NewEnergy - Radauti - Suceava
NewEnergy - Radauti - Suceava
NewEnergy - Radauti - Suceava
 
marţi, 9 mai 2023 - Anul XXVIII, nr. 106 (8330)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,629 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

„Economisirea oţelului beton”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

„Economisirea oţelului beton”

Fierarii betonişti din brigăzile de lucru au citit cu interes articolul lui Gheorghe Iordan, fierar betonist pe şantierul Combinatului de industrializare a lemnului din Suceava, în care se arată o serie de metode care duc la economisirea oţelului beton. Analizînd cu atenţie felul cum se lucrează am ajuns la concluzia că şi noi putem economisi cantităţi însemnate de oţel beton, mai ales ţinînd seama că membrii brigăzii noastre au o bogată experienţă în ceea ce priveşte confecţionarea armăturii.

De la deschiderea şantierului şi pînă acum, noi am fasonat cca. 9 vagoane de fier beton, confecţionînd, în special, armături pentru 159 de stîlpi, care sînt turnaţi direct pe şantier. Cînd ne-au sosit proiectele pentru armătura stîlpilor am trecut mai întîi la confecţionarea elementelor lungi, iar din bucăţile rămase de la fasonarea lor am confecţionat armăturile pentru fundaţii”.

„Zori noi”, Anul XV, nr. 4145, Suceava, Miercuri 5 aprilie 1961.

 

„Autostop... cu marfarul”

Aşa s-a circulat miercuri după-amiază, pe ruta Bucureşti - Ploieşti.

Prin bunăvoinţa unui mecanic de locomotivă de tren de marfă, un grup de călători, exasperaţi că trenurile dinspre Moldova au avut întârzieri de la două ore în sus, au recurs la această formă inedită de transport în comun. Sugerăm Ministerului Transportului ca, în condiţiile create de Decretul privind libera iniţiativă, să legalizeze această metodă de <parti-taxi>, măcar pentru a apăra interesele transportului feroviar de persoane, un sector care, cel puţin din punct de vedere al punctualităţii, este total compromis în ochii călătorilor”.     

„Tineretul liber”, Anul II, nr. 90, 6 aprilie 1990.           

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului „Economisirea oţelului beton”.
 Vizualizări articol: 502 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 2 voturi
„Economisirea oţelului beton”1.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei