Audi va lansa în toamna anului viitor versiunea cabrio a sportivei R8. Decapotabila îşi va face debutul la Salonul Auto de la Paris şi va păstra caracteristicile de design şi proporţiile modelului din care derivă: 4.40 metri lungime şi 1.30 metri înălţime, 1600 kilograme greutate. Evident că noua versiune roadster va fi echipată cu plafon detaşabil din metal şi tracţiune integrală Quattro. Structura acoperişului nu va fi una tipică decapotabilelor, ci va fi un plafon tip Targa format din două piese. Propulsia este încă o necunoscută, dar există două opţiuni: fie motorul V8 de 420 cai putere preluat de la RS4, fie unitatea V10 de 500 cai putere împrumutată de la Lamborghini Gallardo. Nu este exclusă nici introducerea puternicului turbodiesel de peste 600 CP folosit de Audi în campionatul de anduranţă Le Mans Series, propulsor ce a dus nu numai victorii istorice, dar şi cele mai multe succese consecutive în 2007. Versiunea deschisă va fi botezată R8 Targa (datorită configuraţiei plafonului) şi va dispune de scaune în alcătuirea cărora vor fi introduse arcuri de securitate. Deoarece din punct de vedere constructiv nu diferă foarte mult, R8 Cabrio (Targa) va fi fabricată la aceeaşi uzină din Neckarsulm, unde Audi a investit numai puţin de 28 de milioane de euro pentru dezvoltarea şi producţia lui R8. Roadsterul va intra pe piaţă peste doi ani, cel mai probabil în al doilea trimestru din 2009, la un preţ ce ar putea ajunge la 130 de mii de euro.