Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 24 apr 2024 - Anul XXIX, nr. 96 (8625)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
vineri, 31 decembrie 2010
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Ciudat trimis de
(31 dec 2010, 12:12:50
modelul asta de trenuri cu logo-urile astea pe ele sunt raspunzatoare pentru MULTI morti in ultimii ani, CFR-ul parca avea mai putine accidente cu mai putine victime, astia au omorat vreo 3 oameni pe ruta falticeni-dolhasca in 3 luni, au deraiat trenu la iasi acum 3 saptamani, accidentul cu microbuzul de la Scanteia tot firma asta de trenuri era.... acum si la botosani ...... nu stiu, is cam periculosi, .......... sa mergi 500m dupa ce izbesti o masina, e ciudat tare
1.1  RE: Ciudat trimis de
(31 dec 2010, 12:30:46
In general trenurile merg pe sine, de asta au posibilitatea sa mearga mai repede. Nu au de dat prioritate la masini, nu trebuie sa se asigure in intersectii. Se ghideaza doar dupa semnalele care ii asigura ca nu vine un tren din fata pe aceeasi linie. Ei nu trebuie sa circule preventiv decat daca sunt fenomene meteo periculoase sau probleme cunoscute la calea ferata si au restrictii de viteza. Soferii ar trebui sa stie ca nu te bagi pe o trecere la nivel cu cale ferata, chiar daca exista un singur tren care merge pe acea ruta. Deoarece se banuieste ca respectivul sofer se ocupa cu taximetria (nu e obiectul comentariului daca legal sau nu) ar fi trebuit sa cunosca drumul si sa stie ca se intersecteaza cu o cale ferata (semnalizata sau nu). Singura vina a autoritatilor (si pentru care ar trebui sa plateasca) este ca nu au marcat trecerea la nivel macar cu Crucea Sf Andrei, asa cum ar fi normal.
2.   Si mai ciudat trimis de
(31 dec 2010, 19:53:00
are dreptate primul comentator al articolului,la dolhesti tot asa a aprit dupa ce a tariit masina jumatate de km e posibil,reviziile tehnice la astfel de motoare se fac doar pe hartie,spaga oferita de patronul de mai sus este mare si inchide multi ochi si chiar gura celor ce ancheteaza,spun acest lucru pentru ca la falticeni asa sa intamplat ,nu au facut nici o verificare trenului pentru ca dupa cum spun martori el avea cuma sa opreasca ,vazuse masina pe calea ferata dar nu a mai tinut franele decat dupa 500 de metri odios,sa-l ia naiba de mecanic si patron sa aiba sarbatori fericite la fel ca rudele celor morti
3.   ?!> trimis de
(31 dec 2010, 20:43:06
Nu stiu cum functioneaza harburile de la Regiotrans, dar la locomotive stiu ca frana trenului intra in actiune din momentul in care a fost declansata in 7-12 secunde, fiecare locomotiva are scris la post, timpul in care intra frana in actionare. Deci nu ma mir de ce acest harb-motor a mai parcurs inca 500m. O fi avand "lag-ul" mare la timpul de actionare al franei. Deci pentru toti prostii de mai sus, nu conteaza ce firma de transport va loveste pe calea ferata, cel mai bine e sa nu fiti in gabaritul caii ferate atunci cand va trece un tren.
4.   Sunteti culmea unii trimis de
( 1 ian 2011, 20:41:52
Domnilor, important este faptul ca mecanicul locomotivei nu va pati absolut nimic pentru ca legea il absolva de orice vina. Nu cred ca trebuie sa fii sofer pentru a sti ca, intotdeauna, trenul are prioritate (ca sa ma exprim plastic). Ca opreste trenul in 500 metri sau ca opreste in mai putin, e partea a doua. Credeti ca un alt tren ar putea opri mai repede? Ia cautati unde vreti sa vedeti cam care sunt distantele de franare, in functie de conditiile atmosferice, marimea (ca si nr de vagoane) si automat masa trenului (iar acestea influenteaza foarte mult) si asa mai departe si veti intelege ca trenul nu are cum sa opreasca niciodata la fel de repede ca o masina.

Nu va mai dati cu parerea daca nu stiti despre ce vorbiti.
5.   Pentru rahatelu de soferas de TPL trimis de
( 2 ian 2011, 15:32:11
habar nu ai sa conduci autobuzul si iti da cu parerea despre tren? abia ai aflat ca autobuzul are clacson, clacsonati ca dobitocii incepand cu 04:30.
6.   REGIOTRANS!!!! trimis de
( 3 ian 2011, 13:39:59
Regiotrans = Regiotomberoane ...desi oricum soferul care nu a oprit e vinovat
7.   ... trimis de
( 3 ian 2011, 16:19:53
Soferule nu as vrea sa fiu in pielea tahappy , nu as dori sa te mai vad in viata mea purtator de permis de conducere si daca lucrezi la o firma , as dori sa vad cand ai facut ultimul examen psihologic.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei