Google
Arcadia CMB
Arcadia CMB
Arcadia CMB
 
vineri, 31 dec 2010 - Anul XV, nr. 307 (4598)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6303 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9308 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   5 imagini |   ø fişiere video

Tragedie

Patru morţi după ce un tren a lovit din plin un autoturism, în judeţul Botoşani

Patru persoane şi-au pierdut viaţa în urma accidentului petrecut ieri dimineaţă la o trecere de cale ferată din judeţul Botoşani, unde un autoturism a fost lovit de tren.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Judeţene Botoşani, Daniela Darea, cele patru persoane - o femeie şi trei bărbaţi - aflate în maşina lovită de tren au fost găsite decedate.

Conform Poliţiei, pasagerii se aflau într-un autoturism Cielo , al cărui şofer nu s-a asigurat la trecerea de cale ferată, ignorând semnalele acustice şi luminoase ale trenului.

Trenul implicat în accident este unul privat, care circula pe ruta Dorohoi-Iaşi.

Conform surselor citate, nici un călător al trenului, din cei aproximativ 40, nu a avut de suferit în urma accidentului.

Accidentul s-a petrecut la ora 10.53 la o trecere de cale ferată din localitatea Măşcăţeni, comuna Albeşti din judeţul Botoşani, care nu era semnalizată prin bariere, şi prin Crucea Sfântului Andrei.

 

Doi pasageri, decapitaţi în urma impactului

În autoturism se aflau o femeie şi trei bărbaţi, iar în urma impactului şoferul a fost aruncat din maşină pe calea ferată. Totodată, autoturismul a fost târât pe calea ferată pe o distanţă de aproximativ 500 de metri.

În urma accidentului, toate cele patru persoane - o femeie şi trei bărbaţi - şi-au pierdut viaţa, trei dintre ele rămânând încarcerate şi fiind scoase din maşină de către echipajele Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă.

Potrivit medicului Cristian Simionescu de la Ambulanţa Botoşani, două dintre cele trei persoane rămase încarcerate au fost decapitate, impactul fiind extrem de violent.

Până în prezent, trei dintre victime au fost identificate. Astfel, este vorba despre şoferul maşinii, Eugen Darie, de 57 de ani, despre Nicolae Puiu, de 43 de ani şi Cristina Gianina Andrei, de 38 de ani. Cea de-a patra victimă nu a fost încă identificată.

Primele informaţii arată că şoferul ar fi practicat ilegal taximetria, iar pasagerii ar fi fost luaţi la ocazie.

Conform Poliţiei, pasagerii se aflau într-un autoturism Daewoo Espero, al cărui şofer nu s-a asigurat la trecerea de cale ferată, ignorând semnalele acustice şi luminoase ale trenului.

"Vinovat de producerea accidentului se face şoferul, care s-a angajat în traversarea căii ferate fără să respecte semnalizarea rutieră. În aceste condiţii, autoturismul a fost lovit în plin de tren", a declarat purtătorul de cuvât Poliţiei Judeţene Botoşani, inspector principal Daniela Darea.

 

Trenul şi-a reluat traseul, la trei ore de la accident

Trenul implicat în accident şi-a reluat traseul la aproximativ trei ore de la producerea accidentului, în garnitură aflându-se 40 de pasageri, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Trenul aparţine operatorului privat Regiotrans şi se deplasa pe ruta Iaşi-Dorohoi.

Directorul Regiotrans, Florin Hădărean, a declarat corespondentului MEDIAFAX că garnitura, în care se aflau 40 de pasageri, şi-a reluat traseul la ora 13.50, după ce maşina implicată în accident a fost scoasă de sub tren.

El a precizat că nici unul dintre pasagerii trenului nu a avut de suferit în urma accidentului.

Directorul Regiotrans a mai spus că Poliţia va stabili cu exactitate cine este vinovat pentru producerea accidentului, însă la o trecere de nivel trenul nu opreşte niciodată, astfel că "se deduce cine este vinovat".

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Patru morţi după ce un tren a lovit din plin un autoturism, în judeţul Botoşani.
 Vizualizări articol: 957 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.75/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.8 din 4 voturi
Patru morţi după ce un tren a lovit din plin un autoturism, în judeţul Botoşani3.854

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Ciudat trimis de
(31 dec 2010, 12:12:50Romania Romania | Intersat SRL)
modelul asta de trenuri cu logo-urile astea pe ele sunt raspunzatoare pentru MULTI morti in ultimii ani, CFR-ul parca avea mai putine accidente cu mai putine victime, astia au omorat vreo 3 oameni pe ruta falticeni-dolhasca in 3 luni, au deraiat trenu la iasi acum 3 saptamani, accidentul cu microbuzul de la Scanteia tot firma asta de trenuri era.... acum si la botosani ...... nu stiu, is cam periculosi, .......... sa mergi 500m dupa ce izbesti o masina, e ciudat tare
1.1  RE: Ciudat trimis de
(31 dec 2010, 12:30:46Romania Romania | Orange Romania S.A.)
In general trenurile merg pe sine, de asta au posibilitatea sa mearga mai repede. Nu au de dat prioritate la masini, nu trebuie sa se asigure in intersectii. Se ghideaza doar dupa semnalele care ii asigura ca nu vine un tren din fata pe aceeasi linie. Ei nu trebuie sa circule preventiv decat daca sunt fenomene meteo periculoase sau probleme cunoscute la calea ferata si au restrictii de viteza. Soferii ar trebui sa stie ca nu te bagi pe o trecere la nivel cu cale ferata, chiar daca exista un singur tren care merge pe acea ruta. Deoarece se banuieste ca respectivul sofer se ocupa cu taximetria (nu e obiectul comentariului daca legal sau nu) ar fi trebuit sa cunosca drumul si sa stie ca se intersecteaza cu o cale ferata (semnalizata sau nu). Singura vina a autoritatilor (si pentru care ar trebui sa plateasca) este ca nu au marcat trecerea la nivel macar cu Crucea Sf Andrei, asa cum ar fi normal.
2.   Si mai ciudat trimis de
(31 dec 2010, 19:53:00Romania Romania | RCS & RDS)
are dreptate primul comentator al articolului,la dolhesti tot asa a aprit dupa ce a tariit masina jumatate de km e posibil,reviziile tehnice la astfel de motoare se fac doar pe hartie,spaga oferita de patronul de mai sus este mare si inchide multi ochi si chiar gura celor ce ancheteaza,spun acest lucru pentru ca la falticeni asa sa intamplat ,nu au facut nici o verificare trenului pentru ca dupa cum spun martori el avea cuma sa opreasca ,vazuse masina pe calea ferata dar nu a mai tinut franele decat dupa 500 de metri odios,sa-l ia naiba de mecanic si patron sa aiba sarbatori fericite la fel ca rudele celor morti
3.   ?!> trimis de
(31 dec 2010, 20:43:06Romania Romania | RCS & RDS)
Nu stiu cum functioneaza harburile de la Regiotrans, dar la locomotive stiu ca frana trenului intra in actiune din momentul in care a fost declansata in 7-12 secunde, fiecare locomotiva are scris la post, timpul in care intra frana in actionare. Deci nu ma mir de ce acest harb-motor a mai parcurs inca 500m. O fi avand "lag-ul" mare la timpul de actionare al franei. Deci pentru toti prostii de mai sus, nu conteaza ce firma de transport va loveste pe calea ferata, cel mai bine e sa nu fiti in gabaritul caii ferate atunci cand va trece un tren.
4.   Sunteti culmea unii trimis de
( 1 ian 2011, 20:41:52Romania Romania | Telekom Romania Communication S.A)
Domnilor, important este faptul ca mecanicul locomotivei nu va pati absolut nimic pentru ca legea il absolva de orice vina. Nu cred ca trebuie sa fii sofer pentru a sti ca, intotdeauna, trenul are prioritate (ca sa ma exprim plastic). Ca opreste trenul in 500 metri sau ca opreste in mai putin, e partea a doua. Credeti ca un alt tren ar putea opri mai repede? Ia cautati unde vreti sa vedeti cam care sunt distantele de franare, in functie de conditiile atmosferice, marimea (ca si nr de vagoane) si automat masa trenului (iar acestea influenteaza foarte mult) si asa mai departe si veti intelege ca trenul nu are cum sa opreasca niciodata la fel de repede ca o masina.

Nu va mai dati cu parerea daca nu stiti despre ce vorbiti.
5.   Pentru rahatelu de soferas de TPL trimis de
( 2 ian 2011, 15:32:11Spain Spain | Telefonica De Espana)
habar nu ai sa conduci autobuzul si iti da cu parerea despre tren? abia ai aflat ca autobuzul are clacson, clacsonati ca dobitocii incepand cu 04:30.
6.   REGIOTRANS!!!! trimis de
( 3 ian 2011, 13:39:59Romania Romania | Telekom Romania Communication S.A)
Regiotrans = Regiotomberoane ...desi oricum soferul care nu a oprit e vinovat
7.   ... trimis de
( 3 ian 2011, 16:19:53Romania Romania | RCS & RDS)
Soferule nu as vrea sa fiu in pielea tahappy , nu as dori sa te mai vad in viata mea purtator de permis de conducere si daca lucrezi la o firma , as dori sa vad cand ai facut ultimul examen psihologic.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei