Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 30 oct 2013 - Anul XVIII, nr. 253 (5460)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9753 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6364 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

ANT negociază cu turoperatorii germani promovarea României pentru următorii doi ani

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) negociază cu opt turoperatori germani, printre care Neckermann, ITS şi Dertour, o campanie multianuală de promovare a turismului românesc pe piaţa germană, în cataloagele acestora, în presă, online şi outdor.

"Semnăm în această săptămână contractele de promovare cu opt mari turoperatori germani. Va fi prima campanie multianuală, integrată, care vizează perioada 2014-2015. Este o campanie care va fi derulată prin toate canalele de marketing, de la promovarea prin intermediul cataloagelor până la promovare în mediul online, campanii business-to-business, business-to-consumer, campanii de promovare outdor în agențiile revânzătoare ale turoperatorilor, reviste de specialitate din Germania, dar și cu distribuire în alte țări", a declarat agenției MEDIAFAX Răzvan Filipescu, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT).

Printre mărcile prin intermediul cărora România va fi promovată pe piața germană se numără Neckermann, Dertour, Studiosus, FTI, Gebeco/Dr. Tigges (mărci ale concernului TUI) și ITS.

În Germania va fi promovat brandul de turism al României, respectiv cele șase produse strategice: orașele ca destinație de weekend, turismul rural, turismul balnear, turismul în natură, turismul de aventură și turismul de sănătate.

Banii provin din fonduri europene și se negociază separat cu fiecare turoperator, iar suma totală se ridică la câteva sute de mii de euro pe an.

Anul trecut au ajuns în România aproape 230.000 de turiști germani, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, în creștere cu 10% față de 2011.

România a fost exclusă anul trecut din cataloagele unor turoperatori germani, printre care TUI și ITS.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului ANT negociază cu turoperatorii germani promovarea României pentru următorii doi ani.
 Vizualizări articol: 590 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ANT negociază cu turoperatorii germani promovarea României pentru următorii doi ani0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei