Google
 
joi, 7 mar 2013 - Anul XVIII, nr. 54 (5261)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6639 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1179 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Nemulţumiri

Val de reclamaţii împotriva operatorilor de telefonie mobilă şi furnizorilor de energie electrică, în 2013

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

 

Ieri, la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Suceava a fost dezbătută activitatea instituţiei desfăşurată în primele două luni ale anului 2013.

Potrivit comisarului-şef Vasile Latiş, CJPC Suceava a efectuat, în lunile ianuarie şi februarie, 716 acţiuni de control, acestea desfăşurându-se atât în baza tematicilor de control transmise de forul tutelar, cât şi în baza tematicilor proprii, complementare celor impuse de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC). Totodată, 223 de suceveni au trecut pragul instituţiei pentru a-şi spune oful.

În luna ianuarie, cele mai multe aspecte reclamate de suceveni se referă la serviciile de telefonie mobilă, 12% din totalul reclamaţiilor vizând acest aspect. Cele mai multe nemulţumiri ale sucevenilor s-au îndreptat către compania Orange.

Cât priveşte contestaţiile din luna februarie, cele mai multe nemulţumiri au avut în vedere activitatea companiei E.ON, respectiv facturile nejustificat de mari, fluctuaţiile de tensiune sau tensiunea slabă la furnizarea energiei electrice.

„Tot în primele două luni ale anului, Comisariatul Judeţean a mai întreprins o serie de acţiuni de control la 14 case de schimb valutar. S-au aplicat şapte amenzi, în valoare de 20.000 de lei. La marea majoritate a caselor de schimb verificate am identificat probleme în ceea ce priveşte informarea corectă a publicului”, a mai completat Vasile Latiş.

 

UPC, RDS şi Hidden Tv, amendate cu 12.000 de lei

La începutul acestui an, instituţia suceveană a finalizat o acţiune tematică legată de încheierea contractelor de prestări servicii de cablu tv, internet şi telefonie, aplicându-se 12 sancţiuni în valoare de 12.000 de lei următoarelor companii: UPC, RDS (cea mai consistentă sancţiune) şi Hidden Tv. Cele trei sancţiuni au fost aplicate din cauza neinformării corecte a publicului, respectiv contracte incomplete sau prevederi contractuale neclare, echivoce. 

O altă tematică de control a Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului a vizat prestarea serviciilor de alimentaţie publică, în acest sens fiind întreprinse 23 de verificări. Ca urmare a controalelor efectuate, CJPC Suceava a aplicat 15 amenzi în cuantum de 14.650 de lei şi a retras de la comercializare produse în valoare de 1.910 lei.

De la începutul anului, comisarii CJPC Suceava au mai desfăşurat o acţiune cu tematică proprie care a vizat respectarea prevederilor legale în ceea ce priveşte prestarea serviciilor din frizerii. Au fost demarate 13 verificări soldate cu trei amenzi în cuantum de 1.000 de lei. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Val de reclamaţii împotriva operatorilor de telefonie mobilă şi furnizorilor de energie electrică, în 2013.
 Vizualizări articol: 1616 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 5 voturi
Val de reclamaţii împotriva operatorilor de telefonie mobilă şi furnizorilor de energie electrică, în 20135.055

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Tot degeeaba trimis de
( 7 mar 2013, 12:55:08
Ca pagubit faci reclamatii si degeaba, ca tot companiilor le da dreptate. Cate sesizari au fost rezolvate in favoarea cetateanului? Stiti ce raspuns am primit eu? Nu avem personal specializat - adica suna cam asa faceti-va dreptate singur. Nu mai faceti articole despre astia ca tot degeaba, iau si ei un salariu lunar si gata.
1.1  RE: Tot degeeaba trimis de
( 7 mar 2013, 15:04:54
Mare dreptate ai Ticuta . De doua ori am reclamat la OPC si m-au dezamagit . P r o f u n d . Ar trebui infiintat Tribunalul si Inchisoarea Rusinii si a Datornicilor in care prima lege sa fie Legea Junglei .

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei