Google
 
joi, 6 dec 2007 - Anul XII, nr. 292 (3662)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7729 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3159 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Studiu

Românii nu ştiu ce reprezintă serviciile de relaţii cu clienţii

Aproximativ 41% dintre români nu ştiu ce reprezintă serviciile de relaţii cu clienţii, iar 64% dintre cei care au apelat la aceste servicii au preferat varianta telefonică, în devafoarea celei de tip ghişeu, se arată într-un studiu al companiei de outsourcing şi call center XL World.

De asemenea, o treime dintre cei care au utilizat până acum serviciile de ghişeu sunt dispuşi să apeleze la serviciile de call center, potrivit datelor companiei de outsourcing.

Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic realizat între 10-25 noiembrie.

"Rezultatele studiului au arătat că 41% dintre cei intervievaţi nu erau familiarizaţi cu un serviciu de relaţii cu clienţii. Mai mult, aproape jumătate dinte cei care chestionaţi nu considerau că interacţionează cu un serviciu de relaţii cu clienţii atunci când activează un abonament telefonic sau când încheie un contract de utilităţi", se arată într-un comunicat al companiei.

Dintre cei care au apelat la un serviciu de relaţii cu clienţii, cei mai mulţi, respectiv 64%, au optat pentru un serviciu telefonic, iar 36% pentru serviciile tip ghişeu.

Comunicarea directă.

Majoritatea celor care au apelat la serviciile de tip ghişeu, au declarat că preferă această variantă, deoarece doresc să aibă o comunicare directă.

Astfel, aproape o treime, respectiv 26%, dintre intervievaţii care preferă serviciile de tip ghişeu consideră că astfel pot rezolva mai rapid problema cu care se confruntă. Mai mult, 20% consideră că astfel fac economie de resurse financiare şi de timp.

În ceea ce priveşte opţiunea pentru serviciul telefonic de relaţii cu clienţii, aproape 90% dintre cei intervievaţi au declarat că preferă acest serviciu deoarece astfel evită cozile de la ghişeu şi birocraţia.

Cele mai multe solicitări prin serviciul telefonic de relaţii cu clienţii vizează aflarea de diverse informaţii, în proporţie de 44%, probleme cu factura -23%, probleme cu furnizarea unui anumit serviciu - 21%. Într-un procent foarte mic, de 1%, acest tip de serviciu este folosit pentru a face rezervări sau achiziţii.

Ghişeele sunt preferate pentru a rezolva problemele legate de factură, în cazul a 33% dintre respondenţi, pentru informaţii - 31% şi pentru activări sau încheieri de contracte - 24%.

Dacă atunci când se doreşte aflarea de informaţii legate de factura la telefon, mobil sau servicii de IT&C, peste 90% dintre cei intervievaţi preferă serviciile de call center, procentul este semnificativ mai mic în cazul serviciilor de tip ghişeu, de 60%. De asemenea, 20% dintre intervievaţi au declarat că preferă serviciile la ghişeu atunci când apelează la serviciile bancare.

Aprecieri.

În ceea ce priveşte timpul de aşteptare pentru rezolvarea solicitării, aproape 90% au declarat că au aşteptat mai puţin de cinci minute atunci când au apelat la un serviciu de call center.

Un alt element relevat de sondaj a fost cel legat de caracteristicile cele mai apreciate de consumator, atunci când apelează la un serviciu de relaţii cu clienţii. Dintre acestea cele mai importante sunt considerate amabilitatea şi tonul respectuos, abilitatea de a rezolva problema sau cererea la primul apel, buna cunoaştere a produsului sau a serviciului, claritatea explicaţiilor, corectitudinea şi onestitatea operatorului.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Românii nu ştiu ce reprezintă serviciile de relaţii cu clienţii.
 Vizualizări articol: 226 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Românii nu ştiu ce reprezintă serviciile de relaţii cu clienţii5.051

Shopping City Suceava
DAREX AUTO - Showroom Botosani
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Frigărui cu ciuperci şi şuncă 4 porţii, 20  minute 8 ciuperci de pădure cu mărimea de 5 - 6 cm100g bacon12 frunze de dafin1 căţel de usturoi2 rămurele de rozmarin8 linguri ulei de măslinesare, piper Se curăţă şi se pisează usturoiul. Se pune într-un... Citeşte