Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 26 iul 2021 - Anul XXVI, nr. 172 (7784)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Own the Game - strategia de viitor a brandului adidas până în 2025

Anul acesta, adidas și-a introdus noua strategie „Own the Game”, în cadrul unei prezentări virtuale pentru investitori și mass-media. Principalul obiectiv strategic al strategiei „Own the Game” este consolidarea credibilității mărcii adidas, crearea unei experiențe unice pentru consumatori și continuarea extinderii activităților companiei în domeniul durabilității.

Noua strategie este concepută pentru a crește în mod semnificativ vânzările și profitabilitatea, precum și pentru a câștiga cote de piață până în 2025. Se așteaptă ca peste 95% din creșterea vânzărilor să provină din cele cinci categorii strategice: fotbal, alergare, training, outdoor și lifestyle.

Întrucât construirea de relații cu publicul țintă joacă un rol din ce în ce mai important, adidas își va evolua modelul de operare pentru a se adresa consumatorilor într-un mod mai direct. Prin urmare, se preconizează că afacerea directă către consumator (DTC) a companiei va reprezenta aproximativ jumătate din vânzările nete totale ale companiei până în 2025 și va genera peste 80% din creștere. Se estimează că activitatea de comerț electronic a companiei se va dubla până la 9 miliarde EUR.

Din perspectiva pieței, compania se va concentra pe China, EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și America de Nord. În general, aceste trei piețe strategice ar trebui să reprezinte aproximativ 90% din creșterea vânzărilor, până în 2025.

În plus, nouă din zece articole adidas vor fi fabricate din materiale durabile până în 2025. Compania atrage încredere datorită succesului strategiei sale anterioare „Crearea Noului”, poziției sale puternice pe piață, precum și perspectivelor de creștere atractive pentru industria bunurilor sportive.

„Own the Game” este o strategie de creștere și investiții, care va conduce adidas către un viitor de succes. Strategia este adânc înrădăcinată în sport, pune consumatorul în centrul a tot ceea ce face bandrul și este adusă la viață de oamenii lor. Accentul strategic este creșterea credibilității brandului adidas, îmbunătățirea experienței pentru consumatori și depășirea limitelor în sustenabilitate. Pentru a-și executa cu succes strategia, adidas va continua să investească în mod semnificativ în oamenii, brandul și în transformarea digitală a companiei.

 

Creștere puternică a vânzărilor, a profitabilității și a fluxului de numerar

Prin noua sa strategie, compania își propune să crească vânzările cu o medie între 8% și 10% pe an, pe o bază neutră din punct de vedere valutar, în perioada de patru ani dintre 2021 și 2025. Se estimează că marja brută se va extinde la un nivel de între 53% și 55%, iar marja operațională la un nivel cuprins între 12% și 14% până în 2025. Venitul net din operațiuni continue este, de asemenea, prognozat să crească substanțial, cu o medie între 16% și 18% pe an între 2021 și 2025.

Având în vedere impactul pandemiei de coronavirus, ambiția financiară a companiei are ca bază anul financiar 2021 - mai degrabă decât 2020. Pentru 2021, compania se așteaptă ca vânzările nete neutre din punct de vedere valutar să crească. Se estimează că marja brută va crește până la un nivel de aproximativ 52% în 2021, iar marja operațională se estimează că va reveni la un nivel cuprins între 9% și 10%. Se anticipează că venitul net din operațiuni continue va crește la un nivel cuprins între 1,25 miliarde EUR și 1,45 miliarde EUR anul acesta.

 

Investiția în oameni, brand și digitalizare

Pentru a-și îndeplini cu succes strategia, adidas intenționează să investească în mod constant în oamenii săi și în locul său de muncă unic. În plus, adidas își va continua eforturile pentru a se asigura că există condiții de concurență echitabilă pentru toți, pe măsură ce compania își continuă călătoria în diversitate și incluziune.

Investițiile în dezvoltarea de produse, marketing, sponsorizare și digitalizarea companiei vor crește semnificativ în următorii cinci ani. adidas intenționează să investească în jur de 1 miliard EUR în brand în 2025 față de 2021. Până în 2025, transformarea digitală a companiei va fi fost avansată prin investiții în valoare de peste 1 miliard EUR.

 

Credibilitate

adidas își va îmbunătăți poziția pe piață de sport și lifestyle printr-o arhitectură clară a brandului. În segmentul stilului de viață al companiei, adidas introduce îmbrăcămintea sport ca o nouă propunere pentru a aborda relevanța crescândă a tendinței „athleisure” către îmbrăcăminte de agrement inspirată de sport. În același timp, adidas Originals vor fi extinse către segmentul premium, pentru a asigura o distincție mai puternică a ofertelor de produse respective în viitor.

 

Sustenabilitate

De peste două decenii, sustenabilitatea a fost o parte integrantă a filozofiei adidas. O filozofie înrădăcinată în scopul companiei: prin sport, adidas are puterea de a schimba vieți. În anii următori, adidas își va extinde din nou în mod semnificativ angajamentul față de sustenabilitate și va trece la un program cuprinzător orientat spre consumator, cu o ofertă sustenabilă la scară largă.

În prezent, șase articole adidas din zece sunt fabricate din materiale sustenabile. Până în 2025, nouă din zece vor fi sustenabile pe măsură ce compania se extinde și inovează în continuare sistemul său.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Own the Game - strategia de viitor a brandului adidas până în 2025.
 Vizualizări articol: 880 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Own the Game - strategia de viitor a brandului adidas până în 20250.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei