Google
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
miercuri, 11 iun 2014 - Anul XIX, nr. 132 (5641)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8426 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3517 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Timflow

Realizare

Povestea fascinantă a primului stripper din Suceava. A ajuns manager la cluburi faimoase în întreaga lume

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Acum aproape zece ani a avut curajul să înființeze prima şi singura de până acum trupă de striptease masculin din Suceava, Bad Boys, trupă cu care a ajuns şi la Costineşti - o vară întreagă la Disco Ring - şi apoi prin toată ţara, în turnee.

Astăzi este unul dintre cei mai cunoscuți manageri de club din întreaga lume, după o experienţă inedită şi plină de adrenalină în acelaşi timp la mii de kilometri distanţă de casă, în Macau - China, una dintre cele mai vechi destinaţii ale pasionaţilor de jocuri de noroc, denumită şi Las Vegas-ul Asiei.

 

La 24 de ani şi-a luat lumea în cap

Liviu Covalschi, alias Keno, avea aproape 24 de ani când a plecat din Suceava (în primăvara lui 2006), pentru a lucra alături de alţi dansatori români într-un club exclusiv pentru femei din Macau, în cadrul unui important complex turistic - Grand Waldo Casino.

Prestaţiile „băieţilor răi” conduşi de Liviu au făcut ca aceştia să fie chemaţi să facă show şi într-una din cele mai tari discoteci din Macau, „D2”, iar cu timpul tânărul sucevean i-a câştigat respectul şi încrederea omului de afaceri care deţinea clubul şi care i-a propus să se ocupe el de partea de show şi promovare.

În „D2” Keno a învăţat de toate şi a creat scenarii speciale de entertainment cu efecte speciale, lumini, costume incitante, foc şi artificii, DJ şi MC renumiţi.

„Ca dansator mergeam zi de zi la sala de fitness, apoi la coregrafie, salon şi noaptea în club. Când am trecut la club management, deja vorbim de mult mai multă muncă. Zi de zi, trebuie să faci programe noi, imagine nouă pentru club, să stabileşti ce show-uri vin, evenimente, costume, invitați, training cu staff-ul, interviuri, relaţii cu clienţii, relațiile cu media... de vreo zece ori mai multă muncă decât pe scenă”, explică Liviu, întors recent într-o vacanţă de doar câteva zile acasă, la Suceava.

 

Liviu, în presa din Balcani: „Creator artistic de momente extaziante de distracţie”

În 2011 a venit o nouă provocare. Un om de afaceri rus i-a propus să se ocupe de un club pe care voia să-l construiască în Muntenegru. „Era o ofertă de nerefuzat. Cel mai mare club de entertainment din Balcani”, explică suceveanul, care s-a ocupat de tot proiectul, de la începutul construcției la finalizarea acesteia, la design şi mai apoi marketing. Keno a creat „Illusion”, un complex cu wellness-spa, restaurant, bowling,  sală de fitness, cinema 3D, parc de joacă pentru copii şi bineînţeles discoteca de 2.000 de locuri cu un aspect futuristic şi cele mai noi tehnologii în domeniul sunetului, imaginilor video şi al efectelor speciale. În total, peste 100 de angajaţi.

„Acum toți în lumea asta copiază Ibiza, toate costumele cu măști, topless și pietre multe. Eu şi echipa mea am încercat să trecem un pic în partea de science-fiction, cu roboți giganţi, leduri, fibră optică, lasere, spectacol total. Designul clubului să se regăsească în costume, adică ce lumini folosim în club le-am folosit și pe costume”.

„Illusion” a fost declarat de presa din Balcani „best club”, iar Liviu Covalschi cel mai bun club manager. Iată ce scria o revistă de specialitate (Exclusive): „Un maestru este aici pentru a transforma ceea ce pare ireal în realitate, magia în adevăr, pentru a crea momente magice de divertisment – un nume mondial, sinonim cu creatorul perfecţiunii, brand puternic de divertisment în toată Asia, creator artistic de momente extaziante de distracţie - Liviu Covalschi – Keno. Acesta este numele pe care fani din întreaga lume îl urmăresc, deoarece unde este Keno, acolo este spectacol”.

 

O noapte de club, în regia lui Keno

Experienţa acumulată în cazinourile din Las Vegas-ul Asiei s-a regăsit în tot proiectul creat de Liviu în Muntenegru.

„Pentrumine, show-ul este toată perioada când clubul este deschis, nu doar un moment de 10-15 minute. Şi o echipă de show este foarte complexă, de la DJ, MC, la acrobați, animație, până și barmanii şi ospătarii fac parte din show-ul clubului, pentru că toți trebuie să se implice”, mărturiseşte Keno, încercând să ne introducă în atmosfera de noapte din „Illusion”: „Totul este important, de la intrarea în club, imaginea, hostess-ele care preiau oamenii de la intrare până la rezervări, până la ce se întâmplă în club. Pe bar, încep barmanii să facă show, s-a stins barul, s-a aprins scena şi începe coregrafia, s-a închis scena, s-au aprins cuburile, sunt fetele cu aripi, topless, leduri, apar apoi roboții care au patru metri înălțime și plini de efecte, s-au stins roboții, se aprind cercurile de aero sau lunile, apoi atenţia se mută pe bara de striptease, care are 11 metri. La toate astea contribuie designul, luminile, efectele speciale, DJ-ii, atmosfera, felul în care se servește băutura, felul cum arată mâncarea... fiecare moment este bine planificat pe minute, pe secunde, toată noaptea este un show”.

Un alt aspect foarte important este legat de materialele video şi fotografiile făcute în club. „Avem echipe profesioniste de cameramani, fotografi... propriile echipe de media. Punem foarte mare accent pe ce pleacă a doua zi din club”, completează Liviu.

Un rol primordial îl au evenimentele, numele mari de pe capul de afiş al unei nopţi de club.

„Să o promovezi pe Rihanna poate ajunge la 300.000-400.000 de euro şi nu ai să poţi face niciodată într-o noapte de club banii ăştia, chiar dacă toţi clienţii consumă, să spunem, 30 de şampanii. Dar prin promovarea, imaginea şi reclama pe care ți le va face noaptea respectivă vei putea face aceşti 400.000 de euro de zece ori mai mult în decurs a şase luni”, a declarat Keno.

 

Următoarea destinaţie, Indonezia. În Jakarta şi apoi în Insula Bali

Liviu Covalschi are acum un nou contract: un club într-un hotel de cinci diamante din Jakarta, capitala Indoneziei, unde va pleca spre sfârşitul săptămânii viitoare.

„E deja construit, dar îi mai trebuie niște modificări pe parte de show şi efecte speciale. Am trei luni să-l aduc pe profit şi în <Top 5>cluburi din lume, iar din toamnă patronul de acolo vrea să construiască un proiect de 8.000 de metri pătraţi în Insula Bali şi să mă ocup şi acolo de marketing şi management. Contractul este pentru următorii trei ani”, explică suceveanul.

În Indonezia vrea să repete un concept pe care l-a experimentat în Muntenegru, la „Illusion”, atunci când a transformat clubul de noapte într-o discotecă pentru copii. Pentru 3.000 de copii.

„Duminica, clubul devine un mare <kids party - day time>(petrecere de copii, în timpul zilei). Un real succes. Toţi din echipa de show s-au îmbrăcat ziua în clovni, în tot felul de personaje din poveşti, desene animate, şi au creat un spectacol pentru copii. E o mare provocare să transformi peste noapte atmosfera plină de erotism din club într-o mare petrecere pentru cei mici”, mai arată Keno.

Liviu Covalschi are o fabuloasă poveste de viaţă, povestea unui tânăr care la nici 24 de ani a plecat într-o lume despre care nu știa absolut nimic şi, cel mai important, a reuşit să-şi facă un nume şi să câștige sume considerabile din toate aceste contracte.

„Mi-aduc aminte că, prin 2004-2005, dansam în cluburi din Suceava care sunt mai mici decât vestiarele din cluburile la care am ajuns acum”, zâmbește Liviu.

Peste câteva zile, pe 20 iunie, va pleca spre Indonezia, pentru o nouă experienţă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Povestea fascinantă a primului stripper din Suceava. A ajuns manager la cluburi faimoase în întreaga lume.
 Vizualizări articol: 2577 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.3 din 6 voturi
Povestea fascinantă a primului stripper din Suceava. A ajuns manager la cluburi faimoase în întreaga lume4.356

Shopping City Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Felicitari! trimis de
(11 iun 2014, 12:52:46
Felicitari si bravo lui ca a reusit! Se incadreaza perfect in tipologia oamenilor capabili sa atinga performante incredibile...dar care din pacate sunt nevoiti sa le atinga in strainatate.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Abonamente Monitorul de Suceava
Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei