste doi ani, când Opel are de gând să facă un sondaj de opinie pe baza căruia publicul va vota on-line una din cele două propuneri pentru numele limuzinei germane.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel are o dilemă: Omega sau Kapitän?.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 958 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel are o dilemă: Omega sau Kapitän?0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei