Peugeot nu putea rămâne indiferent la tendinţele curente de pe piaţa europeană. Cu toate că avea în vedere de mult timp lansarea unui SUV, producătorul francez s-a hotărât abia în 2005 să dezvolte proiectul pe tema unui model 4x4. Pentru a reduce costurile, pentru a salva timp şi energie, Peugeot s-a aliat cu Mitsubishi în vederea realizării planului. Astfel se explică înrudirea dintre Mitsubishi Outlander şi modelul Peugeot, denumit 4007. Aşadar constructorul din hexagon continuă extinderea numerologiei din gama „00” cu un vehicul sportiv utilitar de clasă medie ce aterizează pe aglomeratul segment, unde activează Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4 şi Volkswagen Tiguan. Maşina de teren Peugeot 4007 va fi produsă în Japonia la uzina din oraşul Okazaki şi va benefcia de aportul unui propulsor diesel de 2.2 litri şi 156 de cai putere. Unitatea, dezvoltată împreună cu partenerii de la Citroen este capabilă să funcţioneze şi cu un amestec de 30% biodiesel. SUV-ul 4007 a fost lansat în premieră mondială, anul acesta în luna iulie. Peugeot şi-a propus să comercializeze în Europa un număr de 30.000 de unităţi, un target destul de modest în comparaţie cu cele peste 1.2 milioane de vehicule de teren vândute în primele nouă luni din 2007.