TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 4 sep 2010 - Anul XV, nr. 208 (4499)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9256 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0527 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Matthew Mcconaughey şi-a pensat sprâncenele pentru o reclamă a brandului Dolce & Gabbana

Actorul american Matthew Mcconaughey, desemnat "cel mai sexy bărbat în viaţă" de revista People în anul 2005, şi-a pensat sprâncenele pentru şedinţa fotografică ocazionată de lansarea unei campanii publicitare lansată de brandul Dolce & Gabbana, relatează contactmusic.com.

Actorul american Matthew Mcconaughey, în vârstă de 40 de ani, este imaginea parfumului "The One Gentleman" lansat de renumitul brand italian. Potrivit tabloidului britanic Daily Mail, în pictorialul care a însoţit lansarea acestei campanii, actorul american "nu pare imun la tehnica pensatului", pozând într-un costum negru şi cu sprâncenele pensate.

"Echipa de experţi în machiaj au atacat faţa şi corpul lui Matthew Mcconaughey cu o asemenea furie, încât actorul pare incredibil de subţire în această campanie publicitară", se afirmă în cotidianul citat.

Aceasta nu este prima colaborare dintre Matthew Mcconaughey şi Dolce & Gabbana, actorul american fiind imaginea parfumului "The One For Men", lansat de renumitul brand italian în 2008.

Matthew Mcconaughey a devenit cunoscut în 1993 după rolul din comedia "Marea ameţeală/ Dazed and Confused", construindu-şi ulterior o carieră strălucitoare la Hollywood. Printre rolurile sale notabile se numără cele din filmele "Eu cu cine mă mărit?/ The Wedding Planner", "Cum să scapi de un tip în 10 zile/ How To Lose A Guy In 10 Days", "Sahara" şi "Aurul nebunilor/ Fool's Gold". Actorul american va deţine rolul principal în drama "The Lincoln Lawyer" care va avea premiera în 2011.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Matthew Mcconaughey şi-a pensat sprâncenele pentru o reclamă a brandului Dolce & Gabbana.
 Vizualizări articol: 281 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Matthew Mcconaughey şi-a pensat sprâncenele pentru o reclamă a brandului Dolce & Gabbana0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei