Aprindere dublă - două bujii pe cilindru, care garantează o aprindere sigură a amestecului combustibil-aer. În plus, aprinderea dublă reduce lungimea frontului de flacără din cilindru şi astfel se îmbunătăţeşte eficacitatea. Astfel compresia poate fi ridicată fără să apară pericolul bătăii.
Carterul motorului - o cutie care închide partea de jos a motorului, susţine vilbrochenul şi stochează uleiul pentru motor.
Ecartament - lăţimea unei maşini măsurată de la linia centrală a roţilor aceleiaşi osii.
Greutate brută - greutatea maximă legală la care un vehicul poate fi folosit.
LPG -acronim de la Liquified Petroleum Gas sau gaz fluid, care e folosit şi pe post de combustibil auto. LPG este un amestec din propan şi butan, care se produce prin procese de rafinare şi care se caracterizează printr-o cifră octanică foarte ridicată, de peste 100.
Plenum - cameră amplasată între clapa de închidere şi canalele conductei de admisiune, folosită pentru a distribui în mod egal încărcătura de admisie şi pentru a îmbunătăţi ventilarea motorului.
Raportul trasmisiei cutiei de viteze diferenţială - cutia de viteză diferenţială distribuie puterea motorului la roţi. Raportul transmisiei diferenţiale reduce rotaţiile transmisiei asigurate de arborele de intrare, înainte ca acesta să ajungă la roţi. Raporturile tipice ale automobilelor variază de la 2,71 la 4,31. Cu cât este mai mare acest raport, cu atât va accelera mai rapid un motor la o anumită viteză.
Sistem de control al motorului - un computer care reglează funcţionarea motorului prin monitorizarea anumitor caracteristici ale motorului cu ajutorul unei reţele de senzori. De asemenea, controlează variabilele cheie, în funcţie de programele prestabilite.
Tracţiune spate - roţile din spate primesc toată puterea motorului. Tracţiunea pe spate oferă o manevrabilitate şi accelerare superioară faţă de tracţiunea pe faţă. În condiţii de drum neprielnice, tracţiunea pe spate este inferioară tracţiunii pe faţă datorită faptului că greutatea aflată pe roţile tractoare este mai mică.
Ulei sintetic - ulei care nu este obţinut din ţiţei. Uleiul sintetic asigură o protecţie superioară a motorului, comparativ cu uleiul mineral.
Vilbrochen - arborele care transformă mişcarea liniară a pistoanelor în mişcare rotativă. Vilbrochenul este legat de transmisie.