Dorinţă şi fascinaţie sunt primele cuvinte care îţi trec prin minte când priveşti cu atenţie ultimul coupe al băieţilor de la Nissan. Nu ştim exact ce au avut în minte creatorii noii generaţii Skyline, dar după spusele lor această maşină este concepută pentru a face inimă rea. Cui? Superbul coupe păşeşte într-o nouă etapă, ce marchează o generaţie mult mai matură, atractivă şi sofisticată. Skyline 2008 este, cu foarte mici excepţii, identic modelului G37, pe care Nissan îl vinde pe piaţa nord-americană sub brand-ul de lux Infiniti. Diferenţele dintre cele coupe-uri gemene sunt la partea de motorizare şi transmisie . În plus, Skyline beneficiază şi de sistemul de monitorizare „blind-spot”, care elimină un neajuns comun tuturor maşinilor :unghiul mort al oglinzilor retrovizoare. Coupe-ul este propulsat de agregatul V6 pe benzină VQ37VHR, ce include inovativa tehnologie VVEL (Variable Valve Event and Lift), care ajută la creşterea parametrilor dinamici prin optimizarea activităţii supapelor. Unitatea de 3.7 litri generează 333 CP, iar cuplul maxim este disponibil pe o plajă foarte largă de turaţii, de la 2400 la 7000 rpm. Silueta fluidă a sportivei japoneze, liniile aerodinamice foarte subtile, ce pornesc din zona capotei şi continuă spre portiere, grila motorului cromată, ce apare ca o scobitură în partea frontală a coupe-ului, blocurile optice Bi-Xenon, în forma literei L sunt elementele ce fac din Skyline un automobil seducător. Spoilerul faţă, cu zone generoase de ventilare pentru motor şi sistemul de frânare, este în perfectă armonie cu stilul agresiv al maşinii. Interiorul este creat pentru a consolida relaţia dintre om şi maşină, unde nivelul de interactivitate este maxim. Skyline va fi livrat în patru variante 370 GT, 370 Type-P, 370 Type-S şi 370 Type SP. Nissan şi-a propus să vândă doar 200 de exemplare pe lună.
"