La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor din Suceava (CJPC) ajung reclamaţii care de care mai trăsnite, unii suceveni „turnând-şi” la CJPC partenerii de viaţă, viciile acestora şi infidelităţile lor.
Astfel, potrivit şefului CJPC Suceava, Elena Oanea, „pe adresa CJPC Suceava sosesc şi reclamaţii dintre care unele ciudate, altele chiar hazlii. Unele dintre acestea sunt doar inedite, putând fi cercetate şi soluţionate. Altele sunt de-a dreptul trăsnite”. Din ciclul reclamaţiilor trăsnite, Elena Oanea a amintit de una în care o doamnă şi-a reclamat soţul la Protecţia Consumatorilor că frecventează un bordel din scara blocului în care locuieşte, în timp ce o altă locuitoare din Suceava se plânge comisarilor pentru protecţia consumatorilor că o vecină îi îmbată soţul, iar acesta vine apoi acasă şi o bate.
Tot la Protecţia Consumatorilor, un sucevean a reclamat că cineva îi fură ouăle din cuibarul găinilor, iar un altul susţine că, deşi locuieşte singur în casă, permanent găseşte mâncare gătită pe aragaz. Vecinii satanişti sunt nemulţumirea unui alt sucevean, care s-a decis să ia atitudine şi i-a reclamat la CJPC, la fel ca şi un consumator nemulţumit că serviciile funerare de spălare, îmbălsămare şi îmbrăcare sunt executate de personal necalificat. „Aceste reclamaţii le înregistrăm, problemele ridicate neintrând în sfera noastră de competenţă”, a precizat Elena Oanea.
Reclamaţiile trăsnite, rare, comparativ cu problemele serioase sesizate de către suceveni
Alte reclamaţii, inedite şi hazlii uneori, sunt înregistrate şi cercetate şi multe dintre ele se dovedesc a fi chiar întemeiate. „Un cetăţean a reclamat că, deşi a comandat la o firmă de construcţii, cu care a încheiat şi un contract de execuţie a lucrărilor, un loc de veci cu două locuri, constructorul i-a făcut unul cu trei locuri”, a menţionat şeful CJPC. Reclamaţia s-a dovedit întemeiată.
Potrivit Elenei Oanea, acest tip de reclamaţii sunt foarte rare, comparativ cu restul nemulţumirilor şi problemelor sesizate de către consumatori. „Cele peste 600 de reclamaţii şi sesizări înregistrate anul acesta la CJPC Suceava abordează probleme diverse, serioase, unele foarte complexe. Am înregistrat situaţii când, în urma cercetării şi soluţionării unor reclamaţii, unui singur consumator i-au fost returnate sume mari, de zeci de mii lei noi (sute de milioane de lei vechi)”, a precizat Elena Oanea.
(15 aug 2010, 08:53:05