Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 7 mar 2013 - Anul XVIII, nr. 54 (5261)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9715 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5614 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

În instanţă

500.000 de euro, daune cerute în procesul accidentului mortal cu Loganul Poliţiei Rutiere

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

 

Dosarul accidentului mortal petrecut în luna septembrie a anului 2011, la Cumpărătura, atunci când un autoturism Logan al Poliţiei Rutiere, implicat într-o urmărire, a fost acroşat de o maşină de teren şi s-a răsturnat, unul dintre poliţiştii din maşină decedând la scurt timp, iar celălalt ajungând în stare gravă la spital, a ajuns în instanţă, iar daunele cerute sunt de 500.000 de euro.

Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Suceava au dispus trimiterea în judecată a femeii care se afla la volanul autoturismului de teren şi care, în opinia lor, ar fi provocat accidentul.

Respectiva, Loredana Leonte (38 de ani), din municipiul Suceava, a fost trimisă în judecată în noiembrie 2012 pentru ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă.

Familia poliţistului mort în accident, Niculai Costeniuc, angajat al Poliţiei Locale Suceava, s-a constituit parte civilă în proces şi cere despăgubiri materiale şi morale în valoare de 500.000 de euro.

Potrivit rechizitoriului, cealaltă victimă a accidentului, agentul-şef adjunct Marius Scutaru, din cadrul Poliţiei Rutiere, cel care se afla de altfel la volanul autoturismului Logan şi care a avut nevoie de 80-90 de zile de îngrijiri medicale, nu s-a constituit parte civilă.

 

Anchetatorii au stabilit împrejurările în care a avut loc accidentul

Accidentul s-a petrecut pe data de 3 septembrie 2011. Culmea, totul a plecat de la un apel fals la 112, care anunţa că o maşină care transportă ţigări de contrabandă se deplasează dinspre municipiul Suceava spre judeţul Iaşi.

Maşina respectivă a fost dată în consemn, pe urmele acesteia fiind trimise două echipaje de poliţie. Unul dintre aceste echipaje era format din agenţii Scutaru şi Costeniuc, care se aflau într-o autospecială de poliţie cu radar şi au pornit spre Fălticeni, cu sirena şi girofarul în funcţiune, sperând că vor ajunge din urmă maşina suspectă.

Pe raza localităţii Cumpărătura, pe DN 2, în apropierea intersecţiei cu DC 70 care face legătura cu Bosanci, şoferul Loganului poliţiei, agentul Scutaru, a observat de la o distanţă de aproxiamtiv 100-150 de metri un autoturism de tip SUV, de culoare neagră, care se afla către axul drumului, iar în momentul în care s-a angajat în depăşire, şoferul acelei maşini (n.r. - Loredana Leonte) a virat brusc la stânga.

Maşina de poliţie a fost acroşată puternic în partea dreapta-spate, s-a rotit pe axul drumului, a derapat, s-a răsturnat, fiind proiectată peste o Dacie 1310 parcată pe acostamentul din dreapta şoselei.

Cel puţin acestea sunt concluziile anchetatorilor, şoferiţa acuzată, Loredana Leonte, care conducea un Chevrolet Captiva, susţinând că nu este vinovată. 

Niculai Costeniuc, care se afla pe scaunul din dreapta faţă al autospecialei de poliţie, a decedat pe loc, iar colegul său, agentul Marius Scutaru, a fost transportat în stare gravă la spital.

 

Varianta conducătoarei auto trimise în judecată 

Audiată de anchetatori, Loredana Leonte a declarat că în momentul impactului voia să facă stânga, pentru a merge spre Bosanci, şi a oprit maşina pentru a da prioritate unui autocamion care venea din sensul opus.

Conducătoarea auto susţine că nu s-a uitat în oglinda retrovizoare şi nici nu a auzit sirena maşinii de poliţie, aşteptând să treacă acel autocamion, pentru a vira spre Bosanci. La un moment dat, explică femeia, a simţit o lovitură puternică în partea stânga faţă a autoturismului ei, realizând că a fost acroşată de un autoturism.

Loredana Leonte a declarat că nu a avut vreo vină în producerea accidentului, susţinţând că evenimentul s-a produs din cauza neatenţiei poliţistului care se afla la volanul Loganului.

 

Maşina de poliţie rula cu 131 de kilometri la oră în momentul impactului

Anchetatorii susţin că varianta inculpatei vine în contradicţie cu întregul material probator. De altfel, în acest caz a fost efectuată o expertiză tehnico-judiciară.

„Dinamica accidentului a constat în schimbarea direcţiei de mers a autoturismului Chevrolet Captiva, al cărui şofer nu s-a asigurat, a surprins şi acroşat autoturismul de poliţie care se angajase în depăşire. După impact, autoturismul a derapat, s-a răsturnat în aer, iar mai apoi a căzut peste un autoturism ce se afla parcat pe acostamentul din partea dreaptă a drumului. Viteza de circulaţie a autoturismului de poliţie în momentul premergător impactului a fost de 131 kilometri la oră. Expertul a concluzionat faptul că, în momentul premergător impactului, conducătoarea auto Leonte Loredana a avut posibilitatea să sesizeze atât semnalele optice, cât şi cele acustice ale autoturismului de poliţie”, se arată în actul de sesizare a instanţei de judecată.

În cadrul expertizei s-a efectuat şi un experiment judiciar prin care au fost constatate intensitatea sunetelor ce au fost măsurate cu sonometru, ocazie cu care s-a stabilit că şoferiţa autoturismului Chevrolet Captiva putea percepe semnalele acustice ale autoturismului de poliţie când acesta se afla la o distanţă de 150 de metri în spatele său.

 

Un apel fals la 112 a dus la toată această tragedie

Autorul apelului fals la 112, care a dus la urmărirea fatală, nu a mai fost identificat de poliţişti.

Chiar dacă ar fi fost găsit, acesta nu risca mai mult de o sancţiune contravenţională, între 500 şi 1.000 de lei, pentru apelare abuzivă.

Respectivul individ a sunat de pe o cartelă prepay şi a dat datele exacte ale maşinii respective, marcă, număr, numele şoferului, oferind chiar şi amănunte despre cum arată conducătorul auto. Informaţia era că maşina respectivă, o Dacie cu numere de Iaşi, e burduşită de ţigări de contrabandă şi se deplasează pe direcţia Suceava – Fălticeni – Iaşi.

Autoturismul cu pricina a fost identificat pe DN 2, însă nu era încărcat cu marfă de contrabandă, fiind vorba cel mai probabil de o glumă proastă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului 500.000 de euro, daune cerute în procesul accidentului mortal cu Loganul Poliţiei Rutiere.
 Vizualizări articol: 6813 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.80/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.8 din 5 voturi
500.000 de euro, daune cerute în procesul accidentului mortal cu Loganul Poliţiei Rutiere1.855

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Cascadorii rasului trimis de
( 7 mar 2013, 13:27:59
Siguranta si incredere la 131 la ora intr-un logan in urmarire unui traficant imaginar...
1.1  RE: Cascadorii rasului trimis de
( 7 mar 2013, 13:53:01
exact, de ce nu s-a preferat crearea unui blocaj pana in falticeni si asteptarea autoturismului cu pricina in acelasi timp o urmarire ceva mai moderata? 131km/h cu un logan pe drumul acela e frumos ... daca facem calculele loganul mergea cu 36m/s. apii daca tanti il auzea la 150m in spatele ei, ea avea cam 4 secunde sa traga pe dreapta, apii ea daca ar fi inceput deja virajul la stanga, nu avea timp nici sa accelereze, nici nu mai putea sa se opreasca, observati timpii de reactie a omului si capacitatea masinii .... exces de zel din partea politistilor care cred ca niste becuri si sirene iti deschid drumu de parca e pista proprie, ei nu stiau ca mai sunt oameni in trafic? daca iesea un microbuz plin de pe drumul de la bosanci si tanti astepta sa vireze stanga, pe care alegea nenea militian sa izbeasca ?
1.2  RE: Cascadorii rasului trimis de
( 7 mar 2013, 15:31:04
adevarat ,dreptate ai,se pare ca a avut grija cel de sus de acest lucru si de data asta nu i-a mai iertat,pacat de familiile indoliate,bine ca nu au fost mai multe victime ca circumstante de producerea unei tragedii mai mari erau,dupa cum ai relatat,la 131 km/h nu alergi nici daca erau teroristi pentru ca inainte de toate trebuie sa ne gandim la vietile celorlalti participanti la trafic si cetatenilor prin localitatile pe care le tranzitam,nu omoram oameni ca sa prindem un contrabandist,care, ce pericol prezenta?.
1.3  RE: Cascadorii rasului trimis de
( 7 mar 2013, 18:17:57
Daca o sa aveti voi vreodata nevoie de baietii astia sper sa vina cu 50 km la ora...ca sa nu va deranjeze daca tot sunteti asa intelepti.Problema ar fi daca cei care au permis si ala obtinut legal ar sti ce trebuie sa faca cand sunt in trafic.Cat despre reactia cucoanei,tovarase permite-mi sa-ti spun ca esti pe dinafara .Daca tu in 4 secunde nu poti lua decizia de a nu face un viraj ,atunci cred ca ai o problema.Daca ii iesea cucoanei , un copil in fata masinii la 150 metri ,atunci avea timp sa calce frana???Sau trebuia si copilul ala sa -si puna intrebarea cati km are masina si cam cati metri pe secunda parcurge...mare filosof mare caracter
1.4  RE: Cascadorii rasului trimis de
( 7 mar 2013, 20:00:39
D-le CORNELO
Nu stiu cui tii partea nici nu ma intereseaza prea tare, dar gandeste putin cu capul, crezi ca la 131km /ora este o viteza normala a unei masini de interventie care stie ca la 50 metri se apropie un targ de masini superaglomerat. Daca ai fost atent la ambulante sau la pompieri, ca la orice intersectie reduc viteza chiar daca intra pe culoarea verde sau rosie, pt. a evita vreun dobitoc cu muzica la maxim ce nu aude sirena. Apropo urgenta se putea urgenta cu filtre pana la Falticeni ex. politia din Bunesti care nu face altceva decat sa ridice permise dupa ultima curba.
1.5  RE: Cascadorii rasului trimis de
( 8 mar 2013, 12:21:59
cornelo, nu cred ca stii ce vorbesti, dar ia in calcul ca, pentru a actiona frana, reactia unui om ,de la perceptia de a frana pana la franarea propriu zisa e de 1-2 secunde functie de starea omului, plus aproape o secunda pana cand frana isi intra total in efect, mai pui ca tanti nu era atenta in spate ci in fata la un tir cum zice ea? mai taie si de acolo cateva secundewinking ..... apoi, ei au stabilit prin teste ca de la 150m auzea tanti masina, dar au luat in calcul faptul ca viteza sunetului e de aprox 1200 km/h , mai scazi 131 viteza masinii si ai o viteza a sunetului de 1069 km/h(ca efectul produs cand fulgera in departare si zgomotul ajunge cu intarziere). ceea ce e mai incet, presimt ca testele de constatare nu au fost realizate cu o sursa de zgomot mobila ca in cazul real .... poate ma insel si au considerat toti factorii, dar e delicata treaba....
2.   Sirena trimis de
( 7 mar 2013, 15:40:43
conduc de 10 ani in Romania dar cand trece o masina de politie cu sirena eu nu o aud , asa ca oamenii din conducere ar trebui sa puna sirene ca sa trezeasca  ☭  nu pasarile
2.1  RE: Sirena trimis de
( 7 mar 2013, 18:12:07
Mai sirena.fara sa te superi dar poate e timpu sa mergi la un control medical sa vezi daca poti sa mai ai drept de a conduce.Cred ca esti singuru care o si recunoaste.Ma intreb la ce doctor ti-ai facut controlul medical acuma 10 ani pentru fisa de obtinere permis.
3.   Romanul priceput la toate trimis de
( 7 mar 2013, 15:42:22
sa fiti siguri ca s-a facut si chestia cu barajul, insa era nevoie de o urmarire indeaproape, din doua motive: sa poata fi gasit daca se opreste in intraseu pana in baraj, ca putea vira stanga -dreapta de la drumul european-si apoi tot putea sa astepte cei de la baraj sa vina masina; in al doilea rand sa poata fi filmata cu camera de pe radar, ca eventuala proba, in caz ca arunca ceva din masina, sau coboara cineva in traseu, se schimba soferii intre ei, etc.. ori pur si simlu ca se sustrage de la control.
4.   Deznodamant trist trimis de
( 7 mar 2013, 15:46:19
sunt convins ca nimeni dintre protagonisti n-ar urmarit acest final. astfel de actiuni au loc aproape zilnic la nivel de judet, facute in acelasi mod, insa in acest caz s-a sfarsit prost...
4.1  RE: Deznodamant trist trimis de
( 7 mar 2013, 21:43:37
Mirosi a gabor de la o posta. Ce mare urgenta era daca ajungeau o masina despre care nici macar nu aveau certitudinea ca ar fi comis vreo incalcare a legii? Ori esti dus cu pluta ori nu ai fost niciodata la Cumparatura intr-o zi de Sambata sa-ti dai seama ce trafic este si mai ales cati oameni circula pe marginea strazii din lipsa de trotuare.Cred ca la viteza de 130 km /h pulitistul lui peste putea lua cu succes cativa pietoni pe capota. Du-te tu la Siret si din 10 masini care trec prin Vama una are tigari mai mult decat prevede legea ca poti introduce in tara. Asta nu inseamna ca politia trebuie sa faca exces de zel si sa faca urmariri riscante pentru cateva zeci de tigarete.Cel mai mult ma enerveaza atitudinea gaborilor cand merg cu sirena si girofarul si vor " partie" in fata de parca celelalte masini ar trebui sa traga dreapta imediat ce aud o sirena chiar cu pretul opririi in sant. De ce nu sunt asa de nervosi si agresivi si soferii de pe masinile de salvare sau pompieri , doar pentru singurul fapt ca pulitaii au legea in mana si pot ridica permisul celor care li se par lor ca nu le-au facut loc instant.
5.   Dacia Logan trimis de
( 7 mar 2013, 16:01:10
Mda. Nu vad nimic in neregula in folosirea unei Dacii pe post de auto-speciala. Devreme ce un accident este un eveniment imprevizibil, banuiesc ca decizia de a proteja viata politistilor in astfel de cazuri prin dotarea lor cu Dacii, este un lucru foarte inteligent. Aceste masini sunt recunoscute pentru siguranta lor in cazul unui impact. Acum imi explic de ce au si costat zeci de mii de euro. Bravo.
6.   Dacia Logan trimis de
( 7 mar 2013, 16:15:16
Mda. Nu vad nimic in neregula in folosirea unei Dacii pe post de auto-speciala. Devreme ce un accident este un eveniment imprevizibil, banuiesc ca decizia de a proteja viata politistilor in astfel de cazuri prin dotarea lor cu Dacii, este un lucru foarte inteligent. Aceste masini sunt recunoscute pentru siguranta lor in cazul unui impact. Acum imi explic de ce au si costat zeci de mii de euro. Bravo.
7.   Sanatate si pazea! trimis de
( 7 mar 2013, 18:51:00
Remarc fapul ca multi se leaga de viteza masinii de politie care ar fi trebuit sa plece in urmarire cu 50/h sau eventual sa se faca vreun baraj ca in filmele americane pe undeva... Exista si drumuri de tara desteptilor...dar asta e alta poveste si tre sa va explic mai mult daca nu v-ati prins din prima ...Dar cati dintre noi nu conducem cu viteza zilnic?Ce imi doresc pentru mine, va doresc si voua, respectiv sa nu intalnesc si eu vreo madame ca aceasta, care sa uite sa folosesca retrovizoarele, nu mai vorbesc de ce ar trebui sa faca cand se aud sirenele ambulantei sau ale politiei....Sanatate si pazea!
8.   Politistul trebuie lasat fara permis trimis de
( 7 mar 2013, 19:40:13
Distanta din expertiza e cam trasa de par si poate doar aproxima realitatea.Doamna a spus ca a lasat un camion din sens opus sa treaca inainte de a vira la stanga dupa care a venit din spate masina de politie. Ma intreb daca la expertiza domnii au luat in calcul sunetul camonului, cel al motoarelor masinilor apropiate pt ca in acest caz se cam reduce distanta aia de 150 de metri, si oricum la viteza aia distanta asta e acoperita n 3-4 secunde. Daca doamna era deja angajata in virajul la stanga ar fi avut foarte putin timp sa opreasca ar fi putut sa traga de volan dreapta pt o evitare. Dar odata ce te-ai angajat sa faci virajul la stanga si pe langa tine a trecut un camion e cam greu sa auzi beshita de sirena de pe loganu de spe ,mii de euro. In acest caz legea spune ca putea sa depaseasca pe dreapta si chiar era mai recomandat. La 130 la ora nu te angajezi in depasirea unei masini care vireaza la stanga nici daca esti cu avionul. Eu consider ca politistul de la volan are ce mai mare parte din vina trebuia sa reduca viteza pana la limita evitarii oricarui pericol. Deoarece doamna era practic stationata ea deplasanduse spre partea stanga cu viteza f mica probabil atuncea demara de pe loc. Al doilea lucru este excesul de zel, erau chipurile in urmarirea unu autoturism cu tigari de contrabanda, care probabil circula regulamentar ca nu era prost sa mearga cu viteza mare sa atraga atentia. Deci nu urmareau un infractor deosebit de periculos ci un traficant de tigari care pana la urma nici ala nu s-a dovedit a fi adevarat. Un apel anonim la 112 si vine politia la caz cu 140 la ora.Greseli multiple majoritatea facute de politisti prima exces de zel, viteza prea mare cu loganu,depasirea unui auto ce facea la stanga,sirena slaba de pe logan, si tare as fi curios de experienta in conducere a politistului de la volan. De cata vreme avea permisul, cati km avea la activ. Mi se pare ca a facut o greseala de incepator de tanar teribilist.A pus girofarul si s-a crezut zmeu nu sofer.
9.   Opinie trimis de
( 7 mar 2013, 19:55:21
Totul sa intimplat datorita teribilismului politiei.In concediu i romania am fost oprit de multe ori''Baa ce-ai facuut''.Primul instinct e sa crezi ca ai omorit pe cineva din neatentie...''aveai doar pozitiile aprinse ''..No coment..De fapt probabil vroia si el de o cafea...dar a gresit persoana...Si au si un vocabular de badarani.
Si daca nu ma insel in Romania se vorbeste mult la viteza neadaptata la trafic.
A si inca ceva CORNELO ,da tu ai permis de conducere? La fisa medicala nu controleaza auzul...a avea probleme auditive nu inseamna sa fii surd.Eu personal nu aud bine sunetele de frecventa joasa.Bineinteles am descoperito in Italia la controlul medical anual de la firma unde muncesc..si nu la permisul de conducere..si nu inseamna ca nu pot sa conduc.
10.   Pt Chryss trimis de
( 7 mar 2013, 21:20:29
Erai la volan in locul soferitei surde si neatente sau esti chiar tu? Raspunsul e evident..totusi doamna n-a avut nici o vina ca n-a auzit si n-a vazut, nu?Scuzele is jalnice atat timp cat sunt expertize si masuratori cu sonarul..
Cu soferite ca astea m-am hotarat sa-mi fac abonament la RATB ca poate doar troleul sa dovedesca geep-urile lor!
11.   Care expertize trimis de
( 7 mar 2013, 22:56:30
Acele expertize facute tot de politai adica de colegii soferului care se credea zmeu si merge cu 140 la ora in localitate depasesind o masina care s-a angajat sa vireze la stanga.Sa ne fie cu pardon inca nu sa ajuns in romania la o asa impartialitate a politiei incat un politai sa recunoasca cand un coleg al sau este de vina pt un accident.Dupa cum spuneam daca ai girofar nu inseamna ca toata lumea tre sa te si auda,poate unul asculta muzica la maxim,poate altul are un camion langa el care huruie poate a tras-o curentul si ii tiuie o ureche, etc etc.Poate in acel moment nu a auzit sirena dar tu ca sofer si politist trebuie sa gandesti limpede si daca o vezi ca vireaza la stanga si nu la dreapta cum ar trebui sa faca inseamna ca nu a auzit sirena si mai poti face ceva ori franezi cat poate loganul ori te bagi p partea dreapta dar bizonul de politist care era la volan nu a schitat nici un gest de a reduce viteza ba chiar cred ca era cu acceleratia la blana 130-140 la ora cam atat merg loganurile incarcate si cu girofaruri deasupra. Daca jeepul femei era deja virat spre stanga nici in oglinzi nu avea cum sa il vada p asta ca vine ca boul din spate.Sa o luam p partea aialalta daca nu era politist si era un sofer oarecare si facea treaba asta cine era de vina?Bineinteles ca bolovanul care a depasit si nu a oprit daca a vazut ca aia facea la stanga.E intersectie acolo se reduce viteza se circula cu atentie cu girofar sau fara.Dar nu e un sofer oarecare e u politist si astia au altfel de dreptate.Ei isi fac expertizele unii altora nu mai dati vina pe femeie degeaba ca avea geep ca avea tractor treaba e clara.Ea era angajata in viraj la stanga si asta a venit cu 140 la ora din spate si s-a bagat in ea ca tontu.Girofarul si loganul din dotare nu iti da dreptul sa pui in pericol viata altora tot aceleasi reguli de circulatie trebuie sa le respecti.Iar in caz ca provoci un accident girofarul aprins nu este o scuza ca tu nu ai fost atent nu ea a intrat in tine u teai trantit.
12.   Draga Cryss, sau ...doamna soferita? trimis de
( 7 mar 2013, 23:36:05
Da, dar ce nu inteleg eu este ca daca se izbea el cu 130/h in geep (si nu invers cum reiese din urmari) se rasturna cucoana cu geep-ul sau oricum zbura de pe asfalt.IA 2 masinute de jucarie si fa un simulaj simplu.Nu prea iese ce spui tu, cu toate masuarorile incorecte pe care dai vina si cu toata ciuda pe care o avem pe politisti.
Iar daca asculti muzica la maxim in masina, nu-ti doresc sa fii in ambulanta din spate incercand sa ajungi in timp util la spital.
13.   Masuratori masluite trimis de
( 8 mar 2013, 10:17:02
Ca sa isi scape colegul astia fac masuratori de aiurea si spun dupa cum reiese din urmari ca daca ala se izbea ala se rasturna ia masini de jucarie si ai sa vezi.Tare faza dupa cum spuneam bivolul de la volanul loganului de militie cu viteza exagerata si exces de zel s-a angajat in depasire intr-o intersectie in timp ce doamna cu geep din fata vira la stanga.Asta a venit din spte in depasire cu viteza si a agatat geepul cu partea laterala.Daca era un sofer de rand treaba era clara.Depasire pe linie continua viteza exagerata nepastrarea distantei de siguranta neacordare de prioritate etc etc.Dar era o masina de politie care se afla chipurile in misiune chestie care si asta este discutabila ca dupa cum am zis astia se acopera unul pe altul.Puteti voi sa masluiti toate masuratorile posibile conform regulilor de circulatie politistul de la volanul loganului este VINOVAT.Dupa cum spuneam un girofar si o sirena nu iti da dreptul sa conduci ca nebunul si sa pui in pericol viata altora mai ales daca nu te afli intr-o misiune de maxima urgenta.Acolo am enumerat unele motive pt care uneori nu auzi sirena de pe logan am spus daca ai pornit-o nu e obligatoriu ca toata lumea sa te auda, tu ca sofer si politist trebuie sa fii constient de faptul asta si sa conduci in asa fel incat sa nu te bazezi pe girofar si sirena ca nu toata lumea sare pe marginea drumului cand te aude unul te aude acum altul mai tarziu altul e angajat sa faca la stanga altul e oprit si tu vii ca bou cu 130 la ora si il agati cu laterala dupa aia faci 100 de masuratori masluite ca sa incerci sa demonstrezi ca aia trebuia sa sara in sant cand a auzit girofarul adica in 3 secunde asta daca te-a auzit de la 150m.Repet exces de zel, viteza exagerata,greseala de incepator depasire unui auto care face la stanga iar acum pot adauga si masuratori aranjate.Cazul e clar vina e clara, asta cu geepu vira la stanga tu trebuia sa opresti sau sa depasesti pe dreapta cu sau fara sirena.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei