Adio forme neconveţionale, adio identitate respingătoare. Noul Megane va ieşi în lume anul viitor într-o ţinută mai elegantă, departe de ceea ce reprezintă astăzi modelul curent Megane. Totuşi, Renault nu are de gând să renunţe la canoanele sale stilistice doar de dragul de a fi mai european în gândire şi exprimare a limbajului de design. Dacă până acum unele trăsături exterioare, ce dădeau o oarecare notă de exclusivitate gamei Megane, au fost criticate pentru lipsa de expresivitate, francezii vor să repare câte ceva la acest capitol. Se încearcă adoptarea unui design mai apetisant şi atrăgător prin redefinirea unor zone strategice cum ar fi blocurile optice, spoilerul, capota, hayonul şi stopurile.
Noul Megane va fi refăcut din temelii, însă Megane trebuie să rămâne Megane, aşa că vor fi lăsate să coexiste anumite elemente de identificare de la versiune curentă. Se pare că blocurile optice vor fi reinterpretate stilistic, la fel şi partea centrală a caroseriei. În schimb, noutăţile absolute sunt anunţate la grila motorului, bord şi motorizări. Se zvoneşte că Renault testează un propulsor hibrid diesel-electric, care va debuta pe noul Megane şi care mai târziu va intra în echiparea altor modele de gamă ca Clio sau Scenic. Linia generală a maşinii va fi mult mai sportivă, iar interiorul va înregistra un salt calitativ semnificativ întocmai noului Laguna. Producătorul din hexagon va miza în principal pe noua personalitate a maşinii, performanţele motorului dar şi preţ.
"