Google
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
 
vineri, 22 mar 2019 - Anul XXIV, nr. 68 (7069)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7607 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2327 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum în 34 magazine

Acțiunile de transformare au fost gândite ținând cont de modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare

Un nou slogan – „it’s good to be home”

O premieră:  catalogul „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a 7 clienți,  disponibil în magazine și online

 

București, 20 martie 2019– Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt și anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți. Noua rețea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.

Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de  modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare, de suprafețele și bugetele de care dispun, dar și de uneltele de care au nevoie. Clienții vor beneficia, astfel, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand, însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îiinvităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

 

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienți

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienți, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar și a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienților o selecție de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinței, la prețuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

 

Inspirație pentru grădină și balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”, inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienții pot găsi inspirație pentru noi proiecte, dar și soluții inteligente și idei de amenajare, astfel încât să obțină spații funcționale și de efect, indiferent de suprafața și bugetul pe care le au la dispoziție. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt și online.

Mai multe informații despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din țară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro și prin aplicația Brico Depôt.

 

Contact PR:

Luiza Sandu
PR Specialist, SmartPoint
Tel.: 0734 557 300

 

Despre Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

 

Despre Kingfisher

Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, deține 1.300 de magazine în 10 țări din Europa și Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.kingfisher.com/.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum în 34 magazine.
 Vizualizări articol: 949 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Brico Depôt vine mai aproape de clienți la nivel național, acum în 34 magazine1.051

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei