Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 29 mai 2008 - Anul XIII, nr. 124 (3805)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Alfa Romeo 8C, frumuseţea nu-i de ajuns!

Alfa Romeo deţine o formulă magică prin care a reuşit ani la rând să transmită mesajul său către lume într-un mod aparte. Combinând puterea seducţiei cu frumuseţea frapantă a modelelor sale, producătorul italian a sensibilizat milioane de suflete, stârnind pasiuni peste pasiuni.

Dar parcă nimic din ceea ce am văzut până astăzi nu se asemuieşte magicului 8C Competizione. Ca design, Alfa Romeo s-a întrecut pe sine, oferind o lecţie de măiestrie.

Impunătoare ca prezenţă, 8C Competizione este la fel de spectaculoasă şi la capitolul propulsie, unde motorul supraalimentat V8 de 4200 cmc dezvoltă 400 CP la 7000 de rpm. Aceşti indicatori ar fi imposibil de obţinut dacă motorul configurat cu o deschidere între cilindri de 90 de grade nu ar fi fost supraalimentat cu un compresor volumetric. Puternicul motor este cuplat de o cutie posterioară manuală în 6 trepte care trimite automobilul până la viteza maximă de 300 km/h. Pentru a atinge pragul celor 100 km/h sunt necesare 4 secunde şi jumătate. Fascinaţia propulsorului nu constă în timpii de demaraj sau viteza de top afişată pe bord, ci în răspunsul acestuia la regimuri joase de turaţie şi menţinerea unui cuplu constant la variaţiile de viteză. Ţinuta de stradă este garantată de sistemul de suspensii active şi de dispozitivele de gestionare electronică a tracţiunii.

În premieră, tracţiunea se realizează pe puntea spate pentru ca răspunsul la imensa forţă a motorului să se traducă mai repede şi eficient pe şosea. Sistemul de frânare este la fel de performant, în ton cu cerinţele unei sportive. Alfa Romeo a optat pentru discuri ventilate de 380 mm pentru axa faţă şi 330 mm pentru axa spate. Etrierele şi plăcuţele de frâne nu au o sarcină foarte dificilă, deoarece ele au de oprit în timp util o maşină ce cântăreşte 1.5 tone. Un ajutor real la frânare vin şi de la pneurile de 245/40/20, fabricate special pentru Alfa Romeo. Desenul asimetric şi compoziţia lor facilitează creşterea aderenţei şi scăderea spaţiului de frânare.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Alfa Romeo 8C, frumuseţea nu-i de ajuns!.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 572 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alfa Romeo 8C, frumuseţea nu-i de ajuns!0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei