Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 19 iul 2008 - Anul XIII, nr. 168 (3849)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Cruzime

Câini otrăviţi în centrul Sucevei

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Locuitorii din zona centrală a Sucevei au avut ieri dimineaţă parte de un spectacol înfiorător, atunci când au descoperit în dreptul scării blocului în care locuiesc, ori în faţa magazinului de la care se aprovizionează, câini otrăviţi, cu spumă la bot şi trupurile contorsionate.

Astfel, numai în zona străzii Curtea Domnească au fost otrăviţi cel puţin patru câini, care au fost găsiţi dimineaţa, de cei care lucrează în zonă.

Locatarii blocurilor din apropiere spun că patrupedele au fost otrăvite în jurul orei 23.30, atunci când au auzit hărmălaie mare afară şi urletele câinilor otrăviţi.

Dimineaţa, unul dintre aceştia a fost găsit în apropierea sediului Romtelecom, altul în părculeţul din apropiere, unul în zona tarabelor cu ziare şi altul în apropierea sediului CEC.

O parte dintre sucevenii care hrăneau câinii respectivi acuză hingherii că i-ar fi otrăvit, pentru că nu au reuşit să-i prindă cu o zi înainte, în vreme ce alţii bănuiesc mai degrabă persoane din zonă, care nu agreează câinii vagabonzi şi care a vrut să scape de ei în acest fel.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Câini otrăviţi în centrul Sucevei.
 Vizualizări articol: 1025 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Câini otrăviţi în centrul Sucevei5.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Vecinu trimis de
(19 iul 2008, 11:37:01
Avem noi un vecin aici in zona care ar trebuie sa fie arestat ca a otravit cainii! Toti il stiu dar nimeni nu se ia de el! Oricat vom spune noi ca el si nu vor fi probe nu se va putea face nimic!!

Domnule Romega intrebati locatarii cine e vecinul respectiv ca il stiu toti!
1.1  RE: Vecinu trimis de
(19 iul 2008, 15:31:38
Cu ce i-au otravit?
1.2  RE: Vecinu trimis de
(19 iul 2008, 22:29:19
Si ce daca i-a otravit, daca omoara vreun copil cui ii pasa?Ce sa-ti spun, cainii nu se tin pe strada, Romania este tara cainilor vagabonzi, daca iti plac cainii vagabonzi tine-i in apartament, nu pe strada sa ne muste si sa ne omoare copiii.Nu mai puteti voi dormi de cainii vagabonzi, daca un om este necajit si suferind nu scrie nimeni la ziar, dar fuga articole despre caini.Imi plac animalele si in special cainii, dar niciodata nu o sa fiu de acord ca sute de mii de caini sa vagabonteze pe toate strazile din orasele Romaniei.Asa ceva numai in Romania vezi, dar suntem de rasul lumii.Am foarte multe animale acasa, printre care si caine, dar asta nu inseamna ca il las vagabont pe strada sa muste si sa omoare pe cineva.Cainii comunitari vagabonzi sunt foarte periculosi, nu a-ti vazut cate persoane sunt zilnic muscate de caine sau omorate de caini, dar ce, Romania este tara junglei cainilor vagabonzi.Fiecare iubitor de caine sa isi tina cainii sau cainele acasa la el, nu pe strada!
1.3  RE: Vecinu trimis de
(20 iul 2008, 14:34:25
se spune "vagabond" nu 'vagabont","ati" se scrie legat ca e verb auxiliar.Suntem de rasul lumii,intr-adevar.La limba romana.
1.4  RE: Vecinu trimis de
(20 iul 2008, 16:49:36
Ce esti profesor de limba romana,viteza de pe internet.
1.5  RE: Vecinu trimis de
(20 iul 2008, 21:58:20
spune si mie numele sau sa ii dau o bere ca poate mai omaoara vo 2.......doamne-ajuta! sa-i omoare pe toti maidanezii...
1.6  RE: Vecinu trimis de
(21 iul 2008, 18:35:27
Sunt de acord �ntru totul cu domnul "Florin" iar �n privinta greselilor gramaticale are foarte putine vis-a-vis de altii cotati intelectuali de elita. Important ca am �nteles comentariul. Daca TOTI rom�nii ar scrie foarte corect, tara ar fi mers mai bine. Este foarte bine sa le atragem atentia dar sa o facem delicat si nu cu dispret, pentru oameni ca "Florin". Desigur sunt uni care "macelaresc" cuvintele , cu aceea trebuie sa fim mai duri.
1.7  RE: Vecinu trimis de
(21 iul 2008, 18:37:34
...am "m�ncat" un "i" de la "uni" deci corect: unii. Se �nt�mpla oricui.
2.   Lasa asa trimis de
(19 iul 2008, 11:40:07
lasati fratilor...ca si mie i-mi plac cainii ,dar sunt prea multi...si mai mult decat atat ii mai aduc cu masinile din alta parte si le dau drumul pe strazile Sucevei... iar cu castrarea lor nu mai zic ...castreaza 2 si pe langa aia doi castrati mai apar 15 care sa fie vioi si gata de reproducere..... ar trebui eutanasiati ca sa mai putem scapa de ei... stiu ca e greu ,dar asta ar fi solutia ...
3.   Jalnic.... trimis de
(19 iul 2008, 11:56:53
Bah...deci aia care sunt in stare sa otraveasca animalele au probleme cu capu' rau... Dar ganditzi pozitiv...toate animalele ajung in rai, in timp ce voi, totzi ashtia care v-atzi batut joc de ele , ca shi cum atzi fi avut vreun drept o sa putrezitzi in iad... Totzi murim la un moment dat...Dha shi nu spun asta ca wai sunt eu mare sfanta sau credincioasa...dar asta e adevarul ... Shi astia care intr-adevar spun ca iubesc animalele sa faca ceva pentru ele nu sa dea din gura..ca la asta toti suntem buni...Macar sa aibe curajul sa-i demaste pe criminalii ashtia...
3.1  RE: Jalnic.... trimis de
(19 iul 2008, 15:14:40
Daca, asa cum spui, toti cainii ajung in rai, inseamna ca in iad nu sunt caini si, deci, e..acceptabil. Nu te musca nimeni, nu te temi sa mergi seara pe strada...Dar ce te faci matale cand ajungi in rai si te musca toti cainii de fund?
3.2  RE: Jalnic.... trimis de
(19 iul 2008, 20:13:06
Felicitari Flo.rea ,subscriu la cele scrise de tine. intradevar in cazul asta parca as prefera si eu iadul
4.   Sunt criminali trimis de
(19 iul 2008, 12:06:06
alo unde e legea protectiei animalelor?
4.1  RE: Sunt criminali trimis de
(19 iul 2008, 13:36:54
unde e legea animalelor?...in****pe dreapta.
4.2  RE: Sunt criminali trimis de
(19 iul 2008, 22:38:14
Si ce daca le-a otravit.Omul a ajuns la disperare, ca au murit enorm de multi oameni din cauza ca vagabonzi comunitari de caini i-au sfasiat, iar alti enorm de multi oameni chinuie cu injectii dupa muscatura spurcalelor de patrupede vagaboande numiti caini, pe care numai in Romania ii vezi pe taote strazile, parca am fi ultimii oameni.Sunt haite intregi de caini vagabonzi, pe toate strazile, incat ti-e groaza sa iesi pe strada.Voi stiti?Nu v-a muscat niciunul, sa dea Dumnezeu sa va muste ca sa vedeti cum este!Legea animalele?Unde a-ti cvazut in tarile civilizate caini vagabonzi pe strada ca in Romania?Am impresia ca nu sunteti normali la cap sau nu aveti ce face si sunteti protectorii sarlelor comunitare.Oricum sigur sunteti nebuni.Vreti sa va moara copiii sfasiati de caini?Viata unui om nu este asa de importanta ca a unui caine vagabond?Mare paguba, a scapat Suceava de cateva fiare.Toti ar trebui omorati, pentru ca nimeni nu ia nici o masura cu acesti caini, iar oamenii sunt disperati
4.3  RE: Sunt criminali trimis de
(20 iul 2008, 14:37:58
"ati" se scrie legat ca este verb auxiliar.Nu stiu cum se face ca numai cei care urasc cainii fac greseli de ortografie.
5.   Spectacol infiorator....:-) trimis de
(19 iul 2008, 12:47:40
Mare branza c/o murit 4 caini. Ce criminal, ce copy dupa occident in limbaj. Las, 4 focare de purici. Iar aia care spun ca iubesc patrupedele si doar arunca resturi de mancare si atat sa mai lase vrajeala. Luatii in casele voastre ca nu s-ar supara cineva, adoptatii cu dragostea voastra!
5.1  RE: Spectacol infiorator....:-) trimis de
(19 iul 2008, 13:38:05
Exact.
6.   Compunere trimis de
(19 iul 2008, 12:51:13
Deci ochi mai frumosi ca c�inele n-are nimeni, da? Triiisti, sticlooosi numa buni de pupat �n botu' care este. Da?
6.1  RE: Compunere trimis de
(19 iul 2008, 13:39:54
Auzi cacafonistule...poti sa-i pupi si in cur...nu numai in bot!!! DA?
7.   Se otravesc periodic trimis de
(19 iul 2008, 14:00:08
Voi n-ati observat ca ,dupa ce hingherii strang o tura de caini,urmeaza o perioada de otravire,pentru ca nu mai sunt locuri in lunca.Voci din lunca spun chiar ca,din cand in cand,hingherii mai fac si drumul retur,adica iau caini din lunca si ii duc pe strazi iar,in felul asta impaca si varza si capra,oamenii vad ca ii aduna si apoi mai returneaza cativa pe strada pentru a elibera locuri noi.Ciclul este prindere-returnare -otravire.Daca sunteti atenti,vedeti cum acest scenariu se repeta.
8.   Si in Bdj se otravesc caini trimis de
(19 iul 2008, 14:12:04
..pe Ghe Doja au fost otraviti zilele trecute 3 caini.Cei care fac asta nu au suflet.Pana la urma ce vina au bietele animale?Pe mine ma deranjeaza din mai multe motive situatia,pentru ca pe langa caini de afara care mananca bucatile de carne otravite se pot regasi foarte bine si cainii de apartament...pentru ca oricat i-ai plimba in lesa majoritatea dintre ei nu rezista tentatiei de a nu incerca sa manance bucatile de carne de pe jos si chiar nu se merita.E vb de un suflet,de cele mai multe ori de unul care face parte dintr`o familie si nu cred ca i-ar conveni nimanui sa vada cum a crescut un caine ani intregi ,l-a ocrotit si i-a oferit de toate si la urma vin 2 tampiti care arunca inconstienti bucati de carne cu otrava.Ar merita sa inghita ei cu de-a sila mancarea otravita ,ca si ceilalti care zic ca cei 4 caini nu`s decat niste focare de purici in minus, sa vada si ei cum e sa mori chinuit si fara nici o vina...Sa dea Domnul ca toti cei ce otravesc caini sa aiba aceeasi soarta !!!!
9.   Alina, esti o schizoida nef*tuta trimis de
(19 iul 2008, 14:53:41
Incearca intr-o zi sa inghiti niste otrava, sa vezi ce placut se moare de la asa ceva, poate o sa-ti reformulezi atitudinile. pana atunci, nu ramane decat sa-ti transmit ca esti o scursura care face umbra pamantului degeaba.
9.1  RE: Alina, esti o schizoida nef*tuta trimis de
(19 iul 2008, 22:41:20
Esti un prost handicapat, schizofrenit, ia toti cainii vagabonzi la tine acasa si du-te dracului, ca asa s-a facut curatenie in Suceava, ticalos nemernic ce esti.
10.   Strategia autoritatilor locale de gestionare a cai trimis de
(19 iul 2008, 14:59:21
Dupa cinci ani de cand stau la carma urbei,iata stimati concitadini,ce strategie civilizata,europeana au adoptat autoritatile locale pentru rezolvarea problemei cainilor comunitari.Ar trebui sa iasa la rampa si sa recunoasca faptul ca aceasta problema ii depaseste.ca nu au nici mentalitatea nici capacitatea nici disponibilitatea de a aborda aceasta chestiune in mod eficient. .Degeaba ai bani daca n-ai minte.Halal administratie!
11.   �i vreau eu... trimis de
(19 iul 2008, 15:37:09
Ce carne de mici buna iese mai ales din astia tineri, sau din prospaturile calcate de tir-uri.Pe cei vii luati-i acasa si pupatii sub coada, iar la d-nele care nu au cu ce poate le trage c�te un ...c�ine!
12.   Ooooooooooo........ trimis de
(19 iul 2008, 15:46:13
exact ca VANEA DIN NORD
13.   10 trimis de
(19 iul 2008, 15:51:17
felicitari ALINA
14.   Necivilizati trimis de
(19 iul 2008, 16:17:20
Desi sunt iubitor de caini, nu sunt de acord ca aceste animale sa traiasca pe strazi, fara stapan dar in niciun caz sa le ucidem in acest fel. Asta e civilizatie din Romania, nu avem ce sa facem. Trebuie facut ceva, dar numai la noi lucrurile stagneaza si se freaca menta.
15.   Intelegere trimis de
(19 iul 2008, 16:50:11
Nu va mai bateti capul. Problema eliminarii cainilor vagabonzi este a primarului Lungu care este vorbit cu doi doctori veterinari pentru ca periodic sa omoare in oras 5-8 caini. Problema este cunoscuta in interiorul primariei, eu am aflat-o cand stateam la audienta la primar si era era o discutie intre doi functionari sefi din primarie. Mai multe stie doamna Zarojanu fiinca am inteles ca a participar la o astfel de discutie cu cei doi veterinari. Asa ca lasati comentariile si parerile ca nu au fundament. Am spus adevarul ca sa-l stie toata lumea.
16.   Adevar trimis de
(19 iul 2008, 17:00:37
Am propus intr-o sedinta de consiliu local sa strangem toti cainii vagabonzi si sa-i exportam in Coreea. Era un ban cinstit si scapam si de caini. Eu am avut doi caini dar mancau prea mult si i-am dat la cineva care prepara mici la gratar. Am luat un ban cinstit pe care i-am dat unei "nepoate" profesoare de biologie drept despagubire ca ficiorul meu cand era in clasa a 9-a i-a bagat mana sub fusta si a ciupit-o de poponet. Baietelu lui tata baietel cate a invatat el de la mine. Hi, hi, hi.

Am sa va mai povestesc fapte incredibile. Data viitoare va povestesc cum sotioara mea draga a scarmanat-o pe "nepoata" pe holorile scolii unde aceasta isi misca hoitu. Bunaciune curata. Cine vrea sa guste sa-mi spuna. Cu stima Vergi.
17.   Javrelor omorati niste animale nevinovate trimis de
(19 iul 2008, 19:09:24
nu imi vine sa cred ce inima poate avea romanul nostru. cei care au otrvit caini ar gtrebui sa fie anchetati si amendati, supusi unor amenzi din care sa se plateasca hrana pentru caini de la adapostul din suceava. aceasta pedeapsa ar trebui sa li se ceara in fiecare luna ca sa se invete minte acesti ucigasi.
18.   Sectre trimis de
(19 iul 2008, 21:56:10
Cei de la PDL i-au otravit...exista martori. Un domn cu mustata de la PDL trebuie luat la intrebari.
19.   EST UN MARE BOU !!! trimis de
(19 iul 2008, 22:15:20
SI ASTA IN FIECARE ZI !
20.   Asa sa va chinuiti si voi trimis de
(19 iul 2008, 22:31:07
Domnilor hingheri(sau ce sunteti d-voastra!

Va doresc din tot sufletul sa aveti linistea animalelor chinuite si toata viata ce o mai aveti de trait ,sa suferiti ca acele biete necuvantatoare neajutorate !

NO COMMENT
20.1  RE: Asa sa va chinuiti si voi trimis de
(20 iul 2008, 14:05:56
pai, ai cam comentat !! pari sa fi un om tare cumsecade, vorba aia, iubeste pe aproapele tau.
21.   AU VENIT DIAVOLII PE PAMANT!!!!!!! trimis de
(19 iul 2008, 22:37:23
Daca as sti cine a facut marsavia asta,il bag in sa infunde puscaria,canalia!Ce va faceau?Nu puteati sa ii ignorati?Lasa ca,Dumnezeu vede tot si o sa ii pedepseasca pe toti cei care le fac rau.Cei care ii ucid sunt niste BESTII FRICOASE FARA SUFLET!!!CINE FACE LEGEA IN TARA NOASTRA?
21.1  RE: AU VENIT DIAVOLII PE PAMANT!!!!!!! trimis de
(19 iul 2008, 22:51:02
Ia cainii acasa la tine, ca sa nu mai fie pline strazile de aceste fiare si sa nu putem merge pe strada noi, copiii.Noi nu putem iesi pe strada din cauza cainilor, stii asta?Ce trebuie sa imi iau parintii sa ma insoteasca pentru ca sunt ingrozit de aceste fiare, caini?Ia toti cainii acasa la tine, nu pe strada!
22.   Curatenie, sa nu mai existe caini comunitari in RO trimis de
(19 iul 2008, 22:45:21
Sa se termine odata cu cainii vagabonzi comunitari de pe strazile din Romania.Ne-am saturat de ei!
23.   Ne-am saturat de cainii vagabonzi trimis de
(19 iul 2008, 22:53:18
Sa nu mai fie caini vagabonzi pe strazi!
24.   Teroare Romaniei, cainii vagabonzi trimis de
(19 iul 2008, 22:55:59
Sa nu mai vedem caini vagabonzi pe strazile din Romania!
25.   .....ptr ION trimis de
(20 iul 2008, 10:24:57
Ce faci tu Ioane ptr a nu mai fi caini vagabonzi in Romania?

Vad ca ,in opinia ta,singura si cea mai mare teroare sunt cainii vagabonzi!

Un lucru e sigur !

NU VREAU OAMENI FARA SUFLET CA TINE IN ROMANIA

Sa traiesti BINE
25.1  RE: .....ptr ION trimis de
(20 iul 2008, 17:05:13
Toti cainii vagabonzi trebuie sa fie eutanasiati si gata am rezolvat problema!! Daca mai apare unul, doi, sa-i pupe sub coada toti "IUBITORII DE JAVRE VAGABOANDE"!!!!

SUNTEM O NATIE CARE DORESTE SA TRAIASCA IN MIZERIE!!!!Una dintre terorile Romaniei este problema cainilor vagabonzi, destept, ce esti!Lasa tu faza cu sufletul, ca nu tine! Avem suflet, dar nu pentru cainii vagabonzi.Sa traiesti foarte bine, cu toti cainii vagabonzi la tine in casa!
26.   Emo trimis de
(20 iul 2008, 15:26:11
Sunt caini adepti ai curentului EMO. Se sinucid.
27.   Ce problema mare???? trimis de
(20 iul 2008, 16:20:52
cool!!! ce mare chestie? TOTI CAINII TREBUIE EUTANASIATI!!!! si gata am rezolvat problema!! daca mai apare unul, doi, sa-i pupe sub coada toti "IUBITORII DE JAVRE VAGABOANDE"!!!!

SUNTEM O NATIE CARE DORESTE SA TRAIASCA IN MIZERIE!!!!
28.   Nota 10 pentru GIGI trimis de
(20 iul 2008, 16:55:43
cool!!! ce mare chestie? TOTI CAINII TREBUIE EUTANASIATI!!!! si gata am rezolvat problema!! daca mai apare unul, doi, sa-i pupe sub coada toti "IUBITORII DE JAVRE VAGABOANDE"!!!!

SUNTEM O NATIE CARE DORESTE SA TRAIASCA IN MIZERIE!!!!
29.   Inca nu..... trimis de
(20 iul 2008, 18:16:36
am avut ghinionul sa fiu "capsat" de un maidanez.......dar daca totusi o sa am acest nenoroc jur ca imi iau o sapa si pornesc exterminarea potailor..... si sa mai vad babe dezaxate sau smecheri care iau bani pe seama "protectiei" animalelor. Singura varianta ar fi eutanasierea maidanezilor cu acordul sau fara acordul populatiei.
30.   Sa fie eutanasiati toti vagabonzii trimis de
(20 iul 2008, 19:10:53
sa fie eutanasiati toti vagabonzii care isi petrec veacul prin crasme,curvele care isi abandoneaza pruncii in haznale,hotii,santajistii,beti care isi ucid parintii,cei care isi vand onoarea si demnitatea pe doi lei,toti cei care trag omenirea la fund..In locul lor,prefer sa vad CAINELE care intrupeaza cinstea si fidelitatea,recunostinta pana la moarte,calitati care nu s-au intrupat in om.
31.   Eutanasiati-va mamele trimis de
(20 iul 2008, 19:35:29
ptr cei care doresc eutanasierea cainilor vagabonzi,va recomand sa va autocastrati retarzilor si sa va eutanasiati mamele care v-au dat nastere,fara sa stie ca au nascut erori genetice.
32.   Pt ion si bulgar trimis de
(20 iul 2008, 20:24:20
mai bine sinucideti-va voi...... la asa mentalitate pe care o aveti, cu siguranta ar creste coeficientul de inteligenta al tarii
32.1  RE: Pt ion si bulgar trimis de
(20 iul 2008, 20:58:00
esti ziarist la Monitorul si ai misiunea sa scrii cat mai multe mesaje care incita la crima.Eutanasierea cainilor este interzisa de legea 9/15 IAN 2008, de protectie a animalelor votata anul asta.Art.324 Cod Penal stipuleaza:"fapta de a indemna publicul prin grai,scris sau oricealte mijloace de a nu respecta legile..se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 3 ani'.E valabil si pentru cei de la care ai primit ordin.Sunt cu ochii pe voi.
33.   Pe toti trimis de
(20 iul 2008, 20:28:08
Ar trebui eutanasiati toti cainii.
33.1  RE: Pe toti trimis de
(21 iul 2008, 10:58:19
cainii sunt mai usor de suportat decat prostii. ce minunata ar fi omenirea fara prosti...!
34.   HYHYHY SE POATE !!!!!! trimis de
(20 iul 2008, 22:47:56
Stricnina a fost buna.... nu au suferit prea mult.... era recent adusa, asa ca...:)))))))).. YO YO.... sa nu plangi apropo si carnita era proaspata....:))))))))))))))))
35.   Mue moshnegilor trimis de
(20 iul 2008, 23:54:41
sa ma cac pe caini, ca de mancare unui copil sarac nu dau , dau javrelor sa ne muste, da nu mai muriti odata ba comunijtilor ?
36.   Ce e de facut? trimis de
(21 iul 2008, 09:15:29
Inainte de toate trebuie sa spun ca imi plac foarte mult animalele. Chiar daca unii caini traiesc pe strazi, nu inseamna ca merita mai putin sa fie iubiti. Nu e vina lor. Nu stiu daca s-a facut un recensamant al cainilor vagabonzi din Suceava. Probabil e un numar mare pe cap de locuitor/ familie. Dar daca tot ingrijiti cainii din fata blocului, macar faceti un efort, puneti mana de la mana cateva familii si castrati-i. Sau incercati sa le gasiti stapani prin satele din apropiate, pe la rudele din mediul rural, caci la tara e mai usor sa cresti un caine. Mama-soacra creste la tara o catelusa gasita in scara blocului de sora ei. Eu am gasit stapani unor pui de pisica si au o viata mult mai frumoasa acolo unde sunt. Daca pretindeti ca iubiti animalele, FACETI CEVA!!! Nu e suficient sa le dati de mancare.
37.   Ca la nimeni? trimis de
(21 iul 2008, 09:43:06
dragilor...va plangeti de niste caini care stau pe strada.dar ce ziceti ca in Anglia umbla vulpile pe strada?si e adevarat!!!cine a fost acolo poate confirma.si pana la urma cine e mai periculos?o vulpe sau un caine?aveti si voi dreptatea voastra,dar si acei catei fara vina au dreptul la viata.daca primaria si-ar face datoria ar fi ceva...in anglia si nu numai primaria le da mancare vulpilor porumbeilor si celorlalte animale de pe strada.de asta ce ziceti?iar daca tu ca cetatean te trezesti sa dai de mancare mai iei si amenda.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei